1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.
  1. Orcrist

Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8
    Nope, VWO. Thanks in ieder geval voor de link, maar weet wat ik moet leren, hoop alleen dat het er allemaal niet in voorkomt. ;)

2. Playa

Playa PLaya4life

Leuk Bevonden:
    0
    ejo ben jij een master of ceremonie? een Mc? zou jij wat shit van je wille droppen een keer:)

Welke gozer weet wat je moet kenne voor economie Exame?

3. xplayer

xplayer Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    same here, hoop niet al te veel magneetvelden enzo

4. Amras

Amras Active Member

Leuk Bevonden:
    0

Whaha
    Roodverschuiving staat er trouwens mooi niet bij :cool: Ik hoop dat ze het bij een paar krachten houden en wat berekeningen met afstanden tussenvoorwerp en beeld O-)

5. Orcrist

Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8
    Inderdaad, dat is echt een heel zwak punt van mij. Liever iets meer atoomfysica/kernfysica dat onderwerp hebben we namelijk als laatste behandeld in de les en staat me nog het beste bij. :)

@ Playah - Je taalgebruik is iets verbeterd maar nog steeds niet tot het minimum niveau wat we hier toelaten, verbeter het dus aub.

@Amras - daar kan ik me bij aansluiten. :cool:

6. Xenon NL

Xenon NL | XENON NL |

Leuk Bevonden:
    0
    Dalijk Engels...Moet niet egt zo'n probleem zijn...tenminste dat verwacht ik niet...

7. xplayer

xplayer Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Suc6 iedereen weer. Ik ga ff mn pizzabroodje eten en en tennis kijken :). Tot straks na de examens dan maar. _0/

8. Masterfragger

Masterfragger Veluwenaar

Leuk Bevonden:
    0
    Natuurkunde kan echt over te veel ondewerpen gaan, en ik ken van al die onderwerpen lang alle moeilijke dingen... Hopen dat ze niet et onderste uit de kan gaan halen, en zo min mogelijk magnetische inductie ;) dat kan ik dus echt niet.

9. Amras

Amras Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ga me nog even mentaal voorbereiden (= lekker in het zonnetje relaxen) en een fles water in de diepvries stoppen
    Iedereen succes zometeen!

10. Metal Mark

Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    454
    Jep, nog ff chillen in de zon en dan aan de slag...

succes iedereen

11. Iris

Iris psn: Irisistible

Leuk Bevonden:
    56
    zo het is echt warm vandaag. succes als je vandaag examens moet maken. hopelijk is de gymzaal/aula beetje koel bij jullie

12. Tigerstyle

Tigerstyle Cinematic

Leuk Bevonden:
    5
    Jezus, wat was aardrijkskunde (vwo) moeilijk, ziek... Heb dan ook maar mijn 1e klacht verstuurd naar laks.

13. Superbol

Superbol Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vond hem wel makkelijk..maar zaten wel veel vage vragen bij, net als die antwoorden :confused: Maar ik heb hem in ieder geval gehaald, maar zal wel ff een klacht indienen :cool:

14. mr.ed

mr.ed ^^XboX k!ck$ @@r$^^

Leuk Bevonden:
    2
    ik stel voor dat iedereen even een klacht stuurt over dat aardrijkskunde. Ging echt nergens over allemaal van die super vergezochte antwoorden en er stonden verschillende dingen in die wij op school totaal niet hebben behandeld en die ook niet in de boeken van mij staan.
    Ook als je zelf eigenlijk geen klacht wilt indienen, doe het dan even toch het is 2 min werk en je helpt er vele mensen mee.

15. Tr@m$

Tr@m$ inactieve gebruiker

Leuk Bevonden:
    1
    Mr.ed wat vond jij dan super vergezochte antwoorden? Ik vond het wel kut maar dat had andere redenen, ik heb net ff de antwoorden gelezen en kan me er wel in vinden.

16. WillemWalrus

WillemWalrus t Kan altijd stouter

Leuk Bevonden:
    0
    Vond hem niet zo moeilijk, heb alleen een aantal antwooren waarvan ik vind dat ze goed zijn en het antwoordmodel niet 8)

/edit Stuur wel een klachtje hoor, bedoel passer.......

Laatst bewerkt: 27 mei 2005
  17. mr.ed

mr.ed ^^XboX k!ck$ @@r$^^

Leuk Bevonden:
    2
    nou bijvoorbeeld heel erg veel mensen zijn het niet eens met dat antwoord op die vraag over waar je die plantage wilt neerzetten. Je moet daarbij die bron gebruiken. Daarop zie je wegen en spoorwegen en vervolgens zegt het antwoordenmodel dat je nabij de "niet op de bron en atlas aanwezige" luchthaven moet zitten.

18. Argus

Argus Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    M&O was... hmmm.... hoe moet ik dat nou zeggen... Heb ik hier nou 2 jaar M&O voor gedaan? Waar de neuk was de Liquiditeitsbegroting, de resultatenrekening of de balans?

19. Playa

Playa PLaya4life

Leuk Bevonden:
    0
    ik zal deze tjaps ff een klachtbrief writen.:) al zit ik met een zuen op het vmbo ik zal is ff deze kill's uit de fire helpen!

20. Geen enkele fout gevonden in mijn Engels examen. Ook niet in de brief, ook niet de andere vragen. Dus ik reken op een 10. :D:D

Edit: Ik had dus alle antwoorden op een los blaadje geschreven inc de brief en nagekeken en ik vond geen één fout.

Deel Deze Pagina