1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.
  1. Orcrist

Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8
    Inderdaad, toen ik gister binnen liep was ik zelf verbaasd dat het zo koel was daarbinnen. Echter toen ik wegliep was het benauwd en bleef ik zowat aan me stoel plakken. :cool:

2. Amras

Amras Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hmmm, aula met airco :+ Maar zelfs bij ons zat je na 3 uur aan de stoel vastgeplakt.
    Maar ik denk dat ik het van natuurkunde vanzelf al warmer krijg dan van engels...

3. xplayer

xplayer Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Zeker weten. Hopelijk krijgen we geen roodverschuivingen en al die shit

4. Amras

Amras Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Heb ik iets gemist in de les? Roodverschuiving? :eek:

5. xplayer

xplayer Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Wij hebben zo'n extra boekje gedaan ipv de laatste hoofdstukken, maar ik weet niet of het ook in het gewone boek stond hoor.

/edit: het heeft te maken met het dopplereffect met spectraallijnen

6. Amras

Amras Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Nooit van gehoord, zal wel niet in het examen komen.

7. Hoosie

Hoosie The Race is ON!

Leuk Bevonden:
    1.295
    ik ben blij dat ik met de warme dagen ff niks heb.. ik weet niet of het maandag ook weer zo warm is, maar ik hoop het niet. Heb dan NL. gelukkig mag ik een 4,5 halen dus dat neemt al wat druk weg.

8. Orcrist

Leuk Bevonden:
    8
    Hoop inderdaad niet dat we iets met roodverschuiving krijgen. Staat wel in de stof dacht ik, wij hebben het ook gehad. :)

9. Amras

Amras Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ga meteen even zoeken waar ik dat kan vinden :)

Zie het niet staan :confused: Waar zou ik dat ergens kunnen vinden? Licht of is het meer richting atoomfysica? Ik hoop iig met jullie mee dat we het niet krijgen. :+

*edit, typo

Laatst bewerkt: 27 mei 2005
  10. xplayer

xplayer Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Het is meer atoomfysica.

/edit: het zit zo, als het je een grotere golflengte waarneemt dan dat hij eigenlijk uitzendt dan spreek je van een roodverschuiving en dan beweegt het lichaam van je af

als je een lagere golflengte waarneemt dan dat hij eigenlijk uitzendt dan spreek je van een blauwverschuiving en dan beweegt het lichaam naar je toe

Laatst bewerkt: 27 mei 2005
  11. Amras

Amras Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb het even nagevraagd aan onze natuurkundeknobbel in de klas, hij had er ook nog nooit van gehoord
    Het zal wel iets met Wien en Planck te maken hebben. *hoopt nog harder dat het niet in het examen zit :+

12. Orcrist

Leuk Bevonden:
    8
    Op het moment denk hoop ik trouwens dat er echt een heleboel niet in het examen zit. Magnetische velden, warmtegeleiding tussen verschillende kamers, dopplereffect, decibel opgaven etc etc.
    *schiet in de stress. :cool:

13. xplayer

xplayer Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    We zien het wel

*schiet ook in de stress*

14. Marty NL

Marty NL Active Member

Leuk Bevonden:
    77
    We kunnen beter het exame afschaffen :D ik ben gvd al 2 weken ziek en ik moet nog een boek leren op dit moment.. mja gaat toch over makkelijke dingen zoals kernsplijting enz:)

15. Playa

Playa PLaya4life

Leuk Bevonden:
    0
    ejo homeboy's nog 3 whacke uren dan die exame writen op papier. hoop nie dat ik um kakka ga make:confused:

16. Orcrist

Leuk Bevonden:
    8
    Laatste waarschuwing, post in normaal Nederlands of post niet. Anders staat er een OW op je te wachten. :{
    Lees de [FAQ]FAQ[/FAQ] even door als je niet weet wat normaal Nederlands is.

17. M_Master

M_Master Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Haha dat taaltje van jou _O_ Wou iedereen ook nog succes wensen met de examens :)

18. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    Kijk anders even op www.watmoetikleren.nl daar staat als het goed is precies wat je moet leren. Doen jullie Havo natuurkunde 1,2(wist het niet, begreep dat uit jullie reacties) dan heb ik hier een direct linkje ;)

19. Playa

Playa PLaya4life

Leuk Bevonden:
    0
    ok meneer boss ik zal me dope gedragen :)

en ik wens iedereen veel luck met die exame!!!

20. McSparkle

McSparkle Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.189
    @ playa > Zoek een woord in het Nederlands O-)

Zometeen engels :D

Dat wordt (voor mij) echt makkelijk, want ik maar een 2,9 nodig :) Die teksten lees ik net zo makkelijk als nederlandse teksten. Een brief schrijf ik ook aan een stuk door ...

Succes de rest !

Deel Deze Pagina