1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.
  1. Hoosie

Hoosie The Race is ON!

Leuk Bevonden:
    1.295
    nou sorry hoor maar dan heb je echt nog geen 'vakantie' zoals jij het noemt..
    ik had al die vakken ook dit jaar plus informatica.. en dan nog vond ik het veel

Maar ik dacht dus dat je vakken waar je examen in deed niet meer over hoefde te doen.. Al die andere vakken heb ik ook afgesloten. Maar krijg jij geen godsdienst meer??

2. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Iedereen die examens heeft, heel veel succes! :)
    Ik heb ze gelukkig vorig jaar al gehad, veel nog redelijk mee.

3. [JeLL!e] HALO

[JeLL!e] HALO Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Vandaag ook scheikunde gehad... Ik moet zeggen dat ik het toch aardig pittig vond!
    Er waren ook maar 2 mensen die eerder weggingen, en had zelf ook geen tijd over... 8)
    Maar ik heb de antwoorden gechecked, en zit op 42 punten ofzo, dus een ruime 6 :D

4. Ok, morgen Nederlands.

Nog ff één vraag: Wat mag ik meenemen (dus in de vorm van pennen enzo :p)

5. LOGOK

LOGOK Muuge Herder

Leuk Bevonden:
    0
    HEy op welke site kanik zien wat mijn punt is ? _O_

6. Masterfragger

Masterfragger Veluwenaar

Leuk Bevonden:
    0
    de antwoorden staan op verschillende sites o.a. www.examen.kennisnet.nl of www.eindexamen.nu Als je een beetje hebt onthouden wat je hebt ingevuld kan je dan ongeveer zien wat je hebt

Voor NL niet veel speciaals, geen woordenboek iig, alleen pennen dus (geen id of daar ook beperkingen op zitten :p)

Laatst bewerkt: 23 mei 2005
  7. Amras

Amras Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Zoveel pennen als je wilt... verder niks dacht ik.

8. DS The Best

DS The Best Whitepoison

Leuk Bevonden:
    0
    Wat vonden jullie van scheikunde 1? Ik had een paar CE's gemaakt (2004 en 2003 ) maar die vond ik veel makkelijker dan deze (vooral 2003 was erg makkelijk). Vonden jullie dat ook of ligt het aan mij???

9. Masterfragger

Masterfragger Veluwenaar

Leuk Bevonden:
    0
    Ik hoor wel van alle kanten dat Frans zo lastig was, hoor ik hier helemaal niks van (misschien omdat niemand zo gek is om frans te nemen :p). Vandaag geschiedenis en NL, voor mij alleen die laatste, volges mij word dat wel een eitje. Beetje tekst lezen en samenvatting maken, gaat wel lukken :)

10. Metal Mark

Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    454
    Woordenboek 8)

Zonet AK examen gehad, Nou tging zwaar chill. Vet makkelijk je hoefde eigenlijk helemaal nix teleren uit het leerboek. Maarja wel beter, Strax NL

11. Amras

Amras Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Waarvoor wil jij je woordenboek gebruiken? Nog eens opzoeken wat een informerende tekst ook alweer was?

12. Metal Mark

Leuk Bevonden:
    454
    hehe, Tsja als je misschien een allochtoon/buitenlander bent....Maar je mag het gebruiken.

13. BattleCry

BattleCry ..

Leuk Bevonden:
    0
    Nou bij ons niet, gewoon alleen pennen enzo.
    @mark, welk niveau doe jij?...als je zo vroeg klaar bent, AK en Scheikunde hebt?:confused:

14. Metal Mark

Leuk Bevonden:
    454
    Khad gisteren Scheikunde en vandaag AK. Kdoe VMBO TL :)

15. Bazzie

Bazzie Street Triple RRRR

Leuk Bevonden:
    3
    Ik heb net GS gehad, net als gisteren binnen anderhalf uur =P Ben altijd als eerste klaar, niet leuk als iedereen je uitlacht :+ Maarja ik heb er voor de rest wel een goed gevoel over. Ik doe Havo btw.

16. Ik doe nu ook VMBO TL.. Als alles goed gaat volgend jaar HAVO.

17. Orcrist

Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8
    Dan ben je inderdaad akelig snel. Bij mij is er nog niemand online die ook Havo Geschiedenis examen had vandaag, en ik ken er wel een flink aantal. :)

Vanmiddag Nederlands, maak ik me niet echt druk om. Moet iets van een 4.5 halen ofzo, dus moet te doen zijn.

18. Amras

Amras Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hmm, bij ons stond het woordenboek niet op het lijstje.
    Nouja, ik mag een 3,8 halen. Dus zonder woordenboek red ik het ook wel :)

Houden jullie ook rekening met onvoldoendes? In je profiel mag je in 1 vak 2 tekorten hebben. Buiten het profiel blijft dan nog 1 tekort over.
    Alleen wiskunde wordt lastig om een voldoende te halen. Met die 2 tekorten kan ik slagen met een 1,1 voor wiskunde... de overgebleven tekort kan naar nederlands waardoor ik nog maar een 1,8 hiervoor hoef te halen O-)

Een voldoende is uiteraard leuker om op je lijst te hebben ;)

19. McSparkle

McSparkle Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.189
    Over een uur is het voor mij ook zo ver :'-( Dan verhuis ik naar school toe voor mijn eerste Examen Nederlands ... Begin nu redelijk zenuwachtig te worden ! Maar dat is eigenlijk helemaal niet nodig, want zo heel moeilijk is de toets niet de we gaan krijgen :)

20. Underdog

Underdog Only Community

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind dat schrijfvaardigheid nogal klote. Affiche, advertentie maken, zie ik niet echt zitten, had laatst op een examen leesvaardigheid van 2003, 35 v/d 45 pnt. Hopen dat het weer zo gaat.

Deel Deze Pagina