1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.
  1. unXist

unXist F5 hoer

Leuk Bevonden:
    0
    Kweet niet hoe ik natuurkunde gemaakt heb, ik ga drekt kijken. Ik heb minimaal een 4.2 nodig 8)

2. Ok, Nederlands heb ik toch wel redelijker gemaakt dan ik had gedacht _O_. Helaas hen ik wel wat punten verspild op de zakelijke brief, maar dat kwam omdat ik te weinig tijd had.

3. Orcrist

Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8
    Net mijn Nederlands even nagekeken voor zover ik het nog wist. De tekst met vragen heb ik geloof ik niet zo heel goed gemaakt, ik wist mijn antwoorden bij de meerkeuze vragen niet meer en ik mocht ze na afloop van het examen ook niet meer even snel overpennen. De samenvatting wel beter gemaakt, daar heb ik nog best wat punten gesprokkelt geloof ik.
    Maar ga wel even een klacht indienen over de meerkeuze antwoorden van Nederlands, er waren bij veel vragen 2 antwoorden die bijna precies hetzelfde waren..

4. Tigerstyle

Tigerstyle Cinematic

Leuk Bevonden:
    5
    Orcrist.. Dat ga je niet menen.. Daar ga je toch echt niet over bellen? Dat is altijd zo, iniedergeval op vwo. En zo veel leken ze ook niet eens op elkaar als je de tekst goed doorneemt.

Ik vond nederlands iniedergeval een eitje, in een kleine 2uur gemaakt, net zoals geschiedenis. Had echt iets pittigers verwacht, maar gelukkig valt het mee.

Morgen wiskunde, niet mijn beste vak, hopelijk kiezen ze een beetje de onderwerpen die ik snap.

5. Oke, voor Nederlands heb ik (een beetje positief voor mezelf denk ik ;)) een 8.6 gehaald. Ik wist nog wel bijna alle antwoorden!

Ik ben zo blijjjjjj!

6. Orcrist

Leuk Bevonden:
    8
    Ik bel ook niet; ik mail gewoon. En doordat het altijd zo is, en er altijd daarover veel klachten binnen komen wordt de score van Nederlands vaak bijgesteld. En ja ik ben liever een zeikerd met een paar tienden hoger, dan onverschillig met misschien net een 10de te weinig. :)

7. geertbargeman

geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

Leuk Bevonden:
    308
    Zou eerder beetje negatief dan positief gaan rekenen. Zo kom je straks voor onaangename verassingen te staan ;)

8. Naja, ik weet ook wel dat het niet zo hoog is. Maar verpest het moment nou niet ;)

9. WillemWalrus

WillemWalrus t Kan altijd stouter

Leuk Bevonden:
    0
    Had ook NL en geschiedenis, was aardig te doen veel geschreven bij geschiedenis niet normaal. NL vond ik nog best lastig die meerkeuzevragen waren soms idd best verwarrend en bij de samenvatting heb ik wel wat puntjes gemist helaas.
    Ik heb er 2 uur 3 kwartier overgedaan maar ik heb ook na de 1e tekst ongeveer een half uur nix zitten doen, kon me ff niet meer concentreren. Maar ik zit iig wel boven de 5 en ik heb het streng nagekeken (hopen dat het een 5.7 wordt, dan sta ik nog een 7).

/edit: Jullie ook zo'n kicke Studie Box gekregen? Die kut snoepjes kreeg ik maar niet uit dat bakje, ik maar herrie maken met dat ding :9

Laatst bewerkt: 24 mei 2005
  10. Ik kreeg drinken en ik ging expres heel langzaam en hard die verpakking open maken, je had die koppen moeten zien :p.

11. geertbargeman

geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

Leuk Bevonden:
    308
    Poeh, nu je over voedsel begint tijdens de examens :{ Sommige mensen denken dat examen net zo erg is als de hongerwinter. Mensen komen aanzetten met hele vruitschalen en snoepzakken :eek: Ik doet het met een rolletje pepermunt (voor als ik wat las krijg van hoesten, om zoveel mogelijk andere mensen niet te storen).

