1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Examen!!!

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door halo, 5 mei 2003.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. aghshar

aghshar Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Wie heeft er nog meer al examen gehad? Ik had vanmorgen Grieks, heb even op www.eindexamen.nu gekeken en heb ongeveer 37-39 van de 43 punten voor de vragen denk ik. Vertaling heb ik niet nagekeken, want die staat er zo ingewikkeld op.

2. Mike

Mike Curaçao

Leuk Bevonden:
    3
    Nee, mijn examens beginnen pas maandag.

Maar aghshar, lijkt erop dat je een dikke voldoende hebt dus? Alvast gefeliciteerd. :)

3. balleknieper

balleknieper .

Leuk Bevonden:
    4
    ik begin dinsdag pas met nederlands :p ik doe vmbo tl btw.. erg easy *)
    mede examen kandidaten: SUCCES :)

4. Maas

Maas besjoh!

Leuk Bevonden:
    1
    damn ik moet volgende week maandag beginnen, gelijk 2 vakken: nederlands en economie 1,2. dat wordt dus bikkelen. (ik doe vwo trouwens ;)). enig probleem is dat ik ontzettende moeite heb om te leren

5. balleknieper

balleknieper .

Leuk Bevonden:
    4
    dat probleem ken ik *) maar ik heb het geluk dat ik niet zoveel hoef te doen en vwo is toch aardig wat lastiger en je moet veel meer stof kennen dan mij.. :p Advies (ik weet het is hard) berg je xbox, tv en pc op en haal ze pas te voorschijn na je examens :)

6. Mike

Mike Curaçao

Leuk Bevonden:
    3
    Besef jij wel wat je daar zegt??? :'-( :'-(

7. balleknieper

balleknieper .

Leuk Bevonden:
    4
    :+ haha :p
    ik hoef het niet want ik kan toch niet xboxen O-):D
    maar als je echt niet kunt leren.. wat doe je liever? je dingen opbergen of straks herexamen en/of blijven zitten? dan zou ik voor het 1e kiezen het gaat immers om jezelf wat je er ook voor moet doen!

8. Mike

Mike Curaçao

Leuk Bevonden:
    3
    Ja natuurlijk besef ik dat ik hard moet leren, maar die PC staat achter me te draaien en ik weiger om hem uit te zetten. Gelukkig kan ik het een beetje combineren en lukt het nog aardig zo. Ik slaag wel, daar ben ik van overtuigd. :cool:

9. T-box

T-box XBW donkergroentje

Leuk Bevonden:
    0
    met to. alleen dan eco 1.
    En ik kan ook niet leren. (in de zin van willen, niet in de zin kunnen)
    Had me eerst voorgenomen 3 weken van tevoren af en toe te leren. Nu is het een week van te voren af en toe leren:{
    Maar als ik wil zakken moet ik 3.5'en enzo halen dus daar ben ik niet bang voor

10. balleknieper

balleknieper .

Leuk Bevonden:
    4
    gelukkig besef je dat :) er zijn er genoeg die denken van "o peace of cake" dan niets leren en die dan lekker zakken :{ dan ben je dom bezig..

11. Maas

Maas besjoh!

Leuk Bevonden:
    1
    als je wat leert heb je tenminste nog een beetje het idee dat je er toch wat voor gedaan hebt als je niet slaagt:p. en volgens staan de meeste mensen wel redelijk zodat ze zich voor hun examen een aardige onvoldoende kunnen permiteren (waaronder ik*). en tja af en toe achter de computer om wat te ontspannen tussen het leren door. (dat computeren wil nog wel eens uitlopen:p) en dan gewoon weer leren en oefenen.

wat is eigenlijk jullie aanpak? ik heb een schema in mn hoofd van welke dag ik welk vak ga doen. ik doe per dag 1 vak om niet dingen door elkaar te halen. vandaag hele dag aardrijkskunde gedaan, morgen hele dag wiskunde:\.

12. Nosh

Nosh innit?

Leuk Bevonden:
    9
    Hehe ik zit pas in 3HAVO nog maar 3 weken....

Allemaal succes, vooral met het feit dat jullie de komende dagen jullie xbox verwaarlozen!:p

Laatst bewerkt: 15 mei 2003
  13. Mike

Mike Curaçao

Leuk Bevonden:
    3
    En XBW... :'-(

14. halo

halo Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Gewoon goed doen, maar ben echt zenuwachtig. Voor duits of engels wil ik graag al mijn antwoorden(meerkeuze vragen) opschrijven, zodat ik het thuis kan controlleren. maar ben bang dat ik daar geen tijd zal hebben. hoe gaan jullie het dan doen? steeds 2 keer het antwoord op schrijven, op een ander blaadje

15. Tha Mike

Tha Mike The Good Die Young

Leuk Bevonden:
    1
    Morgen Bio examen :'-( maar ja t moet. Volgens mij kan je het beste eerst het examen invullen en pas aan het eind de vragen overschrijven (overschrijven kost maar een paar minuutjes).

16. Dioga

Dioga Piraat

Leuk Bevonden:
    52
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina