1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.
  1. pls_devil

pls_devil Guest

ik heb vandaag (gewoon toets weliswaar :) ) een 13/15 en een 14/15 op frands 8) 8) 8)

2. Freeloader

Freeloader Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    was te doen... ik heb er wel veel werk aan gehad, maar dat heb ik altijd, dus dat zegt weinig...
    ik heb voor een groot deel van de examen een beetje door de Atlas heen zitten bladeren :cool:

alleen ik heb nog geen antwoorden kunnen vinden, heeft iemand al wel de antwoorden... :{

3. Iris

Iris psn: Irisistible

Leuk Bevonden:
    56
    Ik vond het ook niet zo'n fijn proefwerk maar achteraf viel het eigenlijk wel mee. wij gebruiken weer atlantis

4. pls_devil

pls_devil Guest

vervelend bij mij is engels: voor engels moeten we een engelse penvriend zoeken. balen :mad:

5. Hoosie

Hoosie The Race is ON!

Leuk Bevonden:
    1.295
    ik vond AK goed te doen.. Ik was onwijs snel klaar.. al na anderhalf uur.. Heb toen maar 35 minuten zitten tekenen.. Vond hem opzich niet makkelijk, maar heb wel bijna alles kunnen invullen

6. Metal Mark

Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    454
    Moeten jullie de hele examens blijven zitten?...Bij ons mogen ze weg wanneer ze dat willen. En als het examen nog 15 min heeft moet je blijven zitten.

7. BattleCry

BattleCry ..

Leuk Bevonden:
    0
    Pff, net latijn gehad...Als ik 30 minuten extra de tijd had gekregen, had ik hem nog nooit af kunnen krijgen :'-( Meteen maar ff klachtje ingediend. Het was echt een moeilijke toets, maja ik denk dak niet veel meningen van jullie erover kan vragen ;) Hoop wel voldoende afgesloten (mocht een 3,2 8) )

8. xplayer

xplayer Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Ah, nog iemand die naar de TU gaat (als het goed is :+ ). Ik ben ook maar van plan te slagen zodat ik volgend jaar met L&R kan gaan beginnen. :)

9. schijterwt

schijterwt *-*

Leuk Bevonden:
    617
    Ak viel me reuze mee :)

Ik had niet geleerd dus ik was blij met al die inzichtvragen.

10. Ik vraag me iets af hé, het is misschien echt een domme vraag (naja dat is het gewoon :p).

Op de site can Cito staat dit:
    Een kandidaat is geslaagd als hij een volledig eindexamen heeft afgelegd en
    · alle eindcijfers 6 of hoger zijn
    · hij ten hoogste één 5 heeft en al de andere eindcijfers 6 of hoger zijn
    · hij ten hoogste één 4 heeft en al de andere eindcijfers 6 of hoger en ten minste één 7 of hoger
    · hij twee 5-en heeft en al de andere eindcijfers 6 of hoger en ten minste één 7 of hoger.

Maar ik heb dus dit minimaal nodig voor een voldoende

NL = 3,8
    DU = 3,8
    EN = 3,1
    WI = 4,1
    BI = 4,9
    EC = 3,7

Dat moet ik dus minimaal halen voor een voldoende. Maar ik ben nu in de war, hoe steekt dit nou eigenlijk in elkaar? Want dit is dus van alle SE's en ik weet dat die voor de helft meetellen voor examens. Ok ik begrijp het gewoon ff niet meer, misschien dat de examens me gek maken :p.

Kan iemand me helpen?

11. WillemWalrus

WillemWalrus t Kan altijd stouter

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ga rechten doen aan Universiteit Leiden, lekker dichtbij huis :9

12. Amras

Amras Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ja:+
    Het gaat over het eindcijfer, SE's + examen.

13. Ok dus wat ik dan doe is de SE+CE en dat delen door 2 en daar slaat dit:

Een kandidaat is geslaagd als hij een volledig eindexamen heeft afgelegd en
    · alle eindcijfers 6 of hoger zijn
    · hij ten hoogste één 5 heeft en al de andere eindcijfers 6 of hoger zijn
    · hij ten hoogste één 4 heeft en al de andere eindcijfers 6 of hoger en ten minste één 7 of hoger
    · hij twee 5-en heeft en al de andere eindcijfers 6 of hoger en ten minste één 7 of hoger.

op?

14. Orcrist

Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8
    Ja klopt. Maar een beetje rare eisen. Bij ons is het zo dat je geen 7 hoeft te hebben op je eindlijst om te kunnen slagen met 2 5-en. Gewoon je mag 2 onvoldoendes hebben, 1 binnen je profiel, 1 buiten je profiel. 3 tekorten in totaal.

15. Hoosie

Hoosie The Race is ON!

Leuk Bevonden:
    1.295
    ja inderdaad.. daar slaat het op.

maar @ metal mark.. we mogen een half uur voor het einde van het examen weg. Ik was dus in totaal een uur voor het einde klaar.

edit/ orcrist dat is bij ons ook zo. volgens mij klopt dat op cito niet helemaal

Laatst bewerkt: 25 mei 2005
  16. Erg vreemd ja.

17. WillemWalrus

Leuk Bevonden:
    0
    Met eindcijfers bedoelen ze denk het gemiddelde van SE en CSE

18. [JeLL!e] HALO

[JeLL!e] HALO Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Nou mijn mening heb je ook! Damn, wat een ongeloofelijk kut examen :mad:
    Echt niemand, maar dan ook niemand uit onze klas had het binnen 3 uur af....
    Ook meteen een klacht ingediend, hopelijk helpt het nog wat!
    Het vertalen was imo te lang en te moeilijk, de vragen bij de tekst gingen nog wel redelijk. Heb ff antwoorden gechecked en misschien nog wel voldoende afgesloten, maar heb liever hoger (loting..)

19. WillemWalrus

Leuk Bevonden:
    0
    Jah dan zou ik ook cker mailen jah. Gelukkig heb ik geen last meer loting _O_ nu is het alleen zaak om te slagen!

20. Nosh

Nosh innit?

Leuk Bevonden:
    9
    Journalistiek op Windesheim, Zwolle. Weet nog absoluut niet wat ik er mee wil doen, maar ik ben al aangenomen, dus dat komt wel goed.

Deel Deze Pagina