12. mr.ed

mr.ed ^^XboX k!ck$ @@r$^^

Leuk Bevonden:
    2
    ja dat eten is echt niet gezond. Bij ons ook, kom je daar om 9 uur binnen gaan die mensen eerst zitten ontbijten om vervolgens een half uur later al weer een drinkpauze te nemen.
    Ik gun mezelf toch nooit pauze dus ik neem niets mee, heb ik ook nooit gedaan met normale proefwerken, waarom nu ineens wel doen.

13. mr.ed

Leuk Bevonden:
    2
    welke meerkeuzevraag bedoel je dan? Ik twijfelde zelf nogal over vraag 16 tussen A en B die vond ik ook iets te veel op elkaar lijken. Had eerst B, heb er A van gemaakt.... en je raad het al het was natuurlijk toch B

edit: die ouwe avatar was van me vorige gamertag van 1 jaar terug, vandaar even snel een nieuwe gezocht.

14. WillemWalrus

WillemWalrus t Kan altijd stouter

Leuk Bevonden:
    0
    Die had ik goed *)

Bij mij is er btw ook aardig wat druk van de ketel. De loting die ik eigelijk zou hebben (Rechtsgeleerdheid Leiden, en ja ik sta achter me keus, ik wist al van af de 3e of zo dat ik rechten wilde doen :9 ) wordt geen probleem. Namelijk maar 420 aanmeldingen voor 550 plaatsingen dus cijfers zijn niet meer belangrijk voor loting :D

/edit: mr.ed nieuwe avatar? :9

15. Superbol

Superbol Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vond vraag 10 een beetje vaag dat je die woordparen bij subliem op moest schrijven. Beetje raar dat je die dingen (nog nooit tegen gekomen bij examens van eerdere jaren) opeens uit de hele tekst moet gaan zitten vissen, terwijl er zoveel woordparen in zaten.
    Maar ik heb niks te klagen...ik heb bij mn samenvatting gewoon letterlijk de tekst overschreven om het duidelijk te maken en iets vervormd zodat het een leuk verhaal werd...en heb 16 van de 19 punten :+ Toch één goeie tip die mn lerares mee kon geven.....totaal tussen de 6,1 en 8,1.....en dat terwijl ik maar een 3,7 hoefde te halen :cool:

Voor de rest ook erg tevreden. Geschiedenis vond ik best te doen, genoeg tijd, redelijke makkelijk te beredeneren vragen, en tussen de 5,1 en 7,1 gehaald....mocht ook een 3,8 zijn. Dat zijn dr al 2 van de 7 gehaald :9

16. Gerjan

Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    221
    Er wordt nooit iets verandert of hoger gegeven.

Ik vond het wel raar dat in het antwoord model ze bij de samenvatting nagenoeg letterlijk zinnen uit de tekst overnamen, terwijl ons werd geleerd dat dat niet mocht :confused:

Samenvatting verneukt denk ik dan, meerkeuze 12vd15 goed, openvragen geen idee.

Ohja die woordparen sloegen idd ook nergens op.

17. mr.ed

Leuk Bevonden:
    2
    als je zo het antwoordenmodel kijkt zijn bijna alle woordenparen die in de tekst te bekennen waren ook goed.

18. Bij ons had iemand een fruitschaal met een vork meegenomen :|.

19. Gerjan

Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    221
    Blijkt dat ik het antwoord model niet goed gelezen heb, kheb er toch iig 3 goed die daar ook staan. Verder had ik nog goed-kwaad :p

Ben beetje scheel van dat lezen denk ik :+

20. Orcrist

Leuk Bevonden:
    8
    Geen idee meer welke het waren (waren er maar een stuk of 3 ), het zou inderdaad ook 16 nog geweest kunnen zijn.

@Lange Jan - misschien verkeerd gebracht, maar de norm waarmee ze werken wordt aangepast wanneer de examens over de gehele linie slecht zijn gemaakt, en wanneer er veel klachten zijn binnengekomen.

Deel Deze Pagina