1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Euro 2012

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Mtthz, 13 okt 2011.

1. Aernhem

Aernhem Wilfried Daddy Cool

Leuk Bevonden:
    7
    hahahaha stumperddd ach EK voorbij kan je je weer richten op je degradatieclub :D

2. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    :'-(

Enige pluspunten waren Sneijder en Willems.

VdWiel :F:

3. Cyrax

Cyrax Weldoener van beroep

Leuk Bevonden:
    903
    Lieve Bert,

Na het zien van deze wedstrijd moet ik toch even constateren dat het echt niet meer kan. Je speelt met een oude mannenteam. Ik zal je vertellen wat er precies gaande is:

Mark van Bommel: Leek niet te beseffen dat het EK begonnen is. De beste man was constant te laat, het leek de NS wel.

Arjen Robben: Leek niet te beseffen dat hij aan teamsport doet. Beseft ook niet dat hij geen dynamiek heeft, en dus geen acties kan maken. Is net zo voorspelbaar als de zaterdagavond seks thuis. Heeft ook totaal geen richtingsgevoel.

Robin van Persie: Leek niet te beseffen dat als hij een beetje van Oranje houdt, gewoon zijn plek aan Klaas Jan had moeten geven. Hij had voor de wedstrijd moeten aangeven dat hij er niet thuishoort, niet tijdens de wedstrijd. Heeft meer kansen nodig dan een gemiddelde rechtsachter van het plaatselijk bierteam.

Affelay: Leek niet te beseffen dat hij een directe tegenstander had. Leek ook niet te beseffen dat daardoor het hele team uit elkaar werd getrokken. Had beter niet vlak voor het EK met van Persie kunnen vrijen. De seksuele spanning was weg, hierdoor was er geen klik.

Nigel de Jong: Ik leek niet te beseffen dat hij meespeelde. Ook de Denen hebben de rode kaart van Nigel gemist.

van der Vaart: Leek last te hebben van maagkrampjes. Die BigMac leek meer een sta-in-de-weg dan zijn directe tegenstander.

Goed, ik kan nog wel ff doorgaan. Nu even de taktiek:

Het penetratieniveau in een gemiddeld bejaardentehuis ligt hoger dan dat van Oranje in het veld. De enige die goed diep ging had een vlag in zijn hand.

Ik moet nu even weg, maar ik kom straks terug Bert. P.S. check je whats app nou eens.

4. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Sneijder was geniaal.

5. jordo

jordo Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Affelay is gewoon minder dan de rest als ik hem vergelijk met huntelaar, persie, sneijder en robben. Dan daarna nog de jong of bommel weg voor van der Vaart.

6. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Willems is eigenlijk het enige positieve wat ik gezien heb.

7. WinterBase

WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    654
    Rafael moest plassen :+

8. Cyrax

Leuk Bevonden:
    903
    Poepen, maar dat zeg je natuurlijk niet graag als er 40 miljoen mensen naar je kijken.

9. Wahlberg

Wahlberg Active Member

Leuk Bevonden:
    24
    ----------------Huntelaar--------------------------
    -RVP----------Sneijder-------Narsingh/Robben
    --------------------------------------------------------
    --------------Nigel---------VDV----------------------
    Willems---Mathijsen----Heitinga----Greg--------
    ----------------Stekelenburg------------------------

Zo wou ik het, ik wil niet met Nigel EN Van Bommel spelen.

10. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.873
    Fuck het, als NL niet wint van Duitsland kunnen ze tenminste wel de Portugezen keihard aanpakken. /Care dan. :cool:

11. Cyrax

Leuk Bevonden:
    903
    Er is wat met het minnetje op je toetsenbord.

12. Danny-DH

Danny-DH Active Member

Leuk Bevonden:
    26
    blablabla, 1e ronde Europa lig je er ook weer uit en weer een seizoen met een half leeg stadion. Gezellig, lijkt wel of er elke week een begrafenis is.

13. Danny-DH

Danny-DH Active Member

Leuk Bevonden:
    26
    Iedereen maakte zich druk om vlaar en willens maar die deden het een stuk beter dan heitinga en vd wiel. Wat een drama.

14. gaizka

gaizka Ajax Kampioenen !!!

Leuk Bevonden:
    10
    Speelde inderdaad erg goed, dat had ik niet verwacht! Die bal op Huntelaar was geniaal btw.

Het was raar dat de Jong er af moest voor van der Vaart. De Jong speelde niet slecht, het was logischer geweest om van Bommel eraf te halen maar dat doet Bert niet. Als de afstanden zo groot worden heb je meer aan de Jong.

Ook de wissel van Kuyt vond ik onlogisch, had dan Luuk de Jong als extra spits gebracht of Narsingh als rechtsbuiten...

15. Reckuuza

Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

Leuk Bevonden:
    18.064
    SNEIJDER IS BAASSS.
    En we pakken die duitsers en portugezen gewoon IK VOEL HETT :D

16. Bassie

Bassie No lollygaggin'

Leuk Bevonden:
    33
    Ja, en als NL nou een beetje mazzel had, dan hadden ze gewoon gewonnen, en had je dit team waarschijnlijk in de hemel geprezen. Het is wat het is, ze hadden gewoon pech. Ik vond ze in het begin echt goed spelen, maar na het doelpunt kakte het allemaal een beetje in.

17. WinterBase

WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    654
    Nou, hopen dat er nu wat rood gekleurde kaartjes gaan vallen :+

18. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    Vind ook niet dat je 'pech' hebt gehad, van Denemarken móet je altijd winnen.

19. Fergie

Fergie FR vak W1

Leuk Bevonden:
    0
    QFT. Altijd die zeikers met penalty dit buitenspel dat.

20. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Begint goed.....

Nederland kan alleen nog winnen als ze het systeem omgooien. De flanken moeten gewoon bezet worden. Of door de vleugelspelers of door opkomende backs.

Deel Deze Pagina