Euro 2012

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Mtthz, 13 okt 2011.

1. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    Kwalitatief wel , maar vind het gewoon uit principe niet mogen dat hij voor Nederland zou kunnen uitkomen. Zelfde met die Brazilianen die dan bij Portugal spelen..

2. Seh

Seh Guest

Wat zijn jouw eisen dan om een ''band met Nederland'' te hebben? Volgens de wet is hij straks gewoon een Nederlander, dus mag hij in het Nederlands Elftal spelen. Overigens vind ik het prima als hij in Oranje komt, Nederlander is Nederlander. Het is niet zo dat hij even snel genaturaliseerd is, hij heeft het hele traject doorlopen toch?

Laatst bewerkt door een moderator: 13 dec 2011
  3. geertbargeman

geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

Leuk Bevonden:
    308
    Met je eens. Het wordt een verkapte transfermarkt zo.

4. dakar

dakar Juve Forever

Leuk Bevonden:
    1
    We hadden Eriksen moeten naturaliseren toen het nog kon! =(

Laatst bewerkt: 13 dec 2011
  5. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    Ja dat hij legaal Nederlander is , is allemaal leuk en aardig. Uit principe vind ik het gewoon bullshit. Ik wil gewoon Nederlanders in het Nederlands Elftal , geen genaturaliseerde buitenlanders die het puur doen omdat ze niet in aanmerking komen voor hun eigen land.

6. Seh

Seh Guest

Dat mag jij willen/vinden. Ik vind dat elke Nederlander evenveel recht heeft op een plek in Oranje. :)

7. WizzNL

WizzNL Active Member

Leuk Bevonden:
    13
    Snap je redenatie wel maar denk dat Douglas zich voor Oranje net zo hard zal inzetten als voor Brazilie bv. Niet vanwege een band met het land maar simpelweg omdat je op een EK/WK speelt. Ik heb echter wel ook mijn twijfels over zijn kwaliteiten. Vind hem minstens zo goed ( eigenlijk beter ) als wat er nu staat, maar die knullige fouten af en toe dat kan gewoon niet wil je voor de prijzen gaan. Aan andere kant, dat gaat ze ook niet lukken met wat er nu staat in verdedigend opzicht.

8. Fergie

Fergie FR vak W1

Leuk Bevonden:
    0
    Inderdaad. Nummer 10's hebben we nog niet!

9. dakar

dakar Juve Forever

Leuk Bevonden:
    1
    Zeg ik dat dan? Nee, flippo.

10. geertbargeman

geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

Leuk Bevonden:
    308
    Hele wereld naturaliseren :) Om de 2 jaar een grote eindronde winnen.

11. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    Inderdaad, zo kan zelfs Qatar winnen.

Tja is denk ik ook m'n beeld van de samenleving , ik zie iemand die hier pas 5 woont en geen enkele band met Nederland heeft verder niet als een Nederlander.

12. Fergie

Fergie FR vak W1

Leuk Bevonden:
    0
    Zeg ik dat jij dat zei dan? Nee, flippo. :emo:

13. Mtthz

Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Iedereen met een NL paspoort mag van mij een plekje in Oranje krijgen. In principe heb ik dusook geen problemen met Douglas, ware het niet dat ik zo overtuigd van zijn meerwaarde. Vooral zijn nonchalance en dat hij niet helemaal spoort staat mij tegen. Vooral op zo'n cruciale positie.

14. Mtthz

Leuk Bevonden:
    38
    Even een schop want we naderen het EK! Iemand nog suggesties voor de startpost?

15. s4nd3r

s4nd3r Active Member

Leuk Bevonden:
    152

16. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    Als je zo begint gaat 'ie dicht.

17. Rovaro2

Rovaro2 I am the Stig!

Leuk Bevonden:
    0
    Voor wat betreft de voorbereiding op het EK zie ik net dat Oranje vanaf vrijdag een trainingskamp start in Lausanne, Zwitserland.

Nu wil het toeval dat ik voor m'n werk volgende week in Gland moet zijn en ook in de gelegenheid ben om dus eventueel onze jongens in actie te zien.

Via http://www.onsoranje.nl/teams/nederlandselftal/trainingstijden kwam ik al tegen dat de open trainingen plaatsvinden in Stade Juan-Antonio Samaranch echter staat er ook het volgende: "Trainingen in het wedstrijdstadion in het buitenland zijn - tenzij anders vermeld - uitsluitend toegankelijk voor mediavertegenwoordigers."

Kan ik ervanuitgaan dat ze me wedstrijdstadion het "Stade de La Pontaise" bedoelen en dat de trainingen in Stade Juan-Antonio Samaranch ook gewoon toegankelijk zijn voor publiek? Iemand die hier mogelijk ervaring mee heeft?

18. Mtthz

Leuk Bevonden:
    38
    Hmm tot zover ik weet zijn slechts een beperkt aantal trainingen echt open voor publiek. Athans, dat is doorgaans zo rond grote toernooien.

19. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    [yt]UmJKoAmynso[/yt]

Koekoek...

20. Rampage

Rampage Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.331
    :lol:

Vraag me niet waarom ... maar ben altijd wel gecharmeerd geweest van Bouhlarouz...

Deel Deze Pagina