1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.
  1. Hoosie

Hoosie The Race is ON!

Leuk Bevonden:
    1.295
    ik ben vandaag echt begonnen met leren voor economie.. morgen ook nog ff wat doen en dan zondag de hele dag bikkelen.. zondag avond en nacht zal ik ook nog wel zitten te leren.. en dan maandag ook weer.. maarja het zal toch moeten wil ik niet nog een keer examen doen volgend jaar

2. Nosh

Nosh innit?

Leuk Bevonden:
    9
    Ik ben ook gisteren pas echt begonnen met leren. 2 weken van te voren beginnen met blokken heeft echt geen zin, stamp dit weekend wel alles in mijn kortetermijns geheugen, is nu al 5 jaar lang goed gegaan, dus dan kunnen die 2 weken examens er ook nog wel bij. :p

3. [JeLL!e] HALO

[JeLL!e] HALO Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Haha ik denk het precies hetzelfde! Toetsen leerde ik maximaal 1 dag van te voren, dus 2 dagen voor een examen moet zat zijn :+

4. BattleCry

BattleCry ..

Leuk Bevonden:
    0
    Bijna t zelfde, N&G met Latijn en eco1, Damn wat is dat Latijn veel, waarom had ik t ook al weer gekozen :confused: Verder Scheikunde eerste dag, tjah, moet wel gaan volgens mij..Scheikunde is niet zo moeilijk, tot nu toe O-) Wiskunde wordt een groter probleem, maja, dat komt volgend weekend wel :)

5. KevskiVD

KevskiVD Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Veel succes allemaal!!
    Volgend jaar ben ik ook aan de beurt (hoogst waarschijnlijk)
    Doe E+M + Inf

6. schijterwt

schijterwt *-*

Leuk Bevonden:
    617
    Havo EM+ M&O

Ben woensdag begonnen met leren. Misschien wat laat maar ik denk (hoop) dat het wel goed komt. Maandag economie. Daar hoop ik minstens een 6,8 voor te halen. Beetje jammer dat het 800 blz zijn. Iemand nog tips om dit te lezen? (samenvatting van de belangrijkste punten oid.)

7. ianthe

ianthe XBW Promobabe

Leuk Bevonden:
    0
    ik doe examen voor havo C&M met spaans en frans 2, spaans hoef je alleen maar schoolexamen in te doen dus dat is al lekker (heb ik afgesloten met een 7 dus wel blij mee *) ) en maandag begint economie examen en dat is eigenlijk het enigste vak waar ik een beetje tegenop zit maarja het zal wel lukken :)

8. falcon NL

falcon NL Creatief mens

Leuk Bevonden:
    53
    persoonlijk denk ik dat ik echt problemen met : Verzorging en Wiskunden.Ben nog niet echt begonnen met leren.Ik heb ook totaal geen stress,maar ben wel gespannen om dat ik niet gestresst bent :confused: 8) .

9. schijterwt

schijterwt *-*

Leuk Bevonden:
    617
    Maandag examen economie (havo).
    Ik heb net wat oude examens bekeken en het viel me op dat er steeds een soort betoog opdracht in zit.
    Nu zou het denk ik goed kunnen dat het betoog dit keer moet gaan over dat gezeur met die europeese grondwet. Misschien dat het dus handig is om samen alvast wat voor- en nadelen op een rijtje te zetten?

10. Klopt. Mijn Economie leraar vertelde mij ook dat dat zeer waarschijnlijk is. Maar het lijkt me toch niet dat ze daar te diep over in gaan in die vragen, het vak is ten slotte Economie en daarvoor hoef je niet te diep te zoeken in hoe dat allemaal te werk gaat (lijkt mij) en het heeft misschien met Economie te maken, maar je moet je toch focussen op wat je leert in je Economie boek, lijkt mij.

11. Hoosie

Hoosie The Race is ON!

Leuk Bevonden:
    1.295
    dat viel mij ook al op ja. ik heb hier het examen van vorig jaar en het leek me allemaal niet zo moeilijk tot ik die betoog opdracht zag.. daar zie ik wel tegen op als we die ook gaan krijgen

12. Iris

Iris psn: Irisistible

Leuk Bevonden:
    56
    Ieder jaar is er 1 dus zal dit jaar ook wel. Maar het gaat er in dat betoog vooral om over wat je moet uitleggen.. waarom jij er juist voor over tegen bent en je moet er gewoon een paar begrippen bij doen. Het hoeft niet eens een heel goed betoog te zijn als de begrippen en je uitleg maar goed zijn.. aldus mijn economiedocent

13. unXist

unXist F5 hoer

Leuk Bevonden:
    0
    Havo N&T, ik begin dinsdag met natuurkunde. Dat is wel te doen ik mag er een 4,2 voor halen om gemiddeld nog op een 5,5 uit te komen. Alleen dinsdag wiskunde B1&2, dat ga ik egt te hard verneuken, das minder leuk en dat vrees ik dan ook met grote vrezen. Verder is het niet heel moeilijk.

14. WillemWalrus

WillemWalrus t Kan altijd stouter

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb dinsdag GS en NL. Geschiedenis is niet zo moeilijk maar wij hadden het dan ook al geleerd voor schoolexamen. En ik sta er een 7.6 voor. NL lijkt me wel lastig worden met samenvatting, de tekst moet je ook een beetje liggen maar ook hier sta ik goed voor namelijk een 7.3.
    Maar ik moet wel een beetje met lekkere gemiddeldes slagen omdat ik met loting zit....

15. geertbargeman

geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

Leuk Bevonden:
    308
    Heb net even fanatiek EC examens gemaakt van vorige jaren, en het ging bijzonder goed :9 Begin er steeds meer vertrouwen in te krijgen. Nou het examen steeds dichterbij komt (nog een paar uur incl. de nachtrust :eek:) wil ik iedereen (incl. mezelf) veel sterkte wensen en hopen dat veel members na afloop feest kunnen vieren :p

16. unXist

unXist F5 hoer

Leuk Bevonden:
    0
    Goed idee, mensen bij deze iedereen suc6 gewenst en voor de mensen die dinsdag of woensdag beginne: nog ff hard er tegenaan.

17. pls_devil

pls_devil Guest

Mijn exames beginnen 12 juni :+

18. unXist

unXist F5 hoer

Leuk Bevonden:
    0
    Dan heb ik als het goed is al meer dan een week vakantie ;)

19. Joene90

Joene90 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Iedereen die examen doet succes!

20. pls_devil

pls_devil Guest

Deel Deze Pagina