1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.
  1. schijterwt

schijterwt *-*

Leuk Bevonden:
    617
    Wiskunde ging bagger, had ook niet veel anders verwacht aangezien ik niet had geleerd maar toch...

Sta gelukkig 7,7 voor SE dus 't komt goed.

2. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    Examen wiskunde zoog idd apeballen, damn wat een kut examen. Maar ja, volgens mij sta ik voor derest toch nog een voldoende, en een 4,6 is genoeg voor een 6, dus wat dat betreft...

3. Amras

Amras Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Had ik het boek toch maar even aangeraakt... zou dat misschien geholpen hebben? Ik vond Bi echt bagger, zo weinig letterlijke dingen. Iedere keer weer 'n leerling die iets beweerd, leg uit dat etc.
    Ze hebben het beste tot het laatste bewaard :confused: Gelukkig is het nu voorbij 8) Het eerste feestje is al achter de rug. Ik raad iedereen aan om even naar de datum van het bier te kijken. Ik voelde me zwaar beroerd afgelopen nacht na een flesje uit 2004 |:-

4. BattleCry

BattleCry ..

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vond bio wel moeilijk, maar zeker wel te doen, misschien omdat ik wel uit het boek had geleerd 8)

VAKANTIE _O_ _0/

5. [JeLL!e] HALO

[JeLL!e] HALO Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Bio is gewoon te vaag voor woorden, het was idd wel te doen en ik heb nog wel aardig wat goed gelukkig :).
    Maar toch is het vaag, draait allemaal maar een beetje om inzicht.
    Dit keer in het examen ook allemaal van die vage afbeeldingen en schema's etc 8)

6. BattleCry

BattleCry ..

Leuk Bevonden:
    0
    Jah, echt te gare grafieken. Vooral die over de snavels van die vogeltjes, ik kon er echt helemaal nix uithalen, gelukkig ging daar maar 1 vraag over. Verder kon ik bij dat schema waar je zelf pijltjes moest zetten, echt niet tot de 11 komen. Ik kwam tot de 8 ofzo, en toen nog maar 3 hele gare erbij verzonnen...

7. Marty NL

Marty NL Active Member

Leuk Bevonden:
    77
    Ja idd.. hoe wil je in godsnaam 11 pijlen tekenen:p ik heb maar wat gedaan *)

8. [JeLL!e] HALO

[JeLL!e] HALO Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Precies, en de pijlen die ik zeker wist mocht je niet tekenen 8)
    Maar heb er uiteindelijk maar 1tje fout geloof ik *)

9. Marty NL

Marty NL Active Member

Leuk Bevonden:
    77
    Idd staat er nog bij dat je die co2 en die andere niet mag tekenen.. das lullig |:- :p

10. Morgen en overmorgen de uitslagen, zit in spanning ;p.

Laatst bewerkt door een moderator: 14 jun 2005
  11. McSparkle

McSparkle Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.189
    Ik donderdag :eek:

Ik hoop echt dat ik het haal, want ik ben vanavond net aangenomen op het ROC waar ik heen wil :)

12. Amras

Amras Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Bij ons is het nu opeens onduidelijk of je wel of niet gebeld wordt... eerst werd duidelijk gezegd dat je alleen gebeld wordt als je gezakt bent, maar een aantal mentoren hebben gezegd dat ze het leuk vinden om iedereen op te bellen. Dit is niet officieel aangekondigd, de meesten weten het niet eens. Dat zal lekker schrikken worden als ze de mentor aan de telefoon horen.

13. Pim

Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    76
    Op het Dendron? Het is een vage school hoor, dat moet je toegeven ;)

14. Ik ben net als op het moment vanaf dat er gebeld wordt niet thuis. Dat is wel balen :p

Maarja dan bellen ze me later en dan heb ik iig nog de illusie dat ik het gehaald heb (hoe later ze bellen hoe groter de kans op slagen).

15. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    Bij ons bellen ze gewoon altijd, maar als je de mentor van je aan de lijn krijgt is alles goed, en krijg je het afdelingshoofd aan de lijn, dan is het minder prettig ;) Ze hebben ook geen tijd oid aangegeven, wat ze bij een school van een vriend van me wel hebben gedaan. Daar ben je niet geslaagd als ze tussen 1 en 2 bellen 's middags, en wel als ze erna bellen oid. Dat is wel relaxt, omdat je dan natuurlijk na 2 uur 's middags gewoon kunt relaxen en weet dat je geslaagd bent. :)

16. DesertFox

DesertFox XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8
    en ? Geslaagd ? :D

17. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    Ìk hoor het vrijdag pas O-)

18. Bonafide Hustler

Bonafide Hustler Hustler

Leuk Bevonden:
    0
    morgen mensen ik ben zenuwwachtig:p

19. Bonbridge

Bonbridge Hi!

Leuk Bevonden:
    3
    Ik zo al 8) Ben niet echt zenuwachtig maar dat komt wel als ik de telefoon hoor rinkelen na 4 uur.

20. McSparkle

McSparkle Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.189
    WAAW ! Ik krijg de kriebels van binnen voor morgen toen ik deze thread opende 8)

Oooow zo zenuwachtig ben ik ook nog nooit eerder geweest :9

Ik word als ik zak, tussen 9,00 en 12.00 gebeld ... ik denk dat ik gewoon uitslaap tot 12.00 uur :cool:

Laatst bewerkt: 15 jun 2005

Deel Deze Pagina