1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Examens 2006

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door mr. E, 18 apr 2006.

1. Traxx

Traxx Dutch Racing Crew

Leuk Bevonden:
    0
    Economie ook een eitje? Ik vind economie nogal lastig:eek: Het is zo veel:mad:

Achja, heb je geluk dat je het zo makkelijk vindt, succes:thumbs:

2. Tha_Rix

Tha_Rix GM JUNK

Leuk Bevonden:
    1
    Pfieew al meer dan 4600+ klachten over Biologie 1,2!! Als dat geen lekkere norm wordt weet ik het ook niet meer..

hoewel.. de norm wordt bepaald door het gemiddelde van de 1e 5 leerlingen (alfabetisch) van alle scholen op een 6 te zetten..

3. mr. E

mr. E Giraffe XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    0
    je vergeet de computerexamens mee te rekenen :p
    dat is t zelfde examen, maar dan op de pc, toch?

in dat geval zitten ze nu al op 5000 klachten ofzo :eek:

4. Tha_Rix

Tha_Rix GM JUNK

Leuk Bevonden:
    1
    ojwa ok.. maar daar kunnne de klachten ook over de computers gaan ipv van de test en dan heb ik er niets aan ;)

5. Orcrist

Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8
    Ik vraag me af wanneer er duidelijkheid komt over die norm. Waarschijnlijk pas als alle examens zijn nagekeken?

6. Tha_Rix

Tha_Rix GM JUNK

Leuk Bevonden:
    1
    15 juni pas..

7. Kombat

Kombat Nico Swinkels

Leuk Bevonden:
    0
    Hey ik zag bij ons op school dat M&O over o.a Spyker Cars ging; best wel grappig!
    Was het erg moeilijk? Ik heb het namenlijk volgend jaar pas, gelukkig! (Havo4*) )

8. Mezzla

Mezzla Times Like These

Leuk Bevonden:
    0
    Achja, voor het schoolexamen hebben we al alle examenstof moeten leren. Dus dat is nu een kwestie van herhalen. En het SE is goed verlopen (6.5 gehaald) dus dit moet ook wel lukken :)

9. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.764
    Ik moest het allemaal leren voor het mondeling. Kreeg toen een 8,0 _O_ _O_ En ook nog eens voor de schriftelijke schoolexamens. Het moet er nu dus wel 3/4 in zitten :p

10. Tha_Rix

Tha_Rix GM JUNK

Leuk Bevonden:
    1
    een mondeling m&o ja? daar doen ze bij ons op school niet aan..

11. meteorwings

meteorwings Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    kheb pas mijn technologie examen achter de rug, daar ben ik blij om, nu heb ik maandag natuurkunde, dinsdag duits, woensdag,donderdag en vrijdag vrij, en die week daarna wiskunde, nederlands, aarderijkskude en wiskunde, en dan maar hopen dat ik ben geslaagd, kben gelukkig wel alvast aangenomen op m'n nieuwe school

12. Mtthz

Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Dat over Spyker wel. Laatste deel was best moeilijk.

13. Darkzell

Darkzell XBW Member

Leuk Bevonden:
    0
    [​IMG]Scheikunde [​IMG]

Waarom is dat vak zo enorm saai

14. tha messenger

tha messenger limited

Leuk Bevonden:
    2
    waarschijnlijk heb je het nu over het havo-examen, ik had het vwo-examen

15. Mtthz

Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Ja hij heeft het in ieder geval over HAVO, aangezien ik dat ben tegengekomen.

16. Arie_Bombarie

Arie_Bombarie Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Heb zojuist even de antwoorden van Wiskunde B1,2 bekeken en heb het wel aardig gedaan denk ik, ik denk dat ik tussen de 6,5 en 7,5 ofzo heb.

Maandag heb ik Nederlands, samenvatting schrijven zei leraar dat bij mij wel goed ging, alleen dat gekke tekstbegrip niet...

Iemand nog tips om Nederlands een beetje leren? Examens maken kan ik wel, dan heb ik vaak helft fout en dan snap ik wel wat het antwoord is maar volgende examens blijven even slecht 8).

Woensdag Scheikunde, zie ik niet echt tegen op, alleen die teksten zijn zo dom :cool:.

17. BuLLeTTiMe 88

BuLLeTTiMe 88 .

Leuk Bevonden:
    0
    Nederlands is inderdaad mega kut =(. Ik heb dat ook dat ik al die antwoorden wel snap enzo maar dat ik gewoon meer dan de helft fout heb. Vanmiddag even die tekst 1 van vorig jaar gemaakt en daar had ik maar 14 van de 29 punten... Leren kan je wel het best doen door examens van vorige jaren te maken want ze vragen 9 van de 10 keer toch dezelfde soort vragen, was gister ook zo bij wiskunde B1,2 waar ik wel een voldoende voor heb :thumbs: .

18. n.e.r.d

n.e.r.d pharrel williams

Leuk Bevonden:
    1
    ik moet vandaag het hoofdstuk over politiek leren (vmbo). hebben jullie een handig heidje om te ondhouden wie liberaal is en welke partij links en rechts etc. zijn? of word het gewoon stampe?

Laatst bewerkt: 21 mei 2006
  19. Drone

Drone Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Lings? :): Gewoon onthouden, zo lastig het niet toch? Links: PvdA, SP, GroenLinks. Rechts: VVD, LPF, SGP, ChristenUnie. CDA en D'66 zijn 'neutraal'. VVD is liberaal.

20. n.e.r.d

n.e.r.d pharrel williams

Leuk Bevonden:
    1
    wij hadden eerst ook een paar neutraal geleerd maar die heeft m'n leraar nou weer onderverdeeld in links en rechts. wat is het nu officieel? niet dat ik het op het exame ook als links en rechts verdeel terwijl dat je ook neutraal moet doen.

Deel Deze Pagina