1. Masterfragger

Masterfragger Veluwenaar

Leuk Bevonden:
    0
    Ow, dat is ons juist geleerd, samenvatting gewoon zoveel mogelijk uit de tekst overschrijven, daardoor heb ik ook bijna alle punten daarvoor _O_ . Zal die andere tekst wel redelijk verneukt hebben, heb mn multiple gok antwoorden niet meegenomen... maar denk wel een voldoende. En morgen vrij *)

2. Metal Mark

Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    454
    Pff NL vanmiddag net af kunnen krijgen. Net 5 min voor tijd was ik klaar met met alles. Andere VMBO-ers ook veel moeite gehad met NL? Eerst alles in klad schrijven en dan nog weer in het net. Lame poot op het eind...

3. McSparkle

McSparkle Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.189
    JA !!! Dat kun je wel zeggen man ! ik moest om kwart over 3 nog die opdracht gaan maken van het artikel, en de zakelijke brief :{ Ik zat helemaal te trillen met mijn hand en ik kon nauwelijks meer recht schrijven ... Ik heb het uiteindelijk wel afgekregen :) Ik heb nu nog steeds spierpijn in mijn poot van het harde schrijven ! Bij de samenvatting had ik van de 125 toegestane woorden, er 127 :{

4. Orcrist

Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8
    Op havo/vwo mag je bij je samenvatting 10% meer worden hebben dan aangegeven, weet niet hoe het bij het vmbo zit maar denk dus niet dat je daarvoor puntenaftrek zal krijgen.

5. geertbargeman

geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

Leuk Bevonden:
    308
    Je mag er toch 10% van afwijken? Dus 12.5 woorden extra? Maar als je soms dingen van leraren hoort. Bijv. dat er bij een schrijfopdracht een max. aantal woorden van 600 is en dat mensen brieven inleveren met 800 woorden :eek:

6. apoc123

apoc123 Lucian

Leuk Bevonden:
    0
    ff nog een vraagje over tekenen examen waar de fuck sloeg dat op dat de multiple choice vraag B was egt vaag want iedereen had bij ons C :confused: en over nederlands tsja kweenie 6vd15 goed en de samevatting vrijwel overgeschreven uit de text dus...

7. Metal Mark

Leuk Bevonden:
    454
    haha dat verhaal ken ik ook. Ik had eerst bij dat samenvatting 157 woorden. Toen dacht ik, Hmm daar meot wat uit :p Ben prcs op 125 woorden uitgekomen en bij die Artikel had ik ook prcs 100 waar je 100 moest hebben. Vaag :+ Die Artikel en Brief moest ik nog ff in 30 min maken, steeds sneller pennen 8).

Edit: Ooh wat veel smileys...ff der wat uithalen :cool:

Laatst bewerkt: 24 mei 2005
  8. apoc123

apoc123 Lucian

Leuk Bevonden:
    0
    ja had ik ook en ik had ook teveel golden power gedronken (3 blikjes) en dan komen ze ook nog aan zetten met een kop koffie! DAMN!!

9. Underdog

Underdog Only Community

Leuk Bevonden:
    0
    Heb precies hetzelfde, moest bij de samenvatting ook heel wat schrappen en kwam uiteindelijk ook op 125 woorden uit. En bij het artikel had ik ook gelijk al 100 woorden. Wat had jij trouwens als slagzin bij dat artikel? Ik had: 'een beter milieu begint bij jezelf'. :p

10. Metal Mark

Leuk Bevonden:
    454
    Help de Natuur! Tsja moest dat ook ff in een paar minuten verzinnen :+

11. McSparkle

McSparkle Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.189
    Whahah ! Mijn slagzin was: "Beter een schone school, dan afval in het milieu van een halve zool" 8)8)

12. unXist

unXist F5 hoer

Leuk Bevonden:
    0
    Yeh ik heb natuurkunde zo te zien gehaald, dus nu all1 nog scheikunde minimaal een 3.9 en ik ben geslaagd :+

13. pls_devil

pls_devil Guest

dat zijn wel domme mensen :p

14. unXist

unXist F5 hoer

Leuk Bevonden:
    0
    Ik snap m ff niet, wie zijn er dom ?

15. pls_devil

pls_devil Guest

ok, misschien zijn ze niet dom, maar dan luisteren ze niet

dus zijn ze dom :)

16. unXist

unXist F5 hoer

Leuk Bevonden:
    0
    right, over wie de fuck heb je het ? :confused:

17. pls_devil

pls_devil Guest

dat ik het zelf niet weet. k snap er niets van, sorry :confused: :confused: :confused: :confused: :confused: :confused:

18. [JeLL!e] HALO

[JeLL!e] HALO Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Precies hetzelfde hier.. Steeds 2 van die stomme antwoorden over 8)
    Antwoorden gechecked; blijkt dat ik 2 meerkeuzevragen fout heb verbeterd terwijl ik ze eerst goed had |:-
    Maar iig wel een voldoende erbij :) Veel puntjes gescoord met de samenvatting *)

19. Gerjan

Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    221
    Die keur ik goed *) Puntje erbij :+

Deel Deze Pagina