1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.
  1. Metal Mark

Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    454
    Hmm kvond engels niet temakkelijk. Die brief was simpel maar die tekst. Ik ben altijd al niet goed geweest in dat soort dingen. Vroeger haalde ik ook altijd van die bagger cijfer op de basisschool voor Begrijpend Lezen.

2. McSparkle

McSparkle Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.189
    Mja, ik lees engels net zo vlot als nederlands. Die brief opdracht was ook erg simpel ... K'had 10 minuten over gedaan (had 129 woorden) Ik was om 10 voor 3 al klaar met het hele examen :)

3. Metal Mark

Leuk Bevonden:
    454
    Pff heb mijn aantal woorden niet geteld. Ik heb drie keer die brief moet schrijven. Eerst in het klad, toen deed ik het netjes en kwam ik der achter dat ik de datum was vergeten |:- en daarna is me het gelukt.

Der waren der een paar uit onze vmbo groep die al klaar waren om 10 over 2 :eek: Toen was ik pas bij opgave 13 ofso

4. Nog 3 examens te gaan: Biologie (vraag me niet hoe ik dat vak ooit in mijn Economie profiel heb gekregen, had geen keuze), Economie en Duits. Dat wordt dit weekend dus behoorlijk bikkelen met dit weer :'-(.

5. Metal Mark

Leuk Bevonden:
    454
    Oh minder, ik hoef gelukkig volgende week nog maar 1. Eco op dinsdag

Iemand enig idee welke Hoofdstukken wij nou prcs moet leren?

6. Alles (met mijn boek pincode dan).

7. Orcrist

Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8
    Net punten berekend voor natuurkunde voor zover ik mijn antwoorden nog wist, no way dat ik voldoende heb. Tenzij de normering bij scheikunde 1.2 wordt ben ik nu al gezakt. Anders kan ik nog slagen met een herkansing. Lekker is dat.

8. BattleCry

BattleCry ..

Leuk Bevonden:
    0
    Damn...k*t is dat, maar je mag toch gewoon 1 onvoldoende in je profiel-deel hebben...Dus voor Sckeikunde en Natuurkunde een onvoldoende, maar daarvan 1 herkansen, tot een voldoende en geslaagd? Of het je in je vrije deel ook al 2 onvoldoendes?

9. Metal Mark

Leuk Bevonden:
    454
    Minder man :mad:

Hoe bedoel je?. Je begint toch vanaf H7?

10. Orcrist

Leuk Bevonden:
    8
    Wiskunde sta ik een 4.2 voor, en dat kan ik niet ophalen aangezien ik totaal geen wiskunde kan. :) Maar dat was dus mijn onvoldoende binnen mijn profiel waar ik op gerekend had. Had alleen voor scheikunde en natuurkunde een 5.7 en 5.5 moeten halen, wat ik met redelijke zekerheid kan zeggen die niet te hebben gehaald.

Maar tnx voor het medeleven. Hoop dat jullie het wel gewoon halen. :)

11. Oh wacht, ff kijken.. Ja, je moet vanaf H4 bij mij tot en met het einde. Ook de verrijkingstoffen. Maar ik heb zo'n gevoel dat dat niet genoeg is. Daarom ga ik ook maar wat uit mijn examenbundel doen.

12. Amras

Amras Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Damn, dat is zwaar balen. Met een beetje mazzel wordt Sk of Na een beetje aangepast, al was het maar omdat het niet te houden was door de warmte.
    Bekijk het positief, volgend jaar wordt ontzettend chill als je de meeste vakken al afgesloten hebt :+

13. xplayer

xplayer Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Maar dan moet je nog je profieldeel en algemeen deel overdoen ;)

14. Orcrist

Leuk Bevonden:
    8
    Ik ga DAS doen dan, hoef alleen de vakken die ik niet gehaald heb dan te doen. :)

15. xplayer

xplayer Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Lijkt me ook de beste optie. Alleen moet je wel alles daar voldoende halen.

16. Henry Ford

Henry Ford Active Member

Leuk Bevonden:
    0

Allah ( subhana wa tealah) straft meteen :D

17. Orcrist

Leuk Bevonden:
    8
    Jij probeert vrienden te maken? Ik kan namelijk ook dingen gaan doen die ik grappig vind..

18. xplayer

xplayer Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Vriend, grappen maken over iemand die misschien wel zakt is wel erg ziek. Toon ff een beetje medeleven. |:-

19. FFWD

FFWD XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Ik wil me hier niet mee bemoeien hoor;) Maar ik vind wel dat als je iemand persoonlijk niet mag dat je geen misbruik mag maken van je positie...Want ik vind wel dat je praatjes begint te krijgen sinds je meer rechten heb gekregen...

20. Amras

Amras Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Maak je er niet te druk om... Orcrist zakt misschien voor zijn examen. Iemand maakt daar zonder reden een lullige opmerking over. Iemand die nog geen een nuttige post achter zijn naam heeft staan en niemand hier kent op het forum... Vind je het gek dat Orcrist even uit zijn slof schiet.
    Kom op zeg, hij is net een dag een Admin en hij krijgt al praatjes... _0/

Deel Deze Pagina