1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.
  1. McSparkle

McSparkle Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.189
    Yes ! Alleen Biologie vandaag en dan zomervakantie ... aka 15 weken vrij _O_

Gelukkig vallen de lastigste hoofdstukken uit (in totaal 2 van de 4 boeken :eek:) Dus de toets zal niet zo heel moeilijk worden ...

Succes voor de lui die nog examens hebben _0/

2. Playa

Playa PLaya4life

Leuk Bevonden:
    0
    laatste loodjes wegen het zwaarst bro :)

3. Marty NL

Marty NL Active Member

Leuk Bevonden:
    77
    Welke hoofdstukken dan :eek: ik niks van gehoort nog |:-

4. Freeloader

Freeloader Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb toenet dus ff gekeken hoe ik Engels had gemaakt... ik vond em zeer makkelijk en dat wasie dus klaarblijkelijk ook. 36 puntjes gehaald = tussen 7.2 en 9.2 :cool:

5. Hoosie

Hoosie The Race is ON!

Leuk Bevonden:
    1.295
    ik ben al zo goed als geslaagd.. ik moet morgen voor wiskunde een 1.7 halen om een 4 te staan dus dat moet goed komen! Hoe vonden jullie eigenlijk alle examens van de HAVO?? ik vond ze echt super simpel.. de meeste tentamens die ik heb gehad vond ik moeilijker dan de examens!

6. schijterwt

schijterwt *-*

Leuk Bevonden:
    617
    Examens van Havo waren idd vrij simpel. Mn tentamens heb ik alleen wel beter gemaakt denk ik.

Morgen trouwens wiskunde. Zat net ff een oud examen door te nemen toen ik op een som over de afgeleide stuitte... wat een gedoe zeg.

Kan je het berekenen van de afgeleide niet gewoon in 1x met een functie van de grafische rekenmachine doen?

7. Een 7 voor bio, dat had ik echt NOOIT verwacht maar hij was echt makkelijk. Ik ben dus eigenlijk zo goed als geslaagd :). Want naar mijn weten heb ik hooguit 1 onvoldoende.

8. Bonbridge

Bonbridge Hi!

Leuk Bevonden:
    3
    Mensen! Ik heb vakantie... lol interresant! :9

9. 7 voor bio! ik had afgelopen maandag een 13/15 op toets bio 8)

10. [JeLL!e] HALO

[JeLL!e] HALO Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Nou als je leraar dat boek gemaakt heeft waren je lessen dus NIET van hoog niveau :+
    Want dat boek is toch wel zoooooo nutteloos imo!
    Ik lees Samengevat wel een keer door, heb je veel meer aan :p

11. Gerjan

Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    221
    M&O Was ook vrij kut.

ook tussen de 4-6 gehaald. We geslaagd denk ik. Anders herretje.

TURKIJE HERE I COME (met fly air ^^ soort van onur air)

12. Nosh

Nosh innit?

Leuk Bevonden:
    9
    Ik zou het bij god niet weten. Heb ook nog een paar oefenvragen doorgenomen, maar ben daar niet zo zeker van. Gedoe met de GR lukt wel, maar differentieren? Dat waarschijnlijkheidspapier ofzo? T zegt me niks.

13. Bazzie

Bazzie Street Triple RRRR

Leuk Bevonden:
    3
    Morgen wiskunde, snap er geen schijt van, moet een 1.9 halen voor een 4, hoop dat dat lukt =P

14. Dat lukt misschien zelfs als je niks doet en een hoge normering hebt :cool:

15. Hoosie

Hoosie The Race is ON!

Leuk Bevonden:
    1.295
    pfff zometeen wiskunde.. een 1.7 is genoeg voor een 4.. Maar dat moet toch te doen zijn.. De meeste hoofdstukken die je moest kennen gaan over kansen dus dat is simpel!

16. Metal Mark

Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    454
    Misschien als je alleen je naam op schrijft en je examen nummer dat je der ook nog wel komt :+

Die 1.7 heb je zo binnen. Der zit altijd wel een domme vraag bij.

Succes, die zal je nodig hebben :p

17. Hoosie

Hoosie The Race is ON!

Leuk Bevonden:
    1.295
    ja inderdaad.. maar goed.. ik sta dan wel een onvoldoende.. voor de toetsen heb ik nooit een onvoldoende gehaald dus dat geeft weer wat hoop.. Alleen omdat ik een 1 heb gehad voor een werkstuk sta ik er slecht voor!

18. Amras

Amras Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Vandaag de laatste :D
    Biologie gaat nergens over, ik heb geen flauw idee hoe ik dat zou moeten leren met dat belachelijke boek (Nectar). Ik heb samengevat een keer doorgelezen, is nog een dikke pak ook :confused: en hoop nu maar op het beste. Zolang het boven de 1,8 blijft ben ik geslaagd :cool:

19. [JeLL!e] HALO

[JeLL!e] HALO Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Inderdaad het gaat echt nergens over.... :confused:
    Samengevat staat wel wat in, maar wat je nou allemaal moet weten; lijkt me niet dat je alle reacties uit je kop moet weten enzo.
    Maar ach, er zitten meerkeuzevragen bij dus gewoon een beetje gokken ;)

20. Orcrist

Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8
    Hm als ik het zo is hoor ben ik blij dat ik Biologie voor Jou heb. Vind het wel degelijke boeken, staat belachelijk veel in (4 freakin' boeken 8)), maar als je ze allemaal 1 keer doorleest ken je de stof door en door.
    Moet nu echter nog 3 boeken doorlezen. :+ Achja; vanmiddag klaar, meteen door naar de stad. Morgenmiddag kolderdag in het café waar ik werk, en zaterdag is het gewoon zaterdag. Dat worden dus 3 dagen flink feest. :cool:

Deel Deze Pagina