1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.
  1. Playa

Playa PLaya4life

Leuk Bevonden:
    0
    haha dan hoop ik dat het vmbo gt exame economie ook makkelijk word:) ( heb nog niet geleerd :'-( )

2. Robby Bobson

Robby Bobson Die rapper.

Leuk Bevonden:
    0
    jha als het net zo makkelijk word, dat zou wel mooi zijn *) ik heb wel geleerd, maar tog ;)

3. WillemWalrus

WillemWalrus t Kan altijd stouter

Leuk Bevonden:
    0
    Net economie 1,2 vwo gehad, ging wel aardig dacht ik zo.

4. Superbol

Superbol Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    yup, mij ook wel redelijk, vooral beredeneren en dat soort dingen. Maar iig een 5 of hoger, en meer was niet nodig. Nu nog éééntje :cool:

5. Hoosie

Hoosie The Race is ON!

Leuk Bevonden:
    1.295
    Nederlands viel erg mee, had het veel moeilijker verwacht, maar ik ging er zo door heen.. Na drie kwartier was ik klaar met de tekstverklaring, en ben toen ff rustig aan gaan doen, omdat je bij ons pas een half uur voor het einde weg mag..

6. WillemWalrus

Leuk Bevonden:
    0
    Jah maar toch zit je er soms wel redelijk naast met die beweringen omdat je het anders ziet. Maar volgens mij is wat ik als redenering ook goed omdat er alleen voorbeelden van antwoorden worden gegeven...

7. BattleCry

BattleCry ..

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ook net Eco1 gehad, en hij was vrij simpel tot gemakkelijk. Kan er weer 1tje wegstrepen :D

8. Gerjan

Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    221
    ECO 1,2:

KUT, KUT, KUT, KUT, KUT, KUT, KUT, KUT, KUT, KUT, KUT, KUT, KUT, KUT, KUT, KUT, KUT, KUT, KUT, KUT, KUT, KUT, KUT, KUT, KUT, KUT
    :mad:

4.1-5.6 ofzo :mad::mad: heb 5.1 nodig. (beetje hoop dus...)

kut

Laatst bewerkt: 30 mei 2005
  9. Playa

Playa PLaya4life

Leuk Bevonden:
    0
    dat zijn veel lekkere sappige poesjes :9
    ben jaloers op je vriend:) dat je zoveel krappe kutjes om je heen hebt:)

10. geertbargeman

geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

Leuk Bevonden:
    308
    Nederlands was volgens mij idd goed te doen ja :) Na afloop trouwens nog wel aardig discussies over wat de goede meerkeuze vragen waren 8) Wist zelf al niet meer wat ik ingevuld had (:eek:) dus heb me er niet in kunnen mengen :9

11. Hoosie

Hoosie The Race is ON!

Leuk Bevonden:
    1.295
    ik had zoveel tijd over dat ik alle antwoorden maar over heb geschreven om het thuis na te kijken en dat heb ik net gedaan.. 34 punten van de 50, en dan heb ik de twijfel gevallen niet meergerekend.. Heb tussen de 6,6 en 8,1!!

bij ons was er trouwens iemand met een gebroken rechterarm( zijn schrijfarm) en die mocht het op een laptop maken.. jammer genoeg zat er ook spellingscontrole op dus hij heeft alle spelfouten er zo uit kunnen halen!

12. X BelieveR

X BelieveR Im the X priest

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vond EC12 ook niet echt moeilijk. Ik heb alleen een aantal procentenopgaven niet gemaakt. Ik had ze overgeslagen omdat ik daar altijd lang mee bezig ben, maar ik kwam er niet meer aan toe. Ik moest uit eer wel een btje goed cijfer halen, want ik ga Economics studeren :p. Naja voldoende ist iig!

13. WillemWalrus

Leuk Bevonden:
    0
    Vanmiddag 1B ednuksiw, ik kan het zelfs niet meer normaal typen, ik heb er zo geen zin in :{ , maar ach ik moet een 4.1 halen dus eigenlijk mag ik me niet eens druk maken ook gezien het feit dat ik al geslaagd ben als het goed is O-) .

Meer mensen wiskunde? wat verwachten jullie ervan?

14. Marty NL

Marty NL Active Member

Leuk Bevonden:
    77
    Ik ook wiskunde.. B1/2.. ook geen zin.. moet een 2,8 voor een 5:) en een 4,8 voor een 6.. dus moet wel lukken hoop k.. mja ik duik nu nog ff me boeken in gister helemaal niks gdaan

15. Masterfragger

Masterfragger Veluwenaar

Leuk Bevonden:
    0
    buh, wiskunde B2... heb der ook helemaal geen zin in, proefexames waren echt focking moeilijk, ookal mag ik een 3,8 halen.... laat et maar snel voorbij zijn.

16. Amras

Amras Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    B1,2 is het enige vak wat ik echt niet kan. Maar net zoals bij de meesten mag ik een 5,1 halen voor een 6, 3,1 voor een 5 en een 1,1 voor een 4. Dit is mijn laatste profielvak en tekorten heb ik nog niet tot nu toe O-)
    Ik kijk er niet echt naar uit om 3 uur lang naar vragen te starten die ik toch niet snap :'-(

17. apoc123

apoc123 Lucian

Leuk Bevonden:
    0
    ik wou ff melde dat mijn examens voorbij zijn en ik !!!!!!!!!!!!!!!!!ZOMERVAKANTIE!!!!!!!!!!
    heb :p

18. Marty NL

Marty NL Active Member

Leuk Bevonden:
    77
    Ik ook niet.. wat een baggervak.. maar ik wil wel het liefst alles voldoende op me eindlijst..

Gefeliciteerd apoc123 :) ik mag lekker nog tot donderdag :+ |:-

19. Amras

Amras Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Voldoendes zijn leuk, maar daarvoor ga ik me echt niet uit de naad werken. Slagen = slagen :cool:
    En ik hoor ook bij de geluksvogels die donderdag hun examens pas afsluiten |:-

Deel Deze Pagina