1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.
  1. Marty NL

Marty NL Active Member

Leuk Bevonden:
    77
    Zakken is kut maar der zijn ergere dingen;) succes

2. Henry Ford

Henry Ford Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ken zat mensen op het forum, en ik heb zat nuttige posts gepost, maar ze worden niet geteld omdat het The Green Mile is 8)

3. Hoosie

Hoosie The Race is ON!

Leuk Bevonden:
    1.295
    alle posts van jou in de green mile zijn ook niet nuttig..

Ben trouwens wel blij dat ik geen examen had vandaag in deze hitte.. gelukkig word het maandag minder warm.. anders is het niet te houden bij ons in de gymzaal

4. BattleCry

BattleCry ..

Leuk Bevonden:
    0
    Opzich, het was wel erg warm vandaag in de zaal, maar het is toch wel tedoen, tenminste bij ons. Het is wel warm, maar ik ben dan toch 100% gefocust op de toets, en let niet op de warmte. Af en toe een beetje verzitten op je stoel en zweethanden afvegen. Het is niet zo erg dat ik me eraan ga ergeren tijdens de toets.

5. Orcrist

Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8
    Denk na voordat je iets zegt. :{ Maar genoeg hierover.

Anyway; gymzaal was even doorgetocht bij ons gister maar dat heeft weinig geholpen. Het was er na een uurtje examen maken weer redelijk warm. Al met al niet zo mee bezig gehouden, was geheel gefocussed op het examen dus niet echt last van gehad. :)

6. pls_devil

pls_devil Guest

gelukzak :mad:

7. Grave

Grave Gym Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    520
    zoals 2x zakken :{

8. Marty NL

Marty NL Active Member

Leuk Bevonden:
    77
    Bijvoorbeeld :{

9. McSparkle

McSparkle Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.189
    Pff ... We kregen gister in de gymzaal eindelijk iets kouds te drinken ... Kregen we zo'n Caprisone (zo'n "zakje" met vocht :{)

Lekker dacht ik ...

Heb ik er 5 minuten over gedaan om het rietje erdoor te krijgen :mad:

10. Playa

Playa PLaya4life

Leuk Bevonden:
    0
    _O_ dan moet je eens voorstellen dat je zo geppoped word zodat je voor altijd door een sling rietje moet drinken...

11. Superbol

Superbol Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    nuttige bijdrage weer :{

Maar wij krijgen ook al tijd van die zakjes..alleen staan ze bij ons de hele dag in de zon ofzo. En dan hebben we nog keuze uit multivitamine, appelsap en sinasappelsap, maar die mensen die het uidelen tijdens de toets willen nog wel eens stomweg het eerste de beste zakje pakken.. :+ ..maar het idee is aardig.

12. Robby Bobson

Robby Bobson Die rapper.

Leuk Bevonden:
    0
    krijgen jullie drinken tijdens het examen?? wat een luxe :+ wij moeten et zelf meenemen :p

13. Marty NL

Marty NL Active Member

Leuk Bevonden:
    77
    Wij ook :{ mja beter dan sommige scholen.. krijgen ze wel wat maar mogen ze zelf niks meenemen.. wij mogen gewoon eten en drinken wat we meenemen:)

14. McSparkle

McSparkle Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.189
    Whoa ! Wij krijgen drinken van school :) En we mogen vanalles zelf meenemen !

15. Gerjan

Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    221
    Flesje AA _O_, plus wat je zelf mee neemt.

Maandag ECO12, vwo. Wordt nog zwaar. Woensdag M&O en dan is het weer voorbij.

Er heerst nogal wat onzekerheid of de vakken in je vrije deel (bij mij dus M&O) nu bij je algemene deel of bij je profiel deel horen.
    Weet iemand dit zeker. Of heeft iemand een bron oid.

Dit zou veel schelen, dan ben ik namelijk sowieso geslaagd.

Laatst bewerkt: 28 mei 2005
  16. Orcrist

Leuk Bevonden:
    8
    Vakken in je vrije deel kunnen no way bij je profiel horen. Die horen standaard bij je algemene deel. Daar komt bij dat je ze sowieso nog kan wegstrepen als het op zichzelf staande vakken zijn. :)

17. Gerjan

Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    221
    mooi zo.

Wat bedoel je met wegstrepen? Als je er een onvoldoende voor staat dan..

18. Raafke

Raafke Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Weet iemand misschien wat je niet hoeft te leren voor wiskunde B1 VWO?

19. BattleCry

BattleCry ..

Leuk Bevonden:
    0
    Volgens mij gewoon alles, uit de 3 boeken. Alle hoofdstukken uit alle boeken, zijn zo`n 10 hoofdstukken ofzo toch? Ik begin er morgen of maandag aan.... :eek: :{

Edit//:Woops...wat je niet moet leren, is dus nix O-) (volges mij)

Laatst bewerkt: 28 mei 2005
  20. Orcrist

Leuk Bevonden:
    8
    Als er een onvoldoende voor staat dan kan je het wegstrepen. Neem als voorbeeld iemand in een N&G profiel met in zijn vrije deel een vak als Frans 2. Frans 1 heeft hij al afgesloten in de 4e, dus Frans 2 is een op zichzelf staand vak. Deze persoon staat na zijn centraal eindexamen hier een onvoldoende voor, dan kan deze vervolgens zeggen dat hij dit vak niet op zijn diploma wilt hebben (wegstrepen) waardoor hij vervolgens gewoon slaagt.

Deel Deze Pagina