1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Euro 2012

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Mtthz, 13 okt 2011.

1. FunkXual

FunkXual YT: Sean Specter

Leuk Bevonden:
    24
    Dus omdat jij of iemand anders het daar niet mee eens is, kan ik het niet bij het rechte eind hebben? Men is in Nederland gewoon laf en durft niks. Hulde voor de Italiaanse coach, die wel durft.

Poste jij niet ook een opstelling een paar pagina's terug?

Dan had hij hem niet moeten opstellen. Simpel als dat. Dan ben je dus niet wedstrijdfit.

Jij begint met termen als kut opstelling en fantasieopstelling met van die domme smileys erachter. Kan je de bal op zijn minst terug verwachten.

De Jong was afgelopen zaterdag 1 van de betere. Goede harde inspeelpass. Van Bommel was zwak ja en werd vooral weggespeeld door Eriksen.

Ik ben er van overtuigd dat het kan werken. Jammerlijke is alleen dat we het niet gaan zien.

Laatst bewerkt: 11 jun 2012
  2. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Wie zegt dat dan? Dat maak jij ervan hoor, Genee'tje.

Dat Italië een betere verdediging heeft dan Oranje is gewoon een feit. Als je dan wilt dat Oranje in dezelfde, risicovolle opstelling met 3 verdedigers wilt laten spelen, omdat Italië dat ook deed en het bij hun goed uitpakte.. 'Nee, dan ben je serieus te nemen'.

3. Cyrax

Cyrax Weldoener van beroep

Leuk Bevonden:
    903
    Het is toch ook niet zo gek om te denken dat Afellay gewoon zijn mannetje liet lopen en dat dit niet in samenspraak was met de afspraken?

4. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Ja, dat is een opstelling. Maar wel dezelfde opstelling als Bertje gebruikt, alleen met een spelerswisseling. Dat kán nog gebeuren, maar de kans dat Bertje zijn hele opstelling (die 'heilig' is voor hem) gaat aanpassen is nihil.

5. fifaforthewin

fifaforthewin Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dit is toch niet het niveau waar je naartoe wil? Ik kijk nu al uit na Ajax-Psv

Eriksen vs Van Bommel

Strootman kon Eriksen ook al totaal niet bijhouden die wedstrijd, ben benieuwd hoe van Bommel dat gaat doen als je hem nu ziet spelen.

Dat Van bommel mischien met zijn ervaring nog wat toe kan voegen oke, maar ik zal absoluut niet blij zijn met zo'n speler in de basis. Ben blij dat wij Anita hebben.

Hoe zal PSV gaan spelen dan met Van bommel en Strootman als CM's?

6. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    De Rossi is in ieder geval voetballend veel beter dan Van Bommel en De Jong. Dat is het probleem, wat Johan ook al vaker aangaf. Bert speelt met 2 puur verdedigende middenvelders. Het zijn niet eens controleurs te noemen, want ze verdedigen alleen maar en komen amper over de middenlijn.

7. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Waarschijnlijk:

Wijnaldum
    Van Bommel - Strootman

Met Van Bommel en Strootman langs elkaar het beste controlerende middenveld van de Eredivisie.

8. FunkXual

Leuk Bevonden:
    24
    Fout fout en fout. Dat is dus typisch een Nederlandse gedachte: oh, omdat we met 3 verdedigers spelen is het risicovoller. Dat is gewoon quatsch.

Bovendien poste ik die opstelling, omdat ik daarmee ook wilde aantonen dat er met deze selectie meer mogelijk is dan alleen 4-2-3-1 spelen.

Een 3-5-2 opstelling is aanvallend en kan heel dwingend zijn, maar je moet scoren om te winnen. En volgens mij móeten we winnen van Duitsland. 1...2...3..

De laatste linie van Nederland wordt zwak geacht, maar die van Duitsland is dat ook en ik denk dat onze aanval en ons middenveld sterker zijn dan die van Duitsland, dus moet je ze pakken op de plekken waar het pijn doet. Voetbalwedstrijden win je niet voor niets op het middenveld.

Edit: verklaar me maar voor gek, maar Bert had Anita gewoon mee moeten nemen. Dan was het spel in balbezit 100x dwingender geweest. Dan had je Bouma en zijn rollator thuis kunnen laten.

Laatst bewerkt: 11 jun 2012
  9. Seh

Seh Guest

Ik heb al zin om ze te zien falen tegen Clasie, El Ahmadi en Immers. _O_

10. Boertje_PSV

Boertje_PSV Hedde druksop

Leuk Bevonden:
    11
    :emo:

Immers:lol:

11. fifaforthewin

fifaforthewin Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    :lol:

Dat wordt lekker combineren op het middenveld! Wijnaldum die absoluut geen 10 is en Van bommel die het moet hebben van balletje breed en terug. Dat in combinatie met een hele matige verdediging (vooral voetballend). Ik zeg je nu al dat PSV veel problemen gaat krijgen om tegenstanders kapot te spelen.

i.m.o. hebben Ajax en Feyenoord een veel beter middenveld.

12. Seh

Seh Guest

Immers. _O_ Bijna net zoveel goals als Bakkal en meer assists bij een kut ADO. Gaat iedereen de mond snoeren die man. En als het effe niet lukt Tonny erin. :cool:

Maar dit is niet het topic ervoor.

13. FunkXual

Leuk Bevonden:
    24
    Wat verwachten jullie van Frankrijk - Engeland vanavond? Ik zie Frankrijk wel als één van de kanshebbers dit toernooi. Vooral ook omdat ik niemand over Frankrijk hoor, terwijl ze echt een ontzettend sterke selectie hebben.

14. Seh

Seh Guest

Gaan normaal gesproken makkelijk van Engeland winnen. Hebben echt een goed team, terwijl wij met Willems op de linksback spelen hebben zij gewoon Clichy op de bank zitten. :lol: Best ziek.

15. Killamonkey

Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.960
    Precies wat jij zegt. Denk dat Frankrijk vanavond sowieso wint. Heb nu 2-1 staan, maar twijfel nog erg. Lastig om Engeland in te schatten imo.

16. FunkXual

Leuk Bevonden:
    24
    Ik heb in mijn EK-poule Frankrijk op 2-0 winst gezet. Helemaal omdat Engeland ook Lampard, Barry en nog een trits spelers mist. Nu ben ik totaal geen fan van Barry (is gewoon een prutvoetballer), maar die Engelsen steunen toch zwaar op hem en Lampard.

17. Ferron

Ferron Active Member

Leuk Bevonden:
    38
    Ik verwacht gewoon dat Carroll en Downing beide scoren. :cool:

18. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.633
    Ik vind het maar lastig.
    Ik ga voor Frankrijk omdat die toch wel een goede selectie hebben geloof ik.

19. Luukiee09

Luukiee09 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk dat Frankrijk gaat winnen, en de wedstrijd daarna? Oekraine - Zweden?

20. gaizka

gaizka Ajax Kampioenen !!!

Leuk Bevonden:
    10
    Ik verwacht Frankrijk en Zweden.

Deel Deze Pagina