1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.
  1. Iris

Iris psn: Irisistible

Leuk Bevonden:
    56
    op www.watmoetikleren.nl staat precies wat je moet leren en wat niet voor sommige vakken en als het goed is staat het er ook voor vwo dus succes.

2. Raafke

Raafke Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    bedankt

3. [JeLL!e] HALO

[JeLL!e] HALO Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Er valt bijna niets weg helaas... Paar lompe dingen die je niet eens hoeft te leren om te weten :mad:

4. Robby Bobson

Robby Bobson Die rapper.

Leuk Bevonden:
    0
    Eco was makkelijk :D kreeg maar weinig dingen die ik moest leren.. alleen die Belasting Boxen snapte ik niet... :mad:

5. vandaag: 19/20 op T.O. 8) ma voor examen moet ik één of andere maquette maken, en daar heb ik geen zin in. k*tleerkrachten ook :mad:

6. Iron Maiden

Iron Maiden kikkE op jezelf.....

Leuk Bevonden:
    1
    ja ik vond eco ook makelijk, makelijker dan ik had verwacht.
    morgen biologie, wat een shit zooi, moet hier 9 hfstukken doorlezen,
    heb het nu wel gezien lol

zag dat iedereen hier zo een beetje, biology voor jou heeft.
    moet je ook nog die boeken leren van vlede jaar, ik ben al die zooi al vergeten lol

Laatst bewerkt: 31 mei 2005
  7. Metal Mark

Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    454
    Minder want die waren echt makkelijk. Ik vond jammer dat we daar niet meer van kregen. Ik zat de heletijd bij de laatste vraag. Echt zo vaag :{

8. Marty NL

Marty NL Active Member

Leuk Bevonden:
    77
    Ik heb ook die boeken maar geen bio gehad in de 4e.. wij hebben gewoon die boeken er in 2 jaar ff doorgepropt gekregen.. en daarom snappen veel mensen er ook niks van _O_ :p

9. [JeLL!e] HALO

[JeLL!e] HALO Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Ik heb Nectar, en dat boek heb je dus echt totaal niets aan... :confused:
    Dus ik lees Samengevat wel een keer door en dan vind ik het gezegend.

10. Gerjan

Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    221
    Ik hoop dat ik geen telefoontje krijg 16juni.

Want dan ben je gezaktbij ons :D

11. Marty NL

Marty NL Active Member

Leuk Bevonden:
    77
    Idd... bij mij de 17e.. als iemand me dan belt vermoord k em *)

12. unXist

unXist F5 hoer

Leuk Bevonden:
    0
    Ik krijg geloof ik sowiezo een telefoontje, ook als je geslaagd bent (wat ik volgens mij wel ben)

13. WillemWalrus

WillemWalrus t Kan altijd stouter

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ook, een aantal jaar terug deden ze het bij ons ook nog zo dat je alleen gebeld werd als je gezakt was. Tot ze een keer een persoon vergeten waren die op een apart blaadje stond. Werd ie 's avonds alsnog gebeld............Euh jah er is wat fout gegaan ook jij bent gezakt.......

14. Metal Mark

Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    454
    Dat vind ik nou echt erg, Zit je al half een feestje tebouwen. Krijg je opeens tehoren. Je bent gezakt. Dan flikker je die telefoon ook wel ff door de kamer :+

15. Gerjan

Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    221
    Ik vind het ook dom dat bij ons de diploma uitreiking al voor de uitslagen van de herkansingen zijn :confused: Ben je alsnog geslaagd heb je niet eens zo'n leuke avond.

16. geertbargeman

geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

Leuk Bevonden:
    308
    Je gaat toch naar school om je cijfers te halen :confused: Dan merk je daar al dat je gezakt bent lijkt mij.

17. BattleCry

BattleCry ..

Leuk Bevonden:
    0
    Wij hebben ook Nectar, dacht ik. Ik leer denk ik ook alleen ff de zwarte stukjes door, de moeilijke hoofdstukken missn wat uitgebreider, en dan morgen ochtend nog beetje examens oefenen denk ik. Moet wel te doen zijn. Onze lessen waren altijd al van hoog niveau O-)(leraar is maker van dat boek, hij weet dus wel wat belangrijk is en wat niet *) ) dus in de lessen het meeste geleerd...

18. Hoosie

Hoosie The Race is ON!

Leuk Bevonden:
    1.295
    niet overal is dat zo.. bij mij op school word je tussen half 5 en 6 gebeld als je gezakt bent.. dus wanneer je achternaam met een A begint kun je, als er niet gebeld is, na 20 minuten al aanemen dat je bent geslaagd!

19. Masterfragger

Masterfragger Veluwenaar

Leuk Bevonden:
    0
    Wij krijgen op de 16e tussen half 4 en 4 een telefoontje als je gezakt bent, en als je later word gebeld ben je geslaagd... en toen bleek dat er zo'n lijst gazakten waren dat ze pas na 4en tijd hadden om me te bellen terwijl ik al uitgebreid feest sta te vieren ;). Maar goed, vandaag eerst nog M&O, toch wel et allermakkelijkste vak wat er bestaat, dus daar heb ik wel alle vertrouwen in, als ze maar niet weer met zo'n hele stapel aan bijlages komen, daar heb ik echt een pleures hekel aan.

20. xplayer

xplayer Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Ach, als je met M&O beredeneert kom je al een heel eind hoor. :)

Deel Deze Pagina