1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.
  1. Masterfragger

Masterfragger Veluwenaar

Leuk Bevonden:
    0

Ikke zit op Groevenbeek ;) gewoon in de eigen woonplaats dus (neem aan dat CCNV Nassau Veluwe is :p)

2. Argus

Argus Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Wat moet je voorbereiden voor Economie dan? Het enige wat ik klote vind is dat Y=C+B+S (etc.) gezeur. Daar heb ik nog eens een keertje naar gekeken, rot letters. Oh ja, en de Lopende Rekening. Mja, voor de rest is het pies of keek.

3. ISAF

ISAF Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik doe Havo E&M met MO en Duits 1.

economie vind ik echt zuigend. maarja, als ik overal een 5.5 voor haal ben k zoiezo geslaagd. en ik houd rekening met onvoldoende voor ec. ik heb trouwens hetzelfde gevoel als Mchief..

4. Gerjan

Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    221
    Alst goed is krijg je bij je examen (of bij een bepaalde opgave ) een soort van formule blad, daar staat dan dus bijv die Y=C+B+S of welke versie je dan ook nodig hebt op :D

En anders gewoon in je GR zetten ;)

@ masterfragger, ja nassau veluwe ja, ben blij als ik er af ben :D

5. Orcrist

Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8
    Same here, gewoon tot half 2 wachten. :eek:

En ik sluit me ook aan bij het gevoel van Mchief. Stomme examens. :)
    Maja, nog maar is even de stof doornemen en een paar verbindingen in me hoofd stampen..

6. Metal Mark

Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    454
    Jep vanmiddag is het zover. Zometeen nog maar ff de stof nog door kijken. En dan om half 2 aan de chemie 8)

7. Gerjan

Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    221
    Niet teveel meer doen he, dan helpt niet zo veel. En je raakt er alleen maar in de war van.

8. Masterfragger

Masterfragger Veluwenaar

Leuk Bevonden:
    0
    idd, hoofd nu beetje leeg proberen te houden, ff relaxen, tv kijken ofzo, xboxen. Dan kan je zo et beste je examen maken, alles wat je nu nog leert heeft niet echt heel veel zin meer.

9. Metal Mark

Leuk Bevonden:
    454
    Ah ok, thnx :). Dan ga ik nu ff in chill mode ;)...Duim voor ons 8)

10. schijterwt

schijterwt *-*

Leuk Bevonden:
    617
    Straks economie. Ik kan het toch niet laten om de stof nog ff door te kijken :)

Ach, over twee weken is het voorbij, daarna lekker op vakantie :D

11. geertbargeman

geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

Leuk Bevonden:
    308
    Momenteel begint de "gezonde" spanning toch wel een beetje te komen O-)

12. Hoosie

Hoosie The Race is ON!

Leuk Bevonden:
    1.295
    waar heb je die formule voor nodig dan?? Mijn leraar heeft gezegd dat het geen zin had om al die formules in je rekenmachine zou zetten omdat je ze toch niet krijgt

Waar ik het meest tegen op zie op dit moment is de stelopdracht in het examen. Die heeft in alle examens van de afgelopen jaren gezeten dus zal vast ook wel in dit examen zitten.

13. Benneke

Benneke De AAP

Leuk Bevonden:
    11
    Succes iedereen met jullie examens.

;)

14. Masterfragger

Masterfragger Veluwenaar

Leuk Bevonden:
    0
    Bij mij is die spanning ook al in ruime mate aanwezig ja... als ik em nou gewoon sochtends had, dan was je der nu al bijna van af en had je de hele middag om weer voor de volgende te leren. Ik heb ze allemaal smiddags :'-(. Gewoon ff wat afleiding zoeken

15. Nosh

Nosh innit?

Leuk Bevonden:
    9
    Formules in je GR is overbodig, omdat je ALTIJD een formulekaart krijgt. Zo voorkomt men dat iedereen zijn eigen trucjes gaat gebruiken en dingen onterecht fout worden gekeurd.
    En met een beetje pech moet je je rekenmachine laten controleren, en dan hang je met een paar formules erin. Is een vriend van me vorig jaar gebeurd, en dat werd als fraude gerekend. Resultaat: een 1, en hij moet nu weer examen doen.

16. Metal Mark

Leuk Bevonden:
    454
    ja ik denk dat iedereen dat heeft de examens om half 2. Alleen morgen heb ik 2 examens Ak begint al om 9 uur en NL begint om half 2.

17. Hoosie

Hoosie The Race is ON!

Leuk Bevonden:
    1.295
    bij ons mag je je rekenmachine helemaal volproppen met onzin.. ze gaan het niet controleren. En als ze het wel controleren is het niet erg.. is vorig jaar ook nog gebeurd. Maare krijg je bij economie ook een formulekaart? nee toch?

18. xplayer

xplayer Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Half 2 scheikunde maken, maar ik mag er een 4 voor halen dus dat moet op zich te doen zijn denk ik. Nu even Forza aan het spelen om mijn hoofd een beetje leeg te houden.

19. Amras

Amras Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    De spanning begint 8) Dit uitzitten tot half 2 is echt erg.
    Kom je straks om kwart voor 5 thuis, moet je nog nederlands gaan leren. (wat daarvoor dan ook te leren is). Examens zijn K*T.

20. KevskiVD

KevskiVD Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Veel succes allemaal en maak er wat van hea!!
    (wel handig trouwens om te weten hoe jullie voorbereiden, weet ik dat voor volgend jaar, als ik overga)

Deel Deze Pagina