1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Euro 2012

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Mtthz, 13 okt 2011.

1. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.779
  2. Doelie

Doelie Ballin'

Leuk Bevonden:
    31
    Speelde we toen eigenlijk 4-4-2?

3. pacboyslim

pacboyslim jump for joy

Leuk Bevonden:
    10
    Volgens mij maakt het niet zoveel uit of ze met van persie of huntelaar spelen. Er zit totaal geen passie, felheid en overtuiging in dit team. Tuurlijk nederland had veel kansen. Maar telkens werden er verkeerde keuzes gemaakt, slecht aangenomen of geschoten. Op het laatst was er maar 1 (!) man die strijd leverde en dat was Sneijder, de rest was slappe hap. Had medelijden met Sneijder, dat hij het met dit elftal moest doen.

Als ik dan vdv (die echt bizar slecht inviel) na afloop een beetje lachend hoor zeggen dat nederland in 88 ook met een nederlaag begon.... Dan heb je het echt niet begrepen. Ze denken dat het vanzelf komt. En ook de andere spelers die alleen maar over het aantal 'kansen' spreken maar niet over het trage spel, de verkeerde keuzes, het gebrek aan overzicht en strijd..

Ik ben benieuwd voor woensdag. Als de spelinsteling niet veranderd, gaat het niets worden, ookal staat huntelaar erin.:'-(

4. Danny-DH

Danny-DH Active Member

Leuk Bevonden:
    26
    Helemaal mee eens, zat me op te vreten over de manier hoe er druk werd gezet. Helemaal niet als team. Heel dat middenveld lag open. Laatste team minuten wijst iedereen een mannetje aan en zet je druk op hem als er balbezit is maar dat gebeurde niet, kuyt rechtsback :mad:. Passie en strijd moet er echt gaan komen die nonchalantie is erg vervelend.

Maar we blijven positief, Spanje verloor op het wk ook de 1e wedstrijd met 1-0 volgens mij.

Laatst bewerkt: 10 jun 2012
  5. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.786
    Waar ik me eigenlijk nog het meeste aan erger is dat Bert en de spelers doen alsof er nog niks aan de hand is.

Zelfs Mark Rutte gaat van Marwijk nu tips geven. 8) Ook al heeft hij wel gelijk, Bert moet gewoon eens toegeven dat het gewoon niet goed gaat.

6. Danny-DH

Danny-DH Active Member

Leuk Bevonden:
    26
    Lol, Rutte heeft er wel kijk op haha.

Hij mag het wel ff flink aanpassen tegen Duitsland. Vd wiel er ook lekker uit gooien en boularouz neerzetten. Die gozer speelt echt elke wedstrijd dramatisch.

7. Modder-Eter

Leuk Bevonden:
    8.786
    Ik snap vd Wiel echt niet. Die gast speelt juist bij het NL elftal vaak gewoon degelijk tot goed. Blijkbaar dacht hij dat hij bij Ajax speelde omdat Eriksen ook op het veld stond. :emo:

8. WizzNL

WizzNL Active Member

Leuk Bevonden:
    13
    Instelling is inderdaad weer bagger bij de jongens. Die gaan ook echt niet winnen van Duitsland. Vond eerste gedeelte wel goed tegen Denemarken maar na de goal was het ook snel gedaan. Afjagen gebeurde nog nauwelijks, Denemarken kreeg alle tijd om een aanval op te zetten. Tevens wordt het tijd dat Van Persie eens uit de spits verdwijnt, bij Arsenal is die dan wel op dreef maar in Oranje lijkt het wel een amateur voor de goal.

9. Modder-Eter

Leuk Bevonden:
    8.786
    Maar dat komt omdat hij bij Arsenal "God" is en iedereen in dienst van hem speelt. Als hij echter slechts één van de 11 spelers is bakt hij er niks van in de spits.

Sneijder daarentegen. _O_
    Die man speelt het hele seizoen dramatisch/is geblesseerd en staat er gewoon weer als het moet, net als op het WK. Toen heeft hij Nederland ook al naar de finale gespeeld door zijn wereldvorm.

10. Erasmus

Erasmus Active Member

Leuk Bevonden:
    39
    In principe is er ook niks aan de hand. Ik zie het toch een beetje
    als pech dat ze verloren. Het was niet dat ze werden weggespeeld
    door Denemarken of dat ze slecht voetbalde ofzo.

