1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.
  1. Hoosie

Hoosie The Race is ON!

Leuk Bevonden:
    1.295
    als je een examen bundel hebt dan zou ik daar zeker uit gaan oefenen.. erg handig. Dan kun je alvast oefenen met opgaven zoals die ook in het examen voorkomen!

2. WillemWalrus

WillemWalrus t Kan altijd stouter

Leuk Bevonden:
    0
    Het is wel het 2063e jaar.... O-)

3. Metal Mark

Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    454
    Inklemmen in juist zo simpel. Trouwens moet je die formules van oppervlakte, inhoud en omtrek ook kennen?

4. [JeLL!e] HALO

[JeLL!e] HALO Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Vandaag Engels.... niets te leren dus niet zenuwachtig, maar ben bang dat het lastig gaat worden O-)

5. xplayer

xplayer Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Als je je woordenboek maar niet vergeet. Ik heb er nog wel eens een handje van :p

6. Orcrist

Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8
    Inderdaad niet echt zenuwachtig voor Engels; heb wel zo'n gevoel dat het hier en daar nog best lastig kan zijn. Maar maakt niet echt uit, ik kan wel wat lijden bij Engels. :cool:

7. Amras

Amras Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Goed dat je over het woordenboek begon... ik geloof dat we er een op school zouden moeten krijgen. Voor de zekerheid neem ik er maar een mee.
    Ik heb helemaal geen zenuwen voor engels. Ik heb het examen van vorig jaar gemaakt, daar kwam ik op een 7,8 uit en ik sta er aardig voor :cool:

8. Ja.

9. Orcrist

Leuk Bevonden:
    8
    Yep, dacht er daarstraks ook nog even aan dat het misschien wel handig is om een woordenboek mee te nemen. Je weet het maar nooit of ze ze daar hebben liggen, of niet. :)
    Wel een nadeel is dat het super lekker weer hier is; en vanmiddag het zo'n 29 graden wordt. Zit ik daar om half 2 in een bloedhete gymzaal..

10. Ja precies, dat is wel een probleem want dan sterf ik van de hitte omdat al die ramen dicht moeten blijven bla bla.

11. Amras

Amras Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Wij zitten in de aula, daar hebben ze gelukkig nog een airco/luchtblazer hangen, maar echt lekker is het niet. Na de 3 uur zit ik gegarandeert aan de stoel vastgeplakt... toch maar een flesje water meenemen deze keer :)

Onze afdelingsleider werd vorige week nog geinterviewd voor Dagblad de Limburger over spiekpreventie.
    Daar stond een mooi verhaaltje in over woordenboeken, binas, biodata etc die klaarliggen voor de leeringen, GR's die allemaal gecontroleerd worden etc. (natuurlijk ook bij de SE's O-) ). Nog nooit wat van gezien... ik ga er vanuit dat ze zo'n 20 woordenboeken hebben liggen voor degene die hun eigen vergeten zijn.

12. Orcrist

Leuk Bevonden:
    8
    Omg, in de aula? :eek: Dat zie ik ze op onze school dus nog in geen 100 jaar doen. :)

En inderdaad, al die spiek preventie methodes waar ze zich zogenaamd aan houden zijn echt te lachwekkend voor woorden. GR's worden dus van z'n leven niet gecheckt, woordenboeken mag je gewoon zelf meenemen.. Alleen BINAS ligt altijd klaar, maar die staan nog vol geschreven met extra info van leerlingen die ze in de les wel is gebruiken. :)

13. xplayer

xplayer Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Gewoon drinken meenemen. Je kunt bij ons tijdens het examen koffie of thee krijgen maar dat zullen er niet veel nemen denk ik 8)

/edit: tijdens engels is die warmte nog wel te lijden maar morgen tijdens natuurkunden :eek:

Laatst bewerkt: 26 mei 2005
  14. McSparkle

McSparkle Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.189
    Ja bij ons op school was ook zo'n hele rel over de grafische rekenmachines ! Of je het geheugen nou mag volproppen met uitwerkingen en formules enzo, of niet ... Maar hoe willen ze nou 50 van de dingen gaan testen of het er in staat of niet ??

Nou gebruik ik zelf in de mavo dat ding niet, maar zo'n ding lijkt me best wel handig :9

15. Wij zitten gewoon in de noodlokalen :mad:.

16. Orcrist

Leuk Bevonden:
    8
    Mja uiteraard, ik haal altijd standaard even een ijskoude Vanilla Coke uit de kantine voor me examens. :cool: Koffie en thee is er bij ons ook, maar zal inderdaad niet veel aftrek hebben vandaag. :)

En ja daar ben ik dus ook een beetje bang voor, dat het morgen weer zo super warm is tijdens me natuurkunde. Dat zie ik dus niet echt zitten..

17. Amras

Amras Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Bij ons gaat de aula gewoon twee weken op slot voor de examens :cool: We krijgen een pakje Wickey voor de suikers zodat we geen inzinking krijgen onder het examen 8) (stond ook in dat interview). We mogen zelfs kiezen tussen appelsap en sinasappelsap _O_

Ik hoorde trouwens dat je bij biologie geen GR mee mag nemen? Het staat in ieder geval niet bij hulpmiddelen in de examenkrant. Normaal gesproken krijg je een aantal berekeningen bij dit vak, dus het lijkt me sterk dat dit niet mag.

18. Iris

Iris psn: Irisistible

Leuk Bevonden:
    56
    Alleen water mag je bij ons meenemen want als dat omvalt dan gaat het niet zo heel erg plakken en pas na afloop krijg je gratis koffie en thee. :mad: klopt het dat je op sommige scholen ook eten mee mag nemen?

19. xplayer

xplayer Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Bij bio mag je bij ons de biodata meenemen maar die zal dan wel weer klaarliggen. (niet dat ik bio heb maar da weet ik van anderen :cool:)

/edit: @Iris: bij ons mag je eten meenemen ja :)

20. Orcrist

Leuk Bevonden:
    8
    Omg, jou school is dus behoorlijk relaxed als ik het zo is hoor. Dat soort dingen zie ik dus echt niet gebeuren hier. :)

Klopt bij Biologie mag je geen GR mee nemen (waarom vraag me niet), maar je moet wel een gewone rekenmachine mee nemen omdat je inderdaad enkele berekeningen moet uitvoeren.
    Maarja ik ben nu eenmaal gewent te werken met mijn GR ook bij gewone simpele berekeningen, dus ik vind het redelijk bagger dat ik mijn GR dan niet mag gebruiken..

/edit @ Iris - Bij ons mag je gewoon eten en drinken mee nemen.

@xplayer - mja biodata ligt ook bij ons op de tafels; vind het wel jammer dat het biodata is niet ook binas erbij. In binas staan toch wat dingen die ik bij biologie wel goed kan gebruiken.

Laatst bewerkt: 26 mei 2005

Deel Deze Pagina