1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.
  1. Gerjan

Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    221
    Nou niet echt een formulekaart maar zoiets:

http://www.havovwo.nl/vwo/vec/bestanden/vec1204iopg4.pdf

(Economie12 dan )

En je mag dus Wel je hele GR vol proppen hoor!\

Wamoetikleren.nl : geldt iig voor havo/vwo

_0/

Khebt niet voor niks een kabeltje gekocht waarmee ik complete word bestanden in mijn gr kan zetten :D

Laatst bewerkt: 23 mei 2005
  2. xplayer

xplayer Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Bij MO krijg je een lijst met de formules van al die ratio's enzo

3. Masterfragger

Masterfragger Veluwenaar

Leuk Bevonden:
    0
    en bij wiskunde mag je natuurlijk gewoon je formulekaart gebruiken, bij scheikunde en natuurkunde je binas (en alles wat niet in binas staat moet je zelf bewijzen dat et klopt, dus heeft et niet veel zin om dat in je GR te zetten)

4. Gerjan

Leuk Bevonden:
    221
    Wisforta mag je gebruiken ja. Alleen van die "uitleg" snap ik nog weinig:+

Ik heb het 1 keer geflikt bij een toets om een complete samenvatting in mijn GR te zetten dmv zo'n kabeltje (13 a4tjes) past makkelijk. Ik heb ook een leuk programmatje voor op de GR: Notefolio, je kan dan ook gewoon op trefwoord zoeken :p

dus tja, het kan wel degelijk handig zijn.

5. Orcrist

Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8
    Ik ga nog even wat eten en om 10 voor fiets ik rustig maar naar school toe. Nog even rustig op het school plein in de zon zitten, sigaretje roken, examenstof doornemen met paar mensen.. En dan er tegen aan. :)
    Succes iedereen!

6. Masterfragger

Masterfragger Veluwenaar

Leuk Bevonden:
    0
    Idd, ik ga ook nog ff flink middageten, is wel verstandig denk ik, en ga maar een 20 minuten eerder naar school toe, wil geen risico lopen met een lekke band ofzo (zal je altijd zien ;)) verder nogmaals suc6 iedereen, et komt vast wel goed :p

7. BattleCry

BattleCry ..

Leuk Bevonden:
    0
    niet teveel eten...Hoe meer je eet, hoe meer energie er naar je buik gaat ipv naar je hersenen. Met een lege buik zitten is ook niet goed, maar probeer niet helemaal 'vol' naar je examen te gaan...nog anderhalf uur van Scheik... 8) Veel geleerd, maar vanochtend leek het alsof ik alles was vergeten |:- ....En ik moet hem goed maken, ik móet boven de 3,7 uitkomen 8)

8. Iris

Iris psn: Irisistible

Leuk Bevonden:
    56
    nog even..
    succes allemaal. Ik vertrek maar eens op tijd naar school. en voor de examens naar het toilet. Wil echt niet zo'n docent voor mijn wc tijdens het examen 8)

9. Benneke

Benneke De AAP

Leuk Bevonden:
    11
    Slecht idee. Heel slecht idee.
    Je moet juist zorgen dat je gegeten hebt. Daar moet je je energie vandaan halen. Als je niet eet, kun je je minder concentreren omdat je onbewust bezig bent met honger (zeker als de maag begint te knorren).
    Ik at vorig jaar voor ieder examen altijd 2 bruine boterhammen met kaas of iets van vleeswaren, een banaan en 2 bekers chocolademelk.
    En alle examens had ik perfect gemaakt.

10. Gerjan

Leuk Bevonden:
    221
    Moet je niet een kwartier van te voren op school zijn? Bij ons wel, ivm uitdelen materiaal. Dan kan je precies om half2 of 9uur beginnen.

En wat mag je voor voedsel/drinken op je tafeltje hebben?

11. McSparkle

McSparkle Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.189
    Weejoo ! Net komt ff een vriend van me langs die vandaag om half 2 zijn scheikunde examen heeft ... Die stond helemaal te shaken van ze zenuwen 8)

K'heb zelf geen examens vandaag (morgen pas) Maar hij heeft me best zenuwachtig gemaakt :9

SUCCES ALLEMAAL !!!

12. BattleCry

BattleCry ..

Leuk Bevonden:
    0
    ik zeg niet dat je niet moet eten,maar je moet je echt niet helemaal volproppen. Zonder eten is het idd slechter, maar te vol is ook slecht. Maja, iedereen weet voor zichzelf wel ongeveer wat/hoeveel hij moet eten om zich goed te voelen..

13. Masterfragger

Masterfragger Veluwenaar

Leuk Bevonden:
    0
    ja bij ons ook, sochtends een kwartier, smiddags 10 minuten eerder, maar ga denk nog wel iets eerder :)

14. unXist

unXist F5 hoer

Leuk Bevonden:
    0
    Nix eten dus, ik krijg het al fokking lastig weg en als ik dan veel ga eten word ik ook nog misselijk. Ja ik ben een uber zenuwpees, en dat terwijl ik er redelijk voorsta 8)

15. Metal Mark

Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    454
    Succes allemaal en bats de antwoorden der neer he ;). Pff vanmorgen maar ff lekker CS gespeeld. En strax aan de Chemie....

16. Nosh

Nosh innit?

Leuk Bevonden:
    9
    :eek: Dan heb ik niks gezegd..
    Ben nu nog snel prijselasticiteit enzo erin aan het gooien. Je moet wat.

17. Han de Man

Han de Man Provocant

Leuk Bevonden:
    1
    Vandaag begonnen Examen VWO 2005, Frans 2

12 teksten 46 vragen....

waarvan 41/42 goed beantwoord door mij :D

lekker begonnen :)

18. Gerjan

Leuk Bevonden:
    221
    Nice. Ohja de antwoorden staan natuurlijk bijna gelijk opt internet :)

@ Nosh, eco is toch pas volgende week? :p of is dat ook nog anders per niveau.

19. DesertFox

DesertFox XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8
    Succes iedereen met de examens ! ik heb ze vorig jaar gehad, gelukkig er vanaf !

Heel veel succes deze weken !

Ciao,
    DesertFox

p.s. hoe zijn de eerste examens gegaan ?

20. Superbol

Superbol Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik doe VWO E&M, maar kijk vooral op tegen Economie. Dat dringt nooit echt helemaal tot me door, maar voor het algemeen sta ik voor alle vakken boven een zes, dus heb ik er wel goed gevoel bij.

Je hoeft van te voren niet al te veel te gaan eten, maar je mag altijd je hele koelkast en broodtrommeltje op tafel houden :+ ....naarmate je bezig bent zakt de spanning vanzelf wel en zeker omdat de meeste niet korter dan 2,5 uur zijn krijg je ook vanzelf wel honger. Moet je wel snelwerkend voedsel nemen zoals bananen etc.

Deel Deze Pagina