1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Euro 2012

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Mtthz, 13 okt 2011.

1. Cyrax

Cyrax Weldoener van beroep

Leuk Bevonden:
    903
    Omdat Affie zijn man steeds liet lopen? Toch wel belangrijk toch? Het is dat hun back geen goede voorzet heeft gegeven, maar Willems had steeds 2 man bij zich.

2. Edjuuuuuh

Edjuuuuuh -

Leuk Bevonden:
    61
    En narsingh komt niet continu naar binnen maar haalt de achterlijn en geeft een voorzet waar de hunter veel meer aan heeft denk ik. :9

3. Reckuuza

Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

Leuk Bevonden:
    18.042
    Dus.
    Aastaande woensdag Nederland-Duitsland.
    Hoeveel wordt het?!

4. FunkXual

FunkXual YT: Sean Specter

Leuk Bevonden:
    24
    Even mijn glazen bol erbij pakken hoor....

5. Cyrax

Leuk Bevonden:
    903
    Natuurlijk, maar nog belangrijker is om je man niet te laten lopen, zeker tegen Duitsland, want hun back kan wel een voorzet geven. En dat wil je niet met Gomez in de spits.

Narsingh is een redelijk onbekende speler voor Duitsland, dat is zowieso al een voordeel. Daarbij is Ibi alleen maar bezig met zichzelf en daar hebben we Robben al voor. Ik snap dat Ibi zich wil laten zien, maar de teamafspraken staan boven alles. Hij is ook geweldig goed, maar tegen de Denen was hij een probleem, Je zou maar debutant zijn in Oranje en de speler voor je laat continue zijn man lopen. Fijn.

6. Cyrax

Leuk Bevonden:
    903
    2-0 voor Duitsland als Bert dezelde spelers op dezelfde plek en met hetzelfde strijdplan in het veld stuurt.

7. mattiejj

mattiejj Registered Muser

Leuk Bevonden:
    15
    Ik ga de optimist uithangen en zeg 2-1 voor Nederland.

8. Reckuuza

Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

Leuk Bevonden:
    18.042

Niet alleen zn haar..ook shirt.

9. Erasmus

Erasmus Active Member

Leuk Bevonden:
    39
    Ale ze net zoveel kansen creëren als afgelopen zaterdag dan winnen ze wel. 3-1

10. mikecitybike

mikecitybike Future Donut

Leuk Bevonden:
    0
    misschien wilde hij korte mouwen, deed z'n shirt uit > haar door de war en zat het ineens anders :+

Duitsland vond ik tegen Portugal ook totaal niet indrukwekkend, Portugal ook niet overigens

11. Cyrax

Leuk Bevonden:
    903
    De spelers van Oranje, die missen toch een zooitje zelfreflectie, verschrikkelijk. Affellay: We waren oppermachtig. Robben: Bij vlagen geweldig gevoetbalt.

Please, over de wedstrijd van 90 minuten hebben ze 60 minuten Denemarken lekker laten voetballen op dat middenveld. Alleen de eerste 20 minuten in de 1ste helft en 10 minuten in de tweede hebben ze kansen gecreerd door goed spel. Ik weet het niet, een wedstrijd duurt 90 minuten, geen 30.

12. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Narsingh is nog veel te slecht voor Oranje, dat heeft hij in de oefenduels laten zien. Leuk, die snelheid, maar aan de bal nog te slecht. Hij komt er misschien nog wel, maar nu niet.

Van Persie achter de spits weet ik niet, bij Oranje speelt hij altijd zo langzaam als hij de bal heeft. Zo'n trage handelingssnelheid.

Dit moet het worden tegen Duitsland:

--------------------------- Huntelaar ---------------------------
    ---- Afellay ----------- Van Persie/VdV ---------- Robben ----
    ------------------ Sneijder --------- Van Bommel -------------
    --- Willems ------ De Jong ------ Heitinga -------- VdWiel ---
    ------------------------- Stekelenburg -------------------------

Dat ze Afellay maar meer laten meeverdedigen..

