1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.
  1. Amras

Amras Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Je krijgt standaard een lulverhaal van 3 pagina's (met veel onnodige plaatjes, maar dat ziet weer leuker uit...|:- ) En als je die tekst doorgewerkt hebt krijg je in een blokje in 4 regels alles wat je uit die lappen tekst kon halen...
    Ik heb de laatste hoofdstukken niet eens meer aangeraakt omdat ze daar verzonnen hadden dat je bronnen (je kreeg zelfs stukken van gesprekken die in een collegezaal gevoerd waren :confused: )moest gaan bestuderen en dan maar zelf moest verzinnen wat alles was.
    Een paar examens maken en de meerkeuzevragen gokken is inderdaad het beste wat we kunnen doen :+

2. Orcrist

Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8
    Dat klinkt inderdaad gewoon echt heel belachelijk. Dat ze zo'n methode ooit zijn gaan gebruiken dan.
    Zie alleen wel op tegen het examen zelf met die belabberd lange vragen. Kan er nooit mijn hoofd bij houden als ze op een half A4-tje tig termen noemen die ik maar vaag ken. :)

3. geertbargeman

geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

Leuk Bevonden:
    308
    Vandaag alles of niets. Wiskunde. Ben er erg slecht in. Hopelijk wordt het een 5.7 :)

4. Iris

Iris psn: Irisistible

Leuk Bevonden:
    56
    :eek: wiskunde..

*staat doodsangsten uit voor dat examen

en ja je krijgt dan wel al punten als je sommige dingen overneemt.. maar dan nog.. blijft moeilijk

5. Marty NL

Marty NL Active Member

Leuk Bevonden:
    77
    Idd ik ook niet..maarja nog ff vol gaan.. 4,5 voor een voldoende... 1,5 voor een 4:p ben ik ook geslaagd.. dus moet lukken *) mja wil t liefst alles voldoende.. maar t is zo veel |:- en aangezien ik vanochtend ben begonnen |:- k had echt geen zin meer hoor.. goeie site als je ff snel wat wil doen:p :
    http://www.digischool.nl/bioplek/6ath/6vwo_cse_samenvatting/6vwo_cselevenscycluscellen.html

6. Marty NL

Marty NL Active Member

Leuk Bevonden:
    77
    Bij t vwo viel wiskunde alles mee vond ik zelf *)

7. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    nevermind O-)

Laatst bewerkt: 2 jun 2005
  8. BattleCry

BattleCry ..

Leuk Bevonden:
    0
    Hmm, ik heb ook die methode, maar vind er niet zoveel verkeerd aan hoor. Onze lessen waren wel altijd erg intensief, veel doen, veel uitleg enzo, maar daardoor had ik nu tijdens het leren gewoon het gevoel dat ik alles al wist. Heb dus niet heel veel uitgevoerd, maar volgens mij weet ik wel alles. En bij die laatste hoofdstukken waar je alles zelf uit moest zoeken: Ik denk dat het wel nut kan hebben, maar dan moet je wel echt alles maken enzo, en ik denk dat dat niet veel is gebeurd, en dan is het ook moeilijker te begrijpen. Nu had ik mn PWS over dat spieren-gebeuren, dus kon ik dat al dromen voordat we er les over kregen, maar ik snap dat andere hoofdstuk met die casus over bomen enzo ook niet...moest je uitzoeken wat de beste ondergrond was voor en boomplantage 8) :)

Edit\\: succes iedereen trouwes *)

9. McSparkle

McSparkle Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.189
    Ik weet niet of dit al gezegt is hoor, maar ik vind het zoo dom ...

Gisteren moest ik dus Biologie maken, en daarin zaten tog domme vragen :{ Op een gegeven moment stonden op een plaatje allemaal soldaatjes achter paaltjes (elk paaltje had een lengte van bijv 1,50 tot 1,55m, en dan 155 160 ... enz enz) En toen de vraag:

Hoeveel % van de soldaten is groter dan 1 meter 80 ...

Tja, dit is tog geen Biologie meer :confused: Er zat nog een vraag in, over dat je moest uitrekenen hoeveel kJ minden X gebruikt, als X op de brommer gaat.

10. Amras

Amras Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Het zal ook voor een groot deel van de leraar afhangen. Wij hadden er een die het studiehuis heel letterlijk nam. "schrijf je naam maar op het bord en succes verder, ik ga even iets ergens anders doen..." Je kunt je voorstellend dat wij al die uitgebreide opdrachten niet echt goed gemaakt hebben. O-)

Het is wel lekker om helemaal stresvrij het laatste examen in te gaan, iedereen succes!

11. Marty NL

Marty NL Active Member

Leuk Bevonden:
    77
    Bio was erg lastig als ik t mag zeggen :confused: toch maar wat beter moeten leren*) dan maar herkansen:p hoop dat iedereen t goed gemaakt heeft

12. Iris

Iris psn: Irisistible

Leuk Bevonden:
    56
    wiskunde viel gewoon mee weetje :) *) vakantie!!!

13. Hoosie

Hoosie The Race is ON!

Leuk Bevonden:
    1.295
    net wiskunde A 1,2 gehad en ik vond hem best wel lastig.. nu is wiskunde niet mijn sterkste vak maar toch.. Ik hoop op een 6 maar ik denk dat ik dat net niet heb gehaald!

Er was trouwens een meisje uit mijn klas huilend gestopt met het examen.. Ze heeft heel erge faalangst en wiskunde is haar slechtste vak.. Maar moet ze dan een herexamen doen of is ze gewoon gezakt nou?

14. Marty NL

Marty NL Active Member

Leuk Bevonden:
    77
    Dan kan je wel herexame doen neem ik aan.. of je hebt een erg strenge school..

15. Gerjan

Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    221
    Tuurlijk kan je een herexamen doen.

16. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    Wanneer krijg je je cijfers, weet iemand dat? Ik naam aan voordat het de laatste dag is dat je je mag opgeven voor een herexame, en dat is iets van 20 juni dacht ik :confused:

17. Hoosie

Hoosie The Race is ON!

Leuk Bevonden:
    1.295
    Ik krijg 16 juni te horen of ik ben geslaagd!

18. [JeLL!e] HALO

[JeLL!e] HALO Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Hoe minder je leert uit dit boek, hoe hoger je haalt voor de toetsen is het ongeveer :+
    Ik heb het hele boek niet aangeraakt voor mn examen 8)

19. geertbargeman

geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

Leuk Bevonden:
    308
    Gevoel had ik ook voor het eerst sinds 2 jaar *)

Dat vind ik zielig :eek: Volgens mij staat er nu geen cijfer (dus ook geen "1") Dus is ze gezakt als ze hem niet overdoet :) Dit werd mij zo op school verteld :)

Krijg het ook 16 juni te horen. Die middag moet ik cijfers op halen. Weet niet precies hoe het met herkansen zit. Hopelijk niet nodig ;)

Vakantie _O_

20. Nosh

Nosh innit?

Leuk Bevonden:
    9
    Doe eens niet zo gruwelijk optimistisch over Wiskunde A1,2, dat examen zoog. :mad:
    Heb hem verkloot, maar als ik een 4.3 ofzo heb sta ik een 5. Mits ik economie 5.5 heb ben ik alsnog geslaagd! :D Maar who gives a shit, vakantie!!

Deel Deze Pagina