1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.
  1. Playa

Playa PLaya4life

Leuk Bevonden:
    0
    Respect to my main man CHemische kip! _O_

2. WillemWalrus

WillemWalrus t Kan altijd stouter

Leuk Bevonden:
    0
    Jah het klopt dat ze op tienden afronden maar als je voor je CSE een 3,45 haalt is je CSE cijfer een 3,5..... zo is het bij ons verteld en staat in pta...

3. Nosh

Nosh innit?

Leuk Bevonden:
    9
    Lekker toch? Moet er niet aan denken dat ik een complete Liquiditeitsbegroting op moest stellen. Resultatenrekening kwam trouwens bij meerdere vragen terug, maar ja. Ik vond m heel goed te doen, niveau van de vragen lag lekker laag, dus zeker een 7 ofzo.

4. Masterfragger

Masterfragger Veluwenaar

Leuk Bevonden:
    0
    pfff, heb wel es lastige rotzooi gezien, maar dit natuurkunde examen sloeg echt alles. Wat een klere ding, iedereen uit onze klas had er de volle 3 uur voor nodig, zelf wel redelijk alles kunnen invullen, maar om nou te zeggen dat ik alles wist. Grootste gedeelte zit twijfel bij, ik vin et ook wel beetje irri onderwerpen die ze namen... heb dus al geklaagd :)

5. Marty NL

Marty NL Active Member

Leuk Bevonden:
    77
    Ik twijfel ook over veel maar voor me gevoel ging het goed:) beter dan verwacht iig

6. Amras

Amras Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Pfff, natuurkunde (vwo) was lastig :confused: Bij een aantal vragen wist ik gewoon niet hoe ik het aan moest pakken, 7 en 24 vond ik echt bagger, terwijl andere weer belachelijk simpel waren zoals 25. Er waren gelukkig genoeg vragen die me aan een voldoende konden helpen. :)
    Ik kom uit op 48 punten van de 81...

7. DS The Best

DS The Best Whitepoison

Leuk Bevonden:
    0
    Jij hebt het over NA1,2 neem ik aan? Natuurkunde 1 (VWO) was ook moeilijk, en had er de volle 3 uur voor nodig (en nog niet alle vragen beantwoord). Was trouwens niet de enige, er waren 2 mensen eerder weggegaan. Heb zo'n 46 van de 78 punten, dus hoop op een voldoende.

8. McSparkle

McSparkle Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.189
    Zo hè ! Engels wat (té) makkelijk zeg :eek:

Nu maak ik me dikke zorgen over maandag ... Natuurkunde :{ (vmbo)

9. geertbargeman

geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

Leuk Bevonden:
    308
    Zou wel briljant zijn :) Ik gun het je van harte. Vorig jaar had zon gast bij ons op school wel een 10 voor zijn wiskunde examen op VWO niveau _O_

10. Dat is echt extreem knap, ten eerste is dat niveau echt zo hoog en dan ook nog eens (bijna) foutloos zo'n examen maken, petje af :cool:.

11. Amras

Amras Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Yup, ik heb Na 1, 2. Als ik met 49 punten van de 81 een voldoende heb mag jij gerust zijn dat jij er ook wel een hebt :)

12. xplayer

xplayer Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Na1,2 was pittig (ik heb een aangepast examen op Moderne Natuurkunde, zo'n extra boekie ipv de laatste hoofdstukken). Maar op zich was hij niet extreem moeilijk. Nog ff wat antwoorden nakijken en dan zien we het wel.

13. Gerjan

Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    221
    AK was redelijk goed te doen, ongeveer een 7

14. Orcrist

Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8
    Natuurkunde 1,2 vond ik ook erg pittig. Iedereen bij ons had ook de volle 3 uur nodig, zelf was ik niet eens klaar. Had de laatste 3 vragen even snel nog gemaakt, en had ook nog een paar vragen waar ik aan het einde nog even naar wou kijken.
    Zal nu even kijken hoeveel punten ik ongeveer heb, maar denk niet dat het voldoende is. Was trouwens ook erg benauwd in de gymzaal, totaal niet relaxed.

15. xplayer

xplayer Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    waar staat de normering trouwens, ik kan em niet vinden???

/edit: laat maar, hij is nog niet bekend

Ik denk dat ik ong een 7 heb. :)

Laatst bewerkt: 27 mei 2005
  16. BattleCry

BattleCry ..

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind Natuurkunde 1 wel redelijk eigenlijk, wel voldoende..Was er een krappe 3 uur mee bezig, kort de tijd gehad om alles nog eens na te kijken. Sommige dingen fout gedaan, maar ik denk bij de meeste opgave toch wel puntjes gesprokkeld, weer 1 afgesloten. Het was bij ons in de gymzaal ook zeker warm, zat helemaal vol, weer vastgeplakt aan mn stoel:)

Damn, ziek in deze weken...Echt respect dat je ze dan nog beetje normaal kan maken...Heb medelijde met je man ;) :eek:

Laatst bewerkt: 27 mei 2005
  17. Amras

Amras Active Member

Leuk Bevonden:
    0
  18. xplayer

xplayer Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Thnx:

Bij ons was het in het begin op zich te doen maar later was het echt een hel. :'-( :mad:

19. pls_devil

pls_devil Guest

en dan nog niet te zwijgen over L.O.: hardlopen in volle zon, zonder shaduw... arrrrrrrgggggggggghhhhhhhhhhh

Laatst bewerkt door een moderator: 27 mei 2005
  20. Amras

Amras Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Had je er graag een airco bijgehad dan? O-) Die krengen zijn zwaar om mee te sjouwen onder het rennen :p

Deel Deze Pagina