Laatst bewerkt: 11 jun 2012
  13. Seh

Seh Guest

Narsingh, rot eens op met die gozer man. :lol:
    En lekker boeiend dat Ronaldo zijn haar doet in de rust. Dat is ook zijn imago hé, moet de mooiboy zijn voor reclames e.d. Als hij nu ineens Messi haar heeft zal Nike niet echt blij mee zijn.

Laatst bewerkt door een moderator: 11 jun 2012
  14. Boertje_PSV

Boertje_PSV Hedde druksop

Leuk Bevonden:
    11
    Rot aub op met die vd Wiel.

argumentatie: Vd Wiel kan niet verdedigen, net zoals Kuijt. Kuijt werkt 10x harder en gaat 10x harder de duels in. En tegen Lahm is hij een stuk balvaster en sneller dan vd Wiel.

Gewoon dit spelen tegen de Duitser, alles of niets!

------------Stekelenburg----------------
    Kuijt----Mathijsen--Heitinga----Willems
    ---------Bommel----Sneijder------------
    -Afellay---------Persie----------Robben-
    ----------------Huntelaar-----------------

En als ze ook maar 1x naar binnen trekken=wisselen.

15. Seh

Seh Guest

Ja, lekker Kuyt rechtsback zetten die daar nog nooit heeft gespeeld en tegenwoordig loopt alsof hij op een roltrap rent.
    Man, man. Als Robben die bal niet op de paal schiet en er gewoon een pingel wordt gegeven voor een van de handsballen had iedereen nu in de polonaise gelopen en moest de opstelling zo blijven.

16. Robby Bobson

Robby Bobson Die rapper.

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb liever vdVaart voor Affelay, wat meer hangend op rechts en dan Greg ipv Kuijt. Op die manier hou je de verdediging in tact, en met VDV heb je veel meer terug verdedigen dan met Affelay, waardoor vdWiel ook wat meer rust krijgt. Hij speelde slecht tegen Denemarken, maar ik zie in hem genoeg potentieel om in ieder geval beter te spelen tegen Duitsland. Cruijff roept 1x dat Kuijt rechtsback moet, en opeens is dat ook een reeële optie? Snap ik echt geen hol van.

17. Seh

Seh Guest

De almachtige Cruijff weet alles. Snap niet waarom Rutte hem nog niet gebeld heeft om de euro crisis op te lossen.

18. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.778
    Hier ben ik het wel mee eens, als van Persie en Robben de bal maar afgeven wanneer Huntelaar hem zou moeten hebben. Vooral Robben is gruwelijk irritant daarin, bij Bayern al. Die gaat veel te veel voor eigen succes.

Hij moet tegen Duitsland gewoon alle ballen afgeven, tenzij het een uitgelezen kans is. Als die weer voor eigen belang gaat, dan zou ik die kerel direct naar huis sturen, dan maar met een man minder. :x

19. Cyrax

Leuk Bevonden:
    903
    Hoezo moet Afellay er nog in? Is dat niet dezelde speler die constant zijn man liet lopen die daarom vrijuit voorzetten kon geven? Dat kun je tegen Denemarken nog doen, tegen Duitsland zou ik dat niet doen. Als hij dus 1x zijn man laat lopen = wisselen.

En waarom van Bommel er nog in? Die gast liep al in de 30ste minuut op zijn tenen, was overal te laat en kan zijn frustraties niet onder controle houden. Als het niet goed gaat tegen Duitsland, dan slaan de stoppen door. Ik zou de Jong daar neerzetten. Want organiseren heeft van Bommel niet gedaan. Het hele elftal viel uit elkaar, hij als aanvoerder heeft daar niets aan gedaan.

Kuijt is de nepste speler van allemaal, die kan niet verdedigen, net als v.d. Wiel, maar die kan nog wel gevaarlijk zijn bij het aanvallen. Als hij van Bertje tenminste mee mag. Tof dat Johan het allemaal schijnt te weten, maar die zit lekker veilig thuis. Kuijt als back = belachelijk.

Laatst bewerkt: 11 jun 2012
  20. Edjuuuuuh

Edjuuuuuh -

Leuk Bevonden:
    61
    True that. :p En de opstelling blijft ook gewoon zo. Heb Bert nog nooit met een versassende opstelling zien komen namelijk :+

Deel Deze Pagina