1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Europese Grondwet.

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Blox, 14 mei 2005.

1. hoezo???????!!!!!!!!

2. The Hammerman

The Hammerman The Hammerman

Leuk Bevonden:
    0
    Heb ook tegen gestemd. Ben bang dat de grote landen meer te zeggen krijgen. Ook is alles hier in Nederland niet op orde dus dat mag eerst gebeuren. Ook kunnen ze mij niet garanderen dat als Nederland iets niet wil, en de rest wil het wel, dat het toch gebeurt. Dat zijn iig de redenen waarom ik tegen heb gestemd

3. Leo

Leo R.I.P. Proof

Leuk Bevonden:
    2
    Als je denkt dat Wilders dat doet zou ik toch wat beter opletten als je er zo graag wat over wil zeggen.

4. RobbertN

RobbertN Banned

Leuk Bevonden:
    0
    Net effe Balkende omgekocht met een xbox game en hij heeft nee gestemt!

5. X Heer

X Heer SNK Playmore

Leuk Bevonden:
    0
    Mee eens.

6. waarom is eigenlijk iedereen tegen de europese grondwet: europa moet toch een geheel worden, of niet?

7. Drone

Drone Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Turkije komt helemaal niet bij de EU als er voor gestemd wordt. :{

8. Gamer

Gamer PS3 - 360 Verslaafde

Leuk Bevonden:
    1
    we zouden alle thuis gaan stemmen ...maar me moeder kon vandaag nie en me vader was weg , me broer ligt ziek op bed...tja ik had geen zin om in me eentje nu te gaan stemmen :9

ach ja .....ik zou toch Ja gestemt hebben en dat zou toch niks uitmaaken want bijna iedereen stemt hier Nee (wat nergens op slaat btw)

9. Benneke

Benneke De AAP

Leuk Bevonden:
    11
    Het zal zeker indirect het proces versnellen.

10. Rush nl

Rush nl FRAUDE!

Leuk Bevonden:
    3
    Omdat het geen grondwet is. Het is een samenbundeling van allerlei verdragen. Het verdrag bevat veel details en regels waarop uitzonderingen bestaan, en beschrijft deze uitzonderingen ook uitvoerig. Ter vergelijking, de Nederlandse grondwet bestaat uit 17 pagina's, de Amerikaanse uit 4600 woorden. De ontwerp-Grondwet zoals hij er nu ligt voor de EU bestaat uit +/- 250 pagina's. Regels waarop uitzonderingen kunnen bestaan horen m.i. al niet in een grondwet thuis. :{

Dan zijn er nog andere bezwaren zoals een Europese president die niet door het volk gekozen gaat worden.

11. Maqua

Maqua Groen

Leuk Bevonden:
    0
    Ow het is wel een grondwet hoor.. De grondbeginselen van de regering van Europa zíjn erin vervat.

12. Gamer

Leuk Bevonden:
    1
    een docent van me zij dat het echt helemaal geen grondwet is ...hmm

13. Maqua

Maqua Groen

Leuk Bevonden:
    0
    Misschien had hij het over de specifieke naam? "Een verdrag tot vastlegging tot grondwet voor Europa"

In dat opzicht heb je best gelijk.

14. The Hammerman

The Hammerman The Hammerman

Leuk Bevonden:
    0
    NEEEEE!!!! Volgens Exit polls 63% tegen!!!!!!!! *)

15. Het wordt waarschijnlijk tegen, he? :mad:

16. Koffiepad

Koffiepad Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Muhahah Massaal tegen. Geweldig :)

17. r_xbox_gamer

r_xbox_gamer Active Member

Leuk Bevonden:
    13
  18. Gamer

Leuk Bevonden:
    1
    gvd , het is neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee..................ik eet me schoen op , wilt iemand me andere schoen

19. Matrix

Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.471
    63% tegen is echt abnormaal veel! :eek: Ik zelf had geen mening. Maar ik vind het toch jammer dat 63% tegen is, omdat ik denk dat veel mensen zonder goede redenen tegen stemden, maar meer uit onvrede.

20. Gamer

Leuk Bevonden:
    1
    tja belachenlijk , die grondwet of die verzamelwet hope je het ook noemt komt er toch wel door , Nee stemmen is onnodig

Deel Deze Pagina