1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Euro 2012

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Mtthz, 13 okt 2011.

1. Seh

Seh Guest

Misschien moest Afellay juist niet teveel energie steken in het mee verdedigen en was dat de opdracht van Bert. Om er gelijk overheen te gaan in de counter. Maar nee, dat behoort zeker niet tot de mogelijkheden want er is weer een zwart schaap nodig.

Eens over Van Bommel, maar Bert gaat hem er niet uithalen.

Kuyt is geen rechtsback.

2. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.781
    Nee, nog steeds Huntelaar in de spits. :cool:

3. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Liever de Jong dan Van Bommel eigenlijk.

4. Seh

Seh Guest

Oké man.

5. Cyrax

Cyrax Weldoener van beroep

Leuk Bevonden:
    903
    Als jij gelooft dat van Marwijk Afellay heeft verteld dat hij zeker NIET op zijn mannetje moet letten dan moet je dat zeker doen. Als je dan ook nog gelooft dat Bertje dat nog steeds goedvond na 5 voorzetten van de back van Denemarken, dan moet je dat ook doen. Het klinkt mij ongeloofwaardig in de oren, maar hey, wie ben ik?

Overigens is Afellay niet het zwarte schaap imo, dat zijn van Bommel en Robben.

6. Seh

Seh Guest

Ik denk dat Bert inderdaad instructies heeft gegeven om gewoon voorin te blijven hangen 9/10 keer, aan zowel Robben als Afellay.
    Edit: En imo moet je dat ook doen. Nederland was niet superieur, maar zeker wél stukken beter. Deze wedstrijd win je 7/10 keer gewoon met een nulletje of 2.

Laatst bewerkt door een moderator: 11 jun 2012
  7. FunkXual

FunkXual YT: Sean Specter

Leuk Bevonden:
    24
    Gelukkig ben jij geen bondscoach.....

8. Cyrax

Leuk Bevonden:
    903
    Dat mag jij geloven, ik geloof daar dus totaal niet in. Maar ga dan niet doen alsof er WEER een zwart schaap moet worden gezocht omdat ik een ander mening ben toegedaan. Imo was Afellay uitermate zwak en vooral bezig met zichzelf. En zoals gezegd, we hebben Robben al.

9. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    Afellay heeft gewoon 0 rendement.

10. Seh

Seh Guest

Er moet wel altijd een zwart schaap zijn en zolang je niet weet wat de opdrachten van Afellay waren kun je hem niet afrekenen op het laten lopen van zijn back. Misschien moest De Jong dit wel opvangen samen met Van Bommel. Zijn kansen die hij niet afmaakt, daar kun je hem op afrekenen. Imo niet op zijn back laten lopen die perongelijk ineens wel wat kan met een bal, bij wijze van spreken.

Intressant artikel over waar Van Bommel nou eigenlijk was:
    http://www.catenaccio.nl/2012/internationaal/nederlands-elftal/waar-was-mark-van-bommel/
    Nergens dus.

11. Reckuuza

Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

Leuk Bevonden:
    18.042
  12. Killamonkey

Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.960
  13. Seh

Seh Guest

Hehe.

14. Cyrax

Leuk Bevonden:
    903

Omdat ik dus van mening ben dat het niet waarschijnlijk is dat van Marwijk het okay vond dat Affelay de back van de tegenstander constant liet lopen, vind ik dus persoonlijk dat hij er een zooitje van maakte en zijn eigen wedstrijd speelde. Ik zie wat ik zie, anders kunnen we zowieso stoppen met discussieren met zijn allen, want niemand kent alle afspraken. Ik vind het onwaarschijnlijk dat een flankspeler de back van de tegenstander zo gemakkelijk mag laten lopen van de trainer, en zeker van Marwijk.

15. Reckuuza

Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

Leuk Bevonden:
    18.042
  16. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Duidelijk dus. Sneijder een geweldige spelmaker, zoals iedereen al wist, en Van Bommel speelde gewoon niet mee.

En mensen die over Kuyt op rechtsback beginnen: =(.

17. Seh

Seh Guest

Heb je er nog vertrouwen in nadat je hem hebt zien zwemmen tegen notabene Denemarken? En dan bedoel ik bij PSV.

18. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Natuurlijk, als je ziet dat hij de gehele voorbereiding perfect speelde en ook de wedstrijden bij AC Milan (die ik heb gezien) gewoon goed speelde.

Daarnaast; Noord-Ierland is van hetzelfde niveau als NEC en dergelijke, dusja.

19. FunkXual

FunkXual YT: Sean Specter

Leuk Bevonden:
    24
    Als je Kuyt rechtsback zet kan je gelijk inpakken en wegwezen. Dan kun je nog beter gewoon in een 3-5-2 opstelling spelen:

------------------Steek------------------
    Bouhla/Heitinga-Heitinga/DeJong-Mathijssen
    --------VdVaart-Bommel-Sneijder---------
    Afellay----------------------------Robben
    ------------Persie---Huntelaar------------

20. Seh

Seh Guest

Al die fantasie opstellingen. :lol:

Deel Deze Pagina