1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.
  1. Orcrist

Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8
    Vandaag Wiskunde b,1 , en inderdaad het enige vak waar ik echt helemaal niks van snap. Dit zou in principe mijn enige onvoldoende moeten zijn geweest op mijn eindlijst (ik ga met een 4.2 hiervoor het examen in :+), en moet dus een 2.8 halen voor een 4. Betwijfel of ik die binnen sleep.

2. xplayer

xplayer Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Een 2,8 haal je wel hoor, er is altijd wel iets waar je punten haalt. Ik mag gelukkig een 4,3 halen voor een 6 en dus een 0,3 voor een 4. En aangezien de rest ook wel gelukt is hoef ik eigenlijk voor WiB1,2 en M&O niet zoveel meer te doen. O-)

3. Orcrist

Leuk Bevonden:
    8
    Of ik een 2.8 haal is nog twijfelachtig aangezien ik voor mijn laatste 2 wiskunde SE's respectievelijk een 2.0 en een 2.1 had (waarbij ik bij de 2.0 0.9 punt erbij kreeg omdat er een vraag fout was gestelt. :+).
    Maar je staat er dan heel relaxed voor, ga je ook met veel minder stress dit examen in. :)

En na vandaag is echt al 80% van de mensen op onze school klaar met de examens, gaan stappen en feesten.. Zit ik daar nog tot donderdag half 5. :mad:

4. xplayer

xplayer Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Dan heb je zeker nog bio?

5. Amras

Amras Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Belangrijk bij wiskunde is dat je alles schrijft wat in je opkomt. Het maakt dan niet uit of het zinnig is voor de opgave, ze geven soms punten voor de meest onzinnige dingen. Zo heb je al snel een paar puntjes bij elkaar gesprokkeld. Ik heb de laatste SE's ook amper een vraag helemaal goed gehad, maar door veel te schrijven vielen de punten nog mee (3-5).

Ik denk dat ik vandaag gewoon even meefiets naar de kroeg, ik gun ze het leedvermaak niet :cool:

6. unXist

unXist F5 hoer

Leuk Bevonden:
    0
    Ik had vorige week Wiskunde B1&2 (havo welliswaar, maar toch) en het is me echt heel erg meegevallen, er werd bijna niets gevraagd over logaritmische functies en differentieren, de meeste dingen waren als je in de afgelopen jaren een beetje hebt opgelet erg begrijpelijk. En schrijf alles op wat in je opkomt en een beetje logisch op, je krijgt letterlijk voor elke scheet die je laat wel een punt.

7. Metal Mark

Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    454
    *Neemt scheetkussen mee :+.

Om half 2 economie, gaat wel lukken hoop ik. Iedereen succes vandaag!

8. BattleCry

BattleCry ..

Leuk Bevonden:
    0
    Kijk, en dat is nou het probleem. Ik heb ook zo wiskunde B1, mag een 4 halen voor een 6, maar heb nauwelijk wat geleerd. Opzich is wiskunde niet zo moeilijk, maar ik heb nu echt te weinig gedaan, te weinig opgelet :eek: Hoop dat ik die 4 kan halen, met inderdaad alles opschrijven wat je weet. Bij een formule bvb gewoon alles dingen die je krijg invullen in de f(x), de afgeleide, de 2de afgeleide en de F(x), er is er vast wel 1 goed :+ :cool:

9. Orcrist

Leuk Bevonden:
    8
    Inderdaad; ik ga me ook helemaal lens schrijven met alles wat in me opkomt. :cool:

En ik denk dat ik ook maar even mee fiets naar de kroeg. :+

@X-player - yep donderdagmiddag nog Bio. Zie er best tegenop aangezien iedereen al aan het feesten is en Bio zo langdradig is en veel. :eek: Aan de andere kant is bio goed te doen als je de boeken hebt doorgelezen, jammer alleen dat die vragen zo super lang zijn.

10. WillemWalrus

WillemWalrus t Kan altijd stouter

Leuk Bevonden:
    0
    Jah das cker goed idee, gewoon zoveel mogelijk opschrijven. Ook als je ergens echt niet de primitieve van kan bepalen moet je gewoon een verzinnen en daarmee doorrekenen. Dan laat je zien dat je wel weet hoe het moet en daar krijg je als het goed is dan ook punten voor, deed ik ook altijd bij SE's. Zo van bepaal de integraal van (4x/13x^2) * 8x^4, erm ok....6x?? :9

11. Marty NL

Marty NL Active Member

Leuk Bevonden:
    77
    Mwa.. wiskunde.. moet wel te doen zijn denk ik.. zolang ze maar niks vragen wat in die boeken staat en wel de rekentafels van 1 tot en met 10 moet die 4,8 wel te halen zijn *)

12. iOcat

iOcat ;=- POW!

Leuk Bevonden:
    7
    Vanmidag examen Economie :{
    En om half 4!!!!! 8) ZOMERVAKANTIE 8) !!!!! _O_ _O_ _O_ _O_

13. geertbargeman

geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

Leuk Bevonden:
    308
    Damn, ik moet donderdag nog aan de wiskunde :'-( Vandmiddag Engels. Moet te doen zijn dacht ik :)

14. Zo eco morgen bio blaaaah

15. p-boy

p-boy Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    dadelijk mijn laatste examen (eco) jeuj nooi meer naar die gekke sgool

16. Gerjan

Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    221
    Morgen M&O, zie d'r nog best tegenop.

*Gaat leren.

17. iOcat

iOcat ;=- POW!

Leuk Bevonden:
    7
    Yes vakantie :D:D:D En eco was nog makenlijk ook :D Wat een verschil man. Ik had het examen economie van vorig jaar gemaakt en daar had ik als cijfer een 3 voor. Dit jaar was echt veeel makenlijker :D Gelukig maar.

18. ik heb een 5'je ofzo maar is niet erg :) sta gemiddeld 7.3. Vond het een klote toets maarja.
    Komt misschien ook omdat ik helemaal genoeg heb van die examens

19. McSparkle

McSparkle Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.189
    Economie was gewoon klote ...

En gister natuurkunde was gewoon makkelijk man :D Ik maakte me daar echt zorgen om, maar dat bleek achteraf helemaal niet nodig :)

Nog 1 te gaan !

20. Han de Man

Han de Man Provocant

Leuk Bevonden:
    1
    Wiskunde B1 vwo was echt een eitje. Niet dat ik hem goed gemaakt heb want ik had geen zin meer om te leren, dus grotendeels vanochtend gedaan :D Stond een 7,6, die zal wel kelderen naar een 6, maar goed

Dit was de laatste :D:D:D:D:D:D:D

NOOIT MEER SCHOOL!!!!!!! :)

Deel Deze Pagina