1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.
  1. [JeLL!e] HALO

[JeLL!e] HALO Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Geneeskunde; Leiden... Maar heb wel loting... O-)

2. BattleCry

BattleCry ..

Leuk Bevonden:
    0
    Ook al die citeer-vragen, ik wist opzich wel het antwoord, maar ik wist gewoon niet precies tot welk woord ik moest citeren. en als je dan net 1 woord teveel/teweinig hebt geciteerd, dan is het ...weg punt :'-(

3. Bazzie

Bazzie Street Triple RRRR

Leuk Bevonden:
    3
    Geen id wat wij gebruiken, meestel lult de leraar heel de les vol zonder het boek te gebruiken. Is blijkbaar toch wat blijven hangen.

4. [JeLL!e] HALO

[JeLL!e] HALO Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Inderdaad. Heel vaak wist ik het antwoord in het Nederlands al uit mijn hoofd (door het doornemen van de teksten) maar moest je zo'n stom element uit de Latijnse tekst in je antwoord geven....
    En dan kan je bij 1 woord teveel idd al _0/ zeggen tegen je punten...

5. BattleCry

BattleCry ..

Leuk Bevonden:
    0
    ach, de verdeling tussen txt en vertalen was 50:50 toch? Als ik dan gewoon 0 punten haal voor mn vertaling, maar voor mn texten een 6,4 heb ik t nog afgerond...dus opzich maak ik me der niet heel erg druk om (geen loting:))

6. McSparkle

McSparkle Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.189
    * Zucht ....

Net klaar met Frans Leesvaardigheid :{ En die was zéér kut ! De teksten waren echt moeilijk ... en als je de tekst een keer wél begreep, dan waren de vragen weer niet te begrijpen !

En nog wat hè ... Dat papier waarop het examen is gedrukt kon wel eens het papier zijn waar ze in 1988 ook al examen op hadden gedaan :mad: WAAAT een ouwe meuk zeg ! Als je je zweeterige hand erop legt, en er weer afhaalt, dan ruk je meteen het hele papier naar de knoppen !!

Morgen wiskunde, waar ik best goed ik ben :) Wordt niet echt moeilijk mag ik hopen !

7. Hoosie

Hoosie The Race is ON!

Leuk Bevonden:
    1.295
    heb nu gelukkig tot maandag vrij.. volgende week maandag en dinsdag nog nederlands en engels.. Daarna dag vrij en dan nog wiskunde.. daar moet ik echt veel voor doen want ik moet een 5,8 halen.

8. Gerjan

Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    221
    Zo wiskunde is ook weer klaar. Poeh lange zit. Kheb er wel een redelijk gevoel over.

9. Voor mij wel :'-(. Ik snap geen reet van al die opgaven in mijn examenbundel. Bijna alles uit mijn gewone boek wel though. Maar ik ken die toetsen, ze zijn allemaal van het 'examenbundel type'.

10. Superbol

Superbol Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    net klaar met VWO wiskunde A1,2....en was echt lelijk!!
    Ten eerste waren er zeker bij drie vragen dat je al tien keer de vraagstelling moest lezen om het te begrijpen. Daarnaast hadden zo ook van die onderwerpen die in de examens van de afgelopen 20 jaar niet voorkwamen :+ En had ik ook tijd te kort. Laatste 3 opgaves niet eens aan toe gekomen. Op eentje na was iedereen gewoon de dikke 3 uur bezig. En nu het weer buiten warmer is was het in de gymzaal ook niet te harden, en wordt ik inmiddels ook wel gek van al die krakende en piepende stoelen om me heen. }:]

Maar al met al...ik moest een 4 halen om een 5,5 dus 6 gemiddeld te staan, en net nagekeken: tussen de 3,3 en 4,8....dat wordt dus ff lekker mailen met het LAKS...altijd goed :p

Oh ja, bedankt dat ik hier ff mn frustraties kwijt kon O-)

11. Tr@m$

Tr@m$ inactieve gebruiker

Leuk Bevonden:
    1
    Ik vond WiskundeA12 echt ubersimpel, ik keek ff en heb denk ongeveer 78 punten, tussen een 87, en een 9,7 dus

Alleen staan er fouten in geloof ik
    Als 1900 het startpunt is en je hebt 162,5 zit je toch nog steeds in 2062?
    En vraag 8 vind ik apart

12. Gerjan

Leuk Bevonden:
    221
    Ik tussen de 6 en 8 !! wtf nog nooit zo hoog gehad.

13. mr.ed

mr.ed ^^XboX k!ck$ @@r$^^

Leuk Bevonden:
    2
    ja dat had ik dus ook, volgens dat antwoorden model moet het 2063 zijn maar de vraag was in welk jaar en als er 2062,5 uitkomt is dat in 2062. Zal wel veranderd worden nog neem ik aan. Mail anders ook even naar laks.

14. Gerjan

Leuk Bevonden:
    221
    Khad het er gewoon alle twee neergezet :)

vragen 8/12/16 helemaal fout:p totaal zo'n 52-57pt

15. Iris

Iris psn: Irisistible

Leuk Bevonden:
    56
    Zijn er nog meer mensen met biologie morgen?

16. geertbargeman

geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

Leuk Bevonden:
    308
    Ik moet volgende week weer beginnen. Heb dan alleen nog NE, EN en WI. Wiskunde wordt vast en zeker weer lastig. Probleem is dat ik WI wel op moet halen :mad: Als ik dat niet doe, is de kans erg groot dat ik het niet ga halen :{

17. X BelieveR

X BelieveR Im the X priest

Leuk Bevonden:
    0
    NIET doen! Zo krijg ik een onvoldoende :'-(

18. X BelieveR

X BelieveR Im the X priest

Leuk Bevonden:
    0
    Ja ik vond hem ook erg moeilijk. IK moest een 4,5 halen. Het spant er echt om. Het zal aan de uiteindelijke normering afhangen of ik het haal of niet.

19. Morgen Wiskunde. Ik hoop echt dat het goed gaat en dat de toets gewoon een beetje te doen is.

20. McSparkle

McSparkle Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.189
    Morgen wiskunde ja ... Je moet bij de toets gewoon logisch denken (hoogtelijnen, welke hoek met welke hoek in de sinus oid zetten ...) Niet meer berekenen wat nodig is enzo ... Spreek allemaal vanzelf eigenlijk. K'heb persoonlijk een niet al te groot probleem met wiskunde (inklemmen is wel ff bagger) Maar verder moet het wel gaan lukken :)

Deel Deze Pagina