1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.
  1. BattleCry

BattleCry ..

Leuk Bevonden:
    0
    ik hoop het, ik heb een 4,5 nodig, maar wil graag een voldoende. Voor een oefen-samenvatting had ik een 3,2 (niet heel erg serieus gemaakt) en mijn spelling is heel slechd, dus ik hoop maar dat hij te moeilijk wordt.

2. Orcrist

Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8
    Ik heb nog een paar handige tips gekregen voor de nld samenvatting die je moet maken.
    Bij de samenvatting opdracht staat een lijstje met "eisen" die in je samenvatting moeten voorkomen. Die eisen moet je praktisch letterlijk overnemen in je samenvatting, en daarin beantwoorden. Voor de eis zelf in je werk krijg je een punt, en voor het juiste antwoord ook weer 1. Dan heb je in principe al de helft van je werk gedaan. :)

3. Underdog

Underdog Only Community

Leuk Bevonden:
    0
    Zijn er ook mensen die nog tips hebben voor het Duits examen? Ben namelijk nogal slecht in Duits leestoets, had bij een oefenexamen 18 v/d 45 pnt. Dus, iemand? :)

4. [JeLL!e] HALO

[JeLL!e] HALO Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Ik vond de vorige examens ook veel makkelijker, en idd 2003 was heel erg goed te doen...
    Gelukkig heb ik het waarschijnlijk met een 7 afgesloten :)

5. Amras

Amras Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Klopt, die eisen zijn vaak de onderwerpen van de alineau's uit de samenvatting.
    5 eisen = 5 alinea's

6. masterChief88

masterChief88 sesamstraat!

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb ook net geschiedenis gehad, gister economie, zag net wat antwoorden, dan had ik toch meestal iets anders.
    geschiedenis was makje!
    s6 iedereen

7. Ik wil gewoon tijdens die examens alle antwoorden die ik heb op een blaadje schrijven en meenemen naar huis om het op internet alvast na te kijken.

8. Masterfragger

Masterfragger Veluwenaar

Leuk Bevonden:
    0

Ja idd, onderaan de samenvatting tekst staan een paar vragen die je moet beantwoorden in je samenvatting. Die vragen moet je letterlijk in de samenvatting beantwoorden. Dus als er staat: Wat zijn volgens de schrijver de voordelen van..... Dan zet je in de samenvatting: De schrijver vind dat.... de voordelen zijn van.... Dat scheelt een heleboel punten :) Verder dan die antwoorden van de samenvatting beetje aan elkaar bouwen tot een mooi verhaaltje, niet over et aantal woorden heen, en dan heb je wel een voldoende

9. Metal Mark

Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    454
    Nou dat kan toch wel. Bij ons kan je na afloop het hele examen boekje meenemen.

10. McSparkle

McSparkle Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.189
    Ja wij ook, maar ik ga de antwoorden niet checken ... Mocht het verkeerd gaan, dan zit ik tot en met 16 juni (de dag van de uitslag) helemaal gek te worden of ik wel of neit geslaagt ben ... Ik laat me verrassen :cool:

"Goh ! Ben ik niet geslaagt ! WATSKEBURT dan :confused:"

11. Metal Mark

Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    454
    Haha _O_ :+ Zometeen na NL geen id wat ik nou eigenlijk moet leren. Samenvatting/Brief schrijven/Tekst verklaren en een affice?

12. Underdog

Underdog Only Community

Leuk Bevonden:
    0
    Ik doe dat juist wel, als ik zie dat ik bv op nl slecht heb gescoord, ga ik juist zoveel mogelijk mn best doen op een ander vak voor compensatiepunten.

13. McSparkle

McSparkle Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.189
    Ja, dat vroeg ik me dus ook al af ... Ik weet neit eens wat ik krijg !!

Krijgen we nou zo'n blad met 5 teksten, waarover je een stuk of 40 vragen moet beantwoorden + een samenvatting :confused:

Of

Krijgen we zo'n blad, met een "Denk jezelf in" verhaal ... Waarin je allemaal brieven enzo moet gaan pennen ?

Examens .... * Zucht :{

EDIT: Ik zie het daar wel, ik ga er nu vandoor ! Wens me succes 8)

Laatst bewerkt: 24 mei 2005
  14. Underdog

Underdog Only Community

Leuk Bevonden:
    0
    Je krijgt het allebei.

Edit: Ik ga ook maar is, ben wel tig x naar de plee geweest vanochtend. 8)

Laatst bewerkt: 24 mei 2005
  15. Nosh

Nosh innit?

Leuk Bevonden:
    9
    Geschiedenis was een makkie. Bronnenverhalen heb ik vrijwel allemaal goed gevoel over, die 13 punten opdracht was veel werk, maar dat ging wel lekker. Alleen bij kennisvragen moest ik gokken. Toch maar wat beter leren dan... :p

16. ianthe

ianthe XBW Promobabe

Leuk Bevonden:
    0
    net geschiedenis gehad en ging voor mijn gevoel ook wel goed, trouwens al de eerste keer te laat gekomen want in mijn agenda stond dat ik geschiedenis pas om half 2 had . :eek: Dus vanochtend zat ik nog lekker relaxed om 9 uur voor de tv stormt me ma opeens naar beneden met het bericht dat ze de directeur aan de lijn had en dat als ik voor half 10 niet op school was ik geschiedenis in het tweede tijdvak moest maken, gelukkig hoef ik maar 10 minuten te fietsen naar school dus ik was er om 10 over 9, maar was wel ff schrikken :{

17. Iris

Iris psn: Irisistible

Leuk Bevonden:
    56
    Idd. en dan : verzin je eigen bronnen. :) hoe verzinnen ze het toch.

Ook die vraag over wat voor invloed die bombardementen hadden op landbouw, behuizing en werkgelegenheid vond ik te gemakkelijk.

18. ianthe

ianthe XBW Promobabe

Leuk Bevonden:
    0
    die 13 punten opdracht ging bij mij ook wel lekker, gewoon alles opgeschreven wat ik wist over dat onderwerp :p

19. geertbargeman

geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

Leuk Bevonden:
    308
    GS was goed te doen dacht ik :) Weet niet wat ik gebakken heb van de 23 puten vraag :{ Maar leraar zij dat als je de kopjes overneemt, dat je al 4 punten in de pocket hebt :9 Gelukkig hoef ik maar een 4.2 te halen om 5.5 op de eindlijst te staan, en een 4.2 zit er wel in :)

20. Hoosie

Hoosie The Race is ON!

Leuk Bevonden:
    1.295
    die vraag was inderdaad de lastigste vraag van het hele examen.. gelukkig heb ik dan die kopjes overgenomen!!

Maar ik hoorde van iedereen bij mij op school dat ze vietnam veel moeilijker vonden dan lancashire.. Bij mij was het juist andersom..
    Oja.. een meisje bij mij op school had gister voor economie maar 7 punten!!! van de 58!!! Dan doe je in mijn ogen toch echt iets heel erg fout

Deel Deze Pagina