1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.
  1. laurensversluis

laurensversluis Ooohjax!

Leuk Bevonden:
    0
    Precies maar ik vind het wel jammer dat WiskundeA12 een profielvak is waardoor je die niet mag verknallen want Nederlands en Engels zijn niet echt een probleem verwacht ik. :)
    Voor Engels "mag" ik een 4,7 halen
    Voor Nederlands "moet" ik een 5,6 halen. :{

2. geertbargeman

geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

Leuk Bevonden:
    308
    NE moet ik 4.2 halen. EN moet ik 4.0 halen. Voor examen van vorig jaar (engels) had ik een 8.0 dus verwacht ik geen problemen mee te krijgen. Nederlands is soms nog wel eens wazig.

3. laurensversluis

laurensversluis Ooohjax!

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ga van de week nog even flink oefenen op samenvatten.. Heb alle examens vanaf 2000 dus flink oefenen O-)

4. geertbargeman

geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

Leuk Bevonden:
    308
    Ja, heb ik nog een vraag. Wat kan ik verwachten van het examen Nederlands? Is het alleen teksten of ook samenvatten/schrijven etc.? Samenvatten is in principe niet zo moeilijk en teksten schrijven hebben we het hele jaar al door gedaan.

5. xplayer

xplayer Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Het vwo examen was iig tekstverklaring en een tekst samenvatten in 180 woorden.

Laatst bewerkt: 26 mei 2005
  6. laurensversluis

laurensversluis Ooohjax!

Leuk Bevonden:
    0
    Ja je moet een aantal vragen beantwoorden betreffende een tekst en een samenvatting van een tekst maken..

7. BattleCry

BattleCry ..

Leuk Bevonden:
    0
    Wat bedoelen jullie met BioData. Heb er eigenlijk nog nooit van gehoord, behalve hier dan. Wij mogen volgens mij wel gewoon BINAS gebruiken, bij alle SE`s iig wel...

8. Amras

Amras Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Biodata is binas voor biologie. Allemaal afbeeldingen met uitleg e.d. De data staan allemaal ook in binas, maar de tekeningen zijn stukken beter in biodata.

9. Gerjan

Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    221
    Hopsa zo ff Engels maken, moet te doen zijn. Woordenboek gebruik ik eigenlijk nooit. Je hebt van die mensen die alles opzoeken :confused: Ook kan je gewoon uit het zinsverband halen wat de betekenis is...

Kheb al weer zin in het flesje AA dat wij elk examen krijgen :+

Tis alleen nu al tegen de 30graden in de tuin.... Dus hopelijk valt het in de gymzaal mee

10. xplayer

xplayer Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    suc6 iedereen, ik hoop dat het een beetje te doen is (ook voor mezelf :cool:)

11. Amras

Amras Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik gebruik mijn woordenboek ook eigenlijk niet. Heel af en toe kom je een woordje wat belangrijk is in de tekst en dan is het handig om de precieze betekenis te weten.

Ik ga wat eten en dan even in de tuin relaxen. Succes allemaal!

12. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    Ik had van iemand uit mn klas via msn een Bio samenvatting gekregen van 22 blz. Klote om het allemaal te leren, hopenlijk komt er nog wat uit in de vorm van een beter cijfer oid. Ik hoop iig ook dat het niet snikheet word straks... En idd succes iedereen :)

EDIT: Engels word trouwens TE makkelijk. Leren doe ik niet, gewoon gaan met die banaan. In een 9 moet toch zeker wel te doen zijn :)

13. Orcrist

Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8
    Woordenboek gebruik ik in principe ook niet; maar heel af en toe staat er een woord in de meerkeuze antwoorden dat ik even niet kan plaatsen en dan wil ik hem wel is opzoeken.
    Succes in ieder geval; lekker een rustig examen nog vandaag. Daarna even lekker in de zon op het schoolplein napraten. :cool:

14. BattleCry

BattleCry ..

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb geen woordenboek, kan nergens een vinden :eek: Nu ga ik er maar vanuit dat school de woordenboeken regelt, lijkt me wel zo netjes *)

15. Wiskunde verschrikkelijk verneukt.

16. Masterfragger

Masterfragger Veluwenaar

Leuk Bevonden:
    0
    Engels viel wel mee, teksten waren niet al te moeilijk en die gare opdracht dat je woorden in een tekst moet plaatsen (die er altijd weer inzit) was deze ook niet pittig. Zo maar ff de antwoorden checken maar heb er een goed gevoel over :)

17. Bonbridge

Bonbridge Hi!

Leuk Bevonden:
    3
    Wiskunde was verschrikkelijk makkelijk (VMBO-T)

18. McSparkle

McSparkle Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.189
    Wiskunde viel me echt heel erg mee :) Het was eigenlijk alleen maar "berekenen" zeg maar ... Echt maar 1 som waar je heel ff Pythagoras en Tan, Sin of Cos moest toepassen, en maar 1 sommetje waar je een grafiek moest tekenen. Verder ook maar 1 formule (ik weet hem nog :9 50 x "wortel x 900")

Morgen engels ... mijn sterksyte vak *) Gaat leuk worden !!

Het was gewoon meer dan 35 graden C in de gymzaal (waar de examens plaatvinden) :{

19. Orcrist

Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8
    Engels was inderdaad erg goed te doen. Heb er ook een heel goed gevoel over. Weet bijna zeker dat ik die al in me zak heb zitten. :cool:

20. Ik had echt zo'n enorm te kort aan tijd, daardoor heb ik sommige opdrachten gewoon helemaal niet kunnen doen.

Deel Deze Pagina