1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.
  1. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    Bio heb ik voor mn gevoel vrij erg vernakt en dat kan ik niet gebruiken... Mja ik zie wel over een kwartiertje hoe het is gegaan.

2. Amras

Amras Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Engels was een eitje. Na 1,5 uur was ik al klaar... Net nagekeken, 42/48 punten :cool:. Ik vond de teksten wel ontzettend saai.
    Bij ons in de aula was de temperatuur ideaal, voor het examen hadden ze de airco vol laten draaien _O_ :p
    Een groot minpuntje waren de surveillerende leraren die de regels niet kenden. We mochten de zaal niet verlaten toen we klaar waren waardoor ik een uur voor me uit heb zitten staren :mad:

3. pls_devil

pls_devil Guest

f*ck man, wat is MO een kutvak!!! :mad: en dan is novak nog zo vervelend. zucht.

4. Tr@m$

Tr@m$ inactieve gebruiker

Leuk Bevonden:
    1
    Ik heb denk ik 44 van de 48 punten, ging echt heerlijk. Over de antwoorden op vraag 33 en 39 twijfel ik wel, maar weer even klagen.

5. BattleCry

BattleCry ..

Leuk Bevonden:
    0
    hmm....Ik vond engels niet echt super gaan eigenlijk. De teksten waren niet heel super lastig, maar ik ben niet zo`n held in engels lezen. Kijk hem ook niet na, maar ga er wel vanuit dat ik hoger dan een 4,5 heb.

6. Maar hoe gaat dat nou als ik bijvoorbeeld een 3,8 als cijfer heb? Wordt dat afgerond of niet?

7. WillemWalrus

WillemWalrus t Kan altijd stouter

Leuk Bevonden:
    0
    Ook net engels gehad, vond hem nog redelijk listig. Vooral bij die woorden invullen, maar blijkt dat ik die allemaal goed had :)
    Tussen 5.8 en 7.8 en dan heb ik een paar open vragen gewoon ff fout gerekend.
    Ik had een 5.9 nodig om nog een 7 te staan dus das wel gelukt *)

/edit
    Nope, ook je CSE-cijfer wordt afgerond op tienden, dus een 3,8 = 3,8 en niet een 4

Laatst bewerkt: 26 mei 2005
  8. Raafke

Raafke Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Net engels gemaakt, viel wel mee hoe moeilijk die was. Ik heb tussen de 6,6 en 8,6 en ik heb nog 2 open vragen niet derbij opgeteld omdat ik niet zeker weet of die goed zijn. Ik heb nu zeker al een 7, want ik moest daar ook minimaal een 5,9 voor halen.

9. Iris

Iris psn: Irisistible

Leuk Bevonden:
    56
    Biologie was wel grappig. heb toch wel wat aan die biodata gehad. voor de rest was het veel lezen.

10. Headcollector1

Headcollector1 Mijn Verzameling

Leuk Bevonden:
    0
    Volgens mij wordt het pas afgerond als je je cijfers erbij optelt en dan door 2en deelt.

Heb net ook wiskunde gahad, en het ging niet zo goed :'-(

11. Amras

Amras Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    De examens en het schoolexamen worden niet afgerond. Je eindcijfer wel.
    Dus een 3,8 als eindcijfer is een 4.

12. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    Hmm, ik vrij weinig. Ik was ff kwijt wat de PH waarde was, dus toen heb ik daar ff naar gekeken. Niet dat ik daarvoor er veel aan had, maar goed. Verder erg veel lezen idd, en een beetje proberen om een juist antwoord te geven.

13. Superbol

Superbol Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    net ook engels vwo gedaan...vond het best redelijk gaan. Uiteraard heb ik het al nagekeken. Had 29 puntjes nodig en had er zonder de open vragen al 27....en dan ook nog zonder normering....dus heb het sowieso wel gehaald :cool:
    Maar ik vond het best redelijk te doen, zaten wel wat lastige teksten tussen (oa die over die film..orange nog wat) maar daar zal iedereen wel zn mening over hebben }:]
    Morgen AK en verwacht er niet al te veel van. Hoop dat we 3 uur in de atlas mogen bladeren, dan wordt het wel makkelijk. Al met al moet ik zeggen dat de examens me nu nog wel redelijk meevallen allemaal. Ben niet meer gespannen na die eerste examens, moeilijkheid valt wel mee...de tijd vliegt als je bezig bent..alleen jammer dat het weer nu zo goed wordt :+

14. Je cijfer ligt waarschijnlijk tussen 4.4 en 5.9.

Het totale aantal scorepunten voor dit examen bedraagt 91.

Ik weet dus niet wat voor cijfer ik krijg en die voorwaarden zijn ook een beetje vaag. Maarja gemiddeld 6.9 voor se's 6.9+4.4:2= 5.65 = 6. Het enige wat dan wel iets minder is, is dat ik volgend jaar HAVO ga doen en ik met zo'n cijfer binnenkom. Gelukkig een heel nieuw, fris begin :D.

Dit zet ik er nog ff bij, geldt voor iedereen:

Waarom zo'n groot verschil tussen laagste en hoogste cijfer / aantal punten?
    Alleen de ondergrenzen van de normen worden bekend gemaakt. De bovennormen zijn voor alle vakken voorlopig op 2,0 vastgesteld. Ofwel: het laagste cijfer wat uit de berekening komt is het minimale cijfer wat je gehaald zou kunnen hebben, natuurlijk volgens je eigen berekening.
    Dit verklaart het grote verschil tussen het hoogste en laagste cijfer dat je berekent.

Als de definitieve normen bekend zijn, kan je hier dus bepalen wat je cijfer ongeveer is. Het definitieve cijfer wordt door je school bepaald.

Bron: www.examen.nl

Laatst bewerkt door een moderator: 26 mei 2005
  15. [JeLL!e] HALO

[JeLL!e] HALO Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Bij ons zij nde regels juist dat je niet weg mag :+
    Bahvel een half uur voor het einde. Mijn Engels ging wel aardig, heb de 5,7 die ik moest halen voor een 7 wel gehaald denk ik :)

16. Amras

Amras Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Waarom het verschil zo groot is? Zodra de resultaten binnen zijn gaan ze dit vergelijken, is het examen erg slecht gemaakt dan schroeven ze het punt op tot een normaal gemiddelde.
    Op een ander forum vertelde een leraar dat meestal de norm 0,5-1 gebruikt wordt. Dus je zit dan in het laagste punt. Lijkt me trouwens sterk, met 42/48 punten voor engels zou ik onder de 8 uitkomen terwijl dit wel 88% goed is.
    Houd norm 1 aan, dan zit je in de meeste gevallen goed.

17. WillemWalrus

WillemWalrus t Kan altijd stouter

Leuk Bevonden:
    0
    Grappig? 8) Dat heb ik nou nog nooit gehad met een CP/SO/SO+/handelingsdeel/PO/Profielwerkstuk/schoolonderzoek/mondeling/tentamen/examen

18. Metal Mark

Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    454
    Jep ik vond hem ook mee vallen. Ik dacht echt van, WTF krijgen we strax dikke opgaves van SosCasToa. Maar neen, tging wel lekker. Een opgave heb ik niet zo goed gemaakt. Je moest ja die dobbelstenen na tekenen, heb ik die onzichtbare lijnen die der achter lopen niet getekend |:- En tleek net zo mooi :p.

19. Ik had juist die SolCalToa zo goed geleerd :p. En alles wat we kregen niet :p.

20. BattleCry

BattleCry ..

Leuk Bevonden:
    0
    soscastoa bedoel je 8)

Deel Deze Pagina