1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.
  1. Nosh

Nosh innit?

Leuk Bevonden:
    9
    Net economie gehad, en ik vond 'm lastig. Erg lastig om je aandacht bij die droge vragen te houden. Heb een paar vragen (oa. over de stastistiek) niet gemaakt, maar over sommige vragen ben ik wel tevreden. Met name de eerste en de laatste (over accijns) vragen waren goed te doen. Hoop een 6je.

2. Masterfragger

Masterfragger Veluwenaar

Leuk Bevonden:
    0
    Net scheikunde klaar, was in vergelijking met die dingen die onze leraar altijd maakt wel redelijk makkelijk ;) zo maar es de antwoorden checken :)

3. ianthe

ianthe XBW Promobabe

Leuk Bevonden:
    0
    net eco klaar, volgens mij heb ik het wel redelijk gedaan straks om 5 uur nog ff de antwoorden checken op internet ;)

4. Orcrist

Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8
    Net klaar met Scheikunde 1,2. Ik ben in dubio, het kan zijn dat ik net genoeg punten heb gehaald om het cijfer te behalen wat ik nodig heb, kan ook tiendes tekort komen. Zo maar is even nog de antwoorden checken als ze online komen, maar denk niet dat ik dan veel zekerder wordt van me zaak. Weet namelijk mijn gegeven antwoorden niet meer zo goed. :)

5. Iris

Iris psn: Irisistible

Leuk Bevonden:
    56
    Ook net klaar met eco12. Vond het toch niet zo fijn. veel berekeningen. die laatste vraag over accijns was idd makkelijk.

6. Masterfragger

Masterfragger Veluwenaar

Leuk Bevonden:
    0
    Hoeveel punten had je nodig dan?
    *ziet dat et 5 uur is en gaat kijken of de antwoorden er al staan

edit: hmmm, heb iig een voldoende, heb iets van 48-50 punten (weet niet meer precies wat ik heb ingevuld overal) en dat betekend ongeveer een 7 of iets hoger, op scheikunde zak ik iig niet meer :D

Laatst bewerkt: 23 mei 2005
  7. Iris

Leuk Bevonden:
    56
    site overbelast :eek:

8. schijterwt

schijterwt *-*

Leuk Bevonden:
    617
    Heb net eco 1,2 havo achter de rug. Het was iets lastiger dan ik had gedacht. Vooral die vraag over de arbprod van duitsland :confused:.

Ik heb berekend dat ik ongeveer een 7 heb gehaald. Vraag 15 stond overgens onvolledig op het antwoordenblad (vind ik dan ;)). Heb LAKS al opgebeld.

9. Hoosie

Hoosie The Race is ON!

Leuk Bevonden:
    1.295
    op welke site kun je je antwoorden nakijken??

et ging best lekker met economie.. ondanks de minimale voorbereiding van een halve dag. Vanmorgen lekker zitten chillen.. en ff lekker rustig examen gemaakt. het ging best wel goed. ik hoop op een 7 ofzo

10. BattleCry

BattleCry ..

Leuk Bevonden:
    0
    Scheikunde 1 net gehad, was niet super moeilijk. Heb t iig wel gehaald, maar ik durf de antwoorden niet te checken, en de site is toch down....

11. Xenon NL

Xenon NL | XENON NL |

Leuk Bevonden:
    0
    www.cito.nl alle antwoorden staan er inmiddels op (van 17.00uur)

12. Orcrist

Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8
    Ik heb iets van 44 punten nodig; heb er maar iets van 35 gehaald. :'-( Erbarmelijk.

13. geertbargeman

geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

Leuk Bevonden:
    308
    :eek: Vond die accijns vraag wel een wazig deel hebben. Prijs eerst was €3. Na de accijns verhoging van €0.75 wordt de nieuwprijs €3.67. Leg uit :9

14. Hoosie

Hoosie The Race is ON!

Leuk Bevonden:
    1.295
    heb het ff nagekeken en heb het redelijk goed gemaakt. heb volgens mij maar 4 vragen fout. Dat zijn 8 punten er af dus hou ik nog 50 punten over..

Een jongen bij mij in de klas was nog lang nie tklaar met de toets. hij was pas bij vraag 19. Heeft iemand van jullie ook in tijdnood gezeten??

15. schijterwt

schijterwt *-*

Leuk Bevonden:
    617
    Ik zat ook in tijdnood. 4 punten door gemist. Toch jammer.

Er werd bij ons eerst gezegd dat we 3 uur hadden... bleek het maar 2 1/2 te zijn :/

16. Masterfragger

Masterfragger Veluwenaar

Leuk Bevonden:
    0
    hmmm, dat zuigt... weet niet of je hierdoor meteen zou zakken, 1 onvoldoende kan je altijd wel hebben. En anders is der nog een herexamen, al is dat wel et laatste waar je op wilt slagen.

Nu wel tot vrijdag om voor natuurkunde te leren :), rustig weekie :p

17. Iris

Leuk Bevonden:
    56
    www.laks.nl en klagen over tijdnood..
    Ik zat echt met paar mensen in zo'n zonnestraal. Na hoop gezeur hadden ze er eindelijk wat aan gedaan

18. Argus

Argus Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Die sloegen echt helemaal nergens op. Ik hoefde helemaal geen berekening te geven. Ik dacht WTF? SE'tjes zijn veel moeilijker. Ik heb minimaal 42 punten (de rest was ik niet meer zeker van).

Laatst bewerkt: 24 mei 2005
  19. Argus

Argus Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Simpel, .65 x 3 = 1,95 . Waarschijnlijk om de accijns een beetje te compenseren hebben ze wat ingelevered (dus eerst verdienden ze 1, 25 p.pakje). 1,95+.75=2,60 . 3,67 - 2,60 = 1, 07 is wat ze na de accijns verdienen per pakje. Tenminste, zo dacht ik 't .

20. xplayer

xplayer Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Das minder ja, ik heb er ong 40 denk ik. Volgens mij heb ik daar genoeg aan.

Deel Deze Pagina