Je hebt alles nog in eigen hand, en als ze zo spelen als gister dan
    gaan ze wel van Duitsland winnen. Zo'n geweldig team is dat niet.

11. dakar

dakar Juve Forever

Leuk Bevonden:
    1
    VD Wiel was echt zo slecht. Had beter Van Rhijn mee kunnen nemen.

12. Danny-DH

Danny-DH Active Member

Leuk Bevonden:
    26
    oefenwedstrijden was die ook al drama. En aanvallend voegt ie niks toe dan maar boularouz en neerzetten en de jong of van bommel vervangen voor een voetballer. Gister stonden hun met elke aanval in de cirkel. Met z'n 4en tegen 8 is best kansloos.

13. WizzNL

WizzNL Active Member

Leuk Bevonden:
    13
    Tuurlijk speelt hij in een ander systeem daar en draait alles om hem. Ik doel echter meer op hoe hij met de kansen omging die hij kreeg, als een amateur de bal aannemen, kansen verprutsen. Zelfde verhaal als 2 jaar terug. Tuurlijk zou hij ook meer kansen krijgen wanneer Robben en Affelay wat meer afspelen, maar als je zo met je kansen omspringt kunnen ze hem beter geen ballen geven. Huntelaar had pech dat de keeper gewoon goed uitkomt, aanname was echter top en was keeper 1 seconde later geweest dan had die gehangen. Sneijder was top ja en vond Huntelaar goede indruk maken. Helaas was rest maar matig of gewoon ronduit teleurstellend.

Hoezo pech? Op de manier waarop hun met de kansen omgingen is echt geen pech. En Duitsland was niet goed gister nee, maar Duitsland maakt zijn kansen. No way dat Nederland hiervan gaat winnen.

Laatst bewerkt: 10 jun 2012
  14. Modder-Eter

Leuk Bevonden:
    8.786
    Bert maakt zichzelf gewoon belachelijk als hij tegen Duitsland weer met vPersie in de spits begint.

15. gaizka

gaizka Ajax Kampioenen !!!

Leuk Bevonden:
    10
    Ja, maar eigenlijk kwam het meer neer op 4-3-3 met Overmars en Zenden op de vleugels en Bergkamp achter Kluivert. Vooal dat blok op het middenveld was fantastisch met Davids en Cocu, dat waren nou dynamische middenvelders!

16. Jingga

Jingga Hand in Hand

Leuk Bevonden:
    139
    Van Bommel wordt echt te oud, was heel vaak te laat.

En wat deed Heitinga bij die goal?? Als hij gewoon blijft staan en hem voor zich houdt kan die gozer helemaal niks.

Verder werd er bij vlagen gewoon heel goed gevoetbald trouwens.

17. dakar

dakar Juve Forever

Leuk Bevonden:
    1
    Gewoon Robben op links, Huntelaar in de spits, RVP erachter, op rechts Narsingh. Dan krijg je tenminste ook nog eens een bal van de zijkant.

18. Edjuuuuuh

Edjuuuuuh -

Leuk Bevonden:
    61
    Gewoon Robben - Hunter - narsingh Zet Van persie om mij nog ergens neer in plaats van Van bommel. En als er van die 30 kansen er nou ff een paar in gaan tegen Duitsland en Portugal. Vond die 2 nou niet echt geweldig gister.

Bam! :+

19. Edjuuuuuh

Edjuuuuuh -

Leuk Bevonden:
    61
    Oke dit is me net iets te toevallig :eek:

20. Modder-Eter

Leuk Bevonden:
    8.786
    Mwuah. De eerste twintig minuten werd er goed gevoetbald, tot de goal van Denemarken. Daarna was het gewoon dramatisch. Deze wedstrijd heeft gewoon aangetoond dat Oranje gewoon een afmaker in de spits moet hebben en niet een goed meevoetballende spits, aangezien je daar blijkbaar geen wedstrijden mee wint.

Willems vond ik het goed doen voor zo'n jong broekie. Ik denk dat hij tegen Duitsland en Portugal veel te licht zal zijn, maar hij heeft zeker potentie. :)

Deel Deze Pagina