1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Euro 2012

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Mtthz, 13 okt 2011.

1. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Vlaar RB? Waarom geen Bhoula?

Want Vlaar is opbouwend als back denk ik ook niet geweldig. En als je een pure killer daar wilt hebben zou ik voor Bhoula gaan

2. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    Waarom maak je dat er nou weer van?

3. mattiejj

mattiejj Registered Muser

Leuk Bevonden:
    15
    Hij haat gewoon KJH omdat hij bij Ajax voetbalde, en VPersie is een oud-feyenoorder :+

4. Named

Named Named

Leuk Bevonden:
    7
    Weet gewoon te weinig van hoe Bhoula is als speler tegenwoordig, en vlaar heeft nog wel een goede trap in de poten om af en toe een bal goed aan de andere kant te leggen, plus vind Vlaar sterker voorkomen bij standaard situaties als corners.

Edit: En een speler killen dat moet ook geen probleem voor Vlaar zijn, heeft bijna geen 1 op 1 verloren het afgelopen seizoen.

Laatst bewerkt: 12 jun 2012
  5. TripMode

TripMode Novabetting

Leuk Bevonden:
    4
    Ik zal gaan voor Sneijder op links en Van Persie achter de spitsen, constant switchen natuurlijk. Boateng is opkomend toch zeer beperkt.

6. Seh

Seh Guest

Daar ging ik even vanuit, waarom zou je anders zoiets zeggen? Leek alvast op een excuus voor als Klaas-Jan het zou verneuken. :)

Nee hoor. Ik vind zowel Huntelaar, Sneijder en Van der Vaart goede voetballers. En zelfs Van der Wiel vind ik gewoon een goede back, beter dan de rest van de Nederlandse backs.

En ik heb zelfs sympathie voor die gekke Klaas-Jan, vind dat wel een goeie gozer. Jammer van zijn clubkeuze, maar niet iedereen is perfect.

7. Named

Named Named

Leuk Bevonden:
    7
    Dit is denk het meest belangrijkere dat de spelers goed communiceren en van posities kunnen switchen zonder de organisatie te laten vallen, we hebben uiteindelijk veel spelers die wel op meerdere plekken iets met een bal kunnen doen.

8. dakar

dakar Juve Forever

Leuk Bevonden:
    1
    Die stronteigenwijze grijsaard blijft toch bij z'n heilige systeem. Wordt een afgang.

9. TripMode

TripMode Novabetting

Leuk Bevonden:
    4
    Gezien het trainen op drie varianten lijkt Bertje toch het licht te hebben gezien. Nu nog durven om daadwerkelijk Huntelaar in de spits te laten beginnen.

10. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    Oh nee ben dan gewoon bang dat beide in dezelfde ruimte gaan lopen en er dan niemand op rechts staat waardoor je puur trechtervoetbal krijgt.

11. Named

Named Named

Leuk Bevonden:
    7
    Geen probleem heb even met zijn vrouw gesproken en je kan een man van zijn mening laten veranderen en dat is door zijn vrouw erop afsturen. Dus ik heb jullie net de eind opstelling gegeven misschien houd hij een klein beetje aan iets vast maar dit word het wel zo ongeveer.

12. Seh

Seh Guest

Aha, ja het is te hopen dat Sneijder dan maar geniale passjes gaat geven als dat het geval is. Anders wordt het denk ik zwaar kut.

13. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    Begrijp niet waar jullie je druk om maken. Denemarken was de lastigste tegenstander voor dit stugge Nederland. Van Duitsland en Portugal winnen we gewoon :)

14. FunkXual

FunkXual YT: Sean Specter

Leuk Bevonden:
    24
    Waar je bij deze opstelling, los van de genoemde namen van spelers, wel ontzettend voor moet waken is dat het elftal niet uiteenvalt in 2 linies die veel te ver uit elkaar liggen: verdediging en aanval, en je dus geen middenveld meer hebt.

Even wel inhakend op personen, Baas Jan moet sowieso spelen, want nogmaals: de Duitsers schijten werkelijk 7 kleuren stront van die gozer.

15. Seh

Seh Guest

Die opstelling is eigenlijk gewoon hetzelfde als die van Bert, alleen staan hier op papier Van Persie en Huntelaar naast elkaar. Vlaar rechtsback kan trouwens niet, heeft hij de kwaliteiten niet voor.

16. FunkXual

Leuk Bevonden:
    24
    Ik zou het overigens wel echt baas vinden als Bertje gewoon écht zijn 5 meest aanvallende spelers opstelt straks. :+

17. Seh

Seh Guest

Het is zo jammer dat Van Bommel captain is. Die zou er eigenlijk gewoon uit moeten.

18. FunkXual

Leuk Bevonden:
    24
    Als het een beetje mee zit struikelt hij vanavond tijdens de training misschien wel over de rollator van Bouma. :+

19. Named

Named Named

Leuk Bevonden:
    7
    In mijn opinie zal altijd één van de buitenspelers altijd een linie omhoog opschuiven hierdoor zal er altijd een speler in de nieuwe ruimte voor moeten komen. Waardoor je uiteindelijk met 3 linies met natuurlijk geen rechte lijnen om zoveel mogelijk afspeelmogelijkheden te hebben.

In de omschakelijk achteruit is het de Jong zijn taak om die extra seconde vertraging te brengen of in groot gevaar de overtreding. Dit zou genoeg moeten zijn om de voorste linies weer dicht bij de verdediging te krijgen.

Daarnaast over Vlaar kan me bij indenken maar vond vd Wiel ook dramatisch overkomen, en zoals ik zei heb ik te weinig weet over Boula tegenwoordig om te zeggen dat hij betere is, heb niet zo'n hoge pet van hem op.

20. FunkXual

Leuk Bevonden:
    24
    Oh, zou ingewikkeld zie ik het niet. Gewoon een kwestie van goed doordekken op alle elf posities in het veld. Dat kost alleen ontzettend veel energie. Dus in die zin (en can't believe i'm sayin this) zou ik het zeker wel begrijpen als Kuyt dan weer een plekkie krijgt. :+

Edit: overigens is het juist lastig in de omschakeling náar balbezit. Dat zag je tegen Denemarken in de 2e helft ook, veel lange passes over meer dan 25 meter, omdat de ruimtes te groot werden. Dat gevaar schuilt ook in deze opstelling.

Deel Deze Pagina