1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.
  1. xboxbezitter

xboxbezitter Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    whaha op de voorkant van de tubantie vdaag, zo'n vwo-leerlinge met de hand voor de mond, leek alsof ze geest had gezien ofzo :p Magoed, veel lui die twijfelgeval zijn, schijnen het te halen.

2. pls_devil

pls_devil Guest

da meent ge niet, ma in engeland bestaat er een school met een geest.
    brrrrr :)

3. [JeLL!e] HALO

[JeLL!e] HALO Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Jij moet niet zoveel Harry Potter kijken ;)

Ontopic: Wie heeft er morgen nog meer Latijn examen?
    En wat is daarvoor echt te leren?

4. WillemWalrus

WillemWalrus t Kan altijd stouter

Leuk Bevonden:
    0
    ontopic???

5. pls_devil

pls_devil Guest

inderdaad, maar bij mij (om weer on-topic te zijn) beginnen de examens binnen 2 weken en ondertussen verdrink ik onder de toetsen 8)

6. Hoe kan je toetsen hebben tijdens de examens? :D

of examens op andere dagen

7. Hoosie

Hoosie The Race is ON!

Leuk Bevonden:
    1.295
    ik heb sinds gister iets heel raars met mij rechterhand(schrijfhand) af en toe wanneer ik iets te lang met me hand op de muis lig.. laten we het houden op zo'n 10 minuten.. Als ik dat dus doe dan begint het gedeelte van mijn pink tot aan mijn middelvinger zeg maar te slapen..

Zou dit iets te maken kunnen hebben met het vele schrijfwerk wat ik deze 2 dagen heb gedaan?? in totaal heb ik zo'n 12 kantjes vol geschreven

8. ik heb dat met mijn wijsvinger, als ik dan typ dan voelt de onderkant (als je je hand van voren bekijkt) pijnlijk aan.

9. Argus

Argus Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Mijn pols deed wel gigantisch zeer vanochtend, net na het examen Geschiedenis (Oh man, die opdracht 11 was zo lang :mad: ).

10. BattleCry

BattleCry ..

Leuk Bevonden:
    0
    Ik |:-
    Damn wat heb ik daar veel uren aan gezeten :{ Ken nu wel bijna alle texten uit mn hoofd, kan veel van de zinnen gewoon vertalen dus (ik moet wel, want voor de vertaling haal ik meestal geen een punt, dus moet ik de vragen heeel goed maken O-) ) Hoop wel dat we een beetje makkelijke text krijgen om te vertalen, beetje korte zinnetjes, dat kan ik nog wel. Ik ben nu nog beetje de grammatica aant doorkijke, alle beetjes helpen ;)

11. Nosh

Nosh innit?

Leuk Bevonden:
    9
    Ik red het echt niet met een rolletje pepermunt. Heb vaak iets van fruit (banaan ofzo), een sultana en iets zoets bij me. Samen met 2 blikjes bullit. Al stap ik van dat laatste af, zat echt te shaken tijdens mijn examen, en de examinator wees me erop dat ik neurotisch met mijn voet zat te tikken. :D

12. McSparkle

McSparkle Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.189
    Ik had helemaal niets te vreten mee, alleen een flesje drinken ... Die ik niet heb opgedronken ! :eek:

En dat shaken ! Waaah ... ik kon het laatste halfuur mijn pen bijna niet meer vasthouden 8)

13. Argus

Argus Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Meeste klachten van leerlingen over geschiedenis
    24 mei 2005, 20:57:52

AMSTERDAM (ANP) - Het Landelijk Aktie Komitee Scholieren (LAKS) heeft in twee dagen al 13.500 klachten van leerlingen die examen doen, gekregen. Dinsdag was de tweede examendag.

Het LAKS ontving ruim 3000 klachten van havo-leerlingen die 's ochtends geschiedenis hadden gedaan. ,,De meeste wisten niet wie Nguyen Khanh, leider van een militaire coup in 1964 in Zuid-Vietnam, was. Het stond niet in de leerstof'', legt een woordvoerder uit.

Ook ontving het LAKS klachten van havo-leerlingen met dyslectie die dinsdagmiddag het examen natuurkunde uit 2004 in plaats van 2005 kregen. Van de vwo-studenten, die geschiedenis moesten doen, kreeg het LAKS 1100 klachten binnen. ,,Ze vonden het examen veel te lang.'' De vmbo'ers vonden de teksten bij de vragen van het examen Nederlands te lang.

14. Metal Mark

Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    454
    Lange zin, dat je nog zoveel woorden mocht gebruiken. Ik schrijf meestal veel teveel en daarna kan ik bijna 1/4 weer weg strepen. Maarja daar is klad ook voor ;)

Nou ik hoop dat ze der iets aan doen..

15. Gerjan

Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    221
    Vanmiddag Wiskunde, kheb nog nagenoeg niets gedaan, afgezien van af en toe oefenen.

Voor onze laatste school toets (was ook over alle stof) had ik een 5.8 dus ik hoop er maar het beste van.

Nu nog ff het één en ander in ijn GR zetten, en alle samenvattingen doorlezen...

Van dat gedoe met .8u(n-1)=3.6 etc snap ik geen hol van, getallenrijen plotten is dat geloof ik.

Bij ons staat er bij elk examen een flesje AA drink op de tafel :D Niet dat ik tijdens mijn examen eet of drink, maar toch.

16. Metal Mark

Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    454
    Ow lkkr...:9 Bij ons krijg je helemaal nix :mad:. Ja een wankele tafel waar je een stukje karton onder moet zetten waardoor die niet meer wiebelt 8)

17. Qontroller

Qontroller Q-dance fan

Leuk Bevonden:
    0
    Wij hadden tafels waar je met geen mogelijkheid je voeten onder kwijt kon, zaten allemaal balkjes tussen (lekker praktisch.......). Heeft gistermiddag LAKS gebeld, met de mededeling dat de tafels vervangen moeten worden omdat er teveel klachten over zijn :9

18. Masterfragger

Masterfragger Veluwenaar

Leuk Bevonden:
    0
    Blegh, rijen, daar benk ook zo slecht in. Gelukkig heb ik wiskunde pas volgende week dinsdag :) heb nog ff tijd om te leren, maar rijen werd op al die proefexamesbest veel gevraagd. Samen met wat meetkunde en natuurlijk bewijzen... dat is ook zo loos, daar valt toch niet voor te leren (ik heb die dingen dan ook nooit goed ;))

19. Bazzie

Bazzie Street Triple RRRR

Leuk Bevonden:
    3
    Kutuur minimum, heb me net een kwartier zitten vervelen bij AK.

20. Orcrist

Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8
    Leuk om er aan herinnert te worden. ;) Echt waar, wiskunde volgende week dinsdag wordt een ramp bij mij. Snap zo weinig van wiskunde.

@Bazzie - Drie kwartier voor een eindexamen klinkt best snel. Afgeraffelt, of was het gewoon zo makkelijk?

Deel Deze Pagina