1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Examens 2006

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door mr. E, 18 apr 2006.

1. n.e.r.d

n.e.r.d pharrel williams

Leuk Bevonden:
    1
    ja dat heb ik ook. ik heb nooit echt ergens hard op zitten leren. en nou als ik wil gaan leren word ik heel snel afgeleid of ik zoek een reden om nog even iets anders te doen.
    maar op school bij een pw ofzo ben ik niet snel afgeleid dus het is niet zo dat ik een slechte concentratie heb.

2. Mtthz

Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Ook_0/

Ik ken geschiedenis wel redelijk goed, maar wat een godvergeten saai onderwerp is 'Van Kind tot Burger' zeg. Als die schoolwetten en grondwetten=(
    Vind Vietnam een veel interessanter onderwerp. Maarja dat is natuurlijk recenter en daar worden ook games van gemaaktO-)

3. Mezzla

Mezzla Times Like These

Leuk Bevonden:
    0
    Haha, same here. Ik ben echt constant met andere dingen bezig. Maar heb ook m'n momenten dat ik flink door leer.

4. Cybeln

Cybeln jeej

Leuk Bevonden:
    0
    Ben ik het 100% mee eens. Tis ook veel makkelijker om vietnam te leren dan dan van kind tot burger. K bgin langzaam te twijfelen of ik genoeg heb gedaan. pfff stress gebeuren.

Ik sluit me ook aan jah... Ik nam me altijd voor : bij me examens ga ik echt leren. maar t lukt gewoon niet.

Laatst bewerkt: 21 mei 2006
  5. n.e.r.d

n.e.r.d pharrel williams

Leuk Bevonden:
    1
    weet iemand of je bij ma2 ook de recht van amandement moet kennen en budgetrecht en nog een paar van die rechten?

6. NL Eagle

NL Eagle Californication

Leuk Bevonden:
    0
    iedereen succes morgen!
    ikzelf heb nederlands en als het een niet al te moeilijk examen wordt moet het lukken!

7. Arie_Bombarie

Arie_Bombarie Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb een vraagje over het Nederlands examen.

Bij veel vragen staat er iets als je dat je max. 20 woorden mag gebruiken, mag je dit aantal ook met 10% overschrijden?

Of geld die 10 % alleen als er staat schrijf een samenvatting van ongeveer 200 woorden? (Dus dat je van 180 tot 220 woorden mag)

8. x-factor

x-factor Xbox Guru

Leuk Bevonden:
    0
    FF over scheikunde 1,2 voor het vwo morgen...

Ik ben nu in de xamenbundel aan t leren en er staan overal sterretjes bij de redoxreacties..

Ik heb wel vernomen dat we niet álles van redox moeten kennen, maar wat moeten nu exact kennen en wat nou eigenlijk niet?

Moeten we bijvoorbeeld in staat zijn om de halfvergelijkingen te verzinnen, of moeten we bijv. een danielcel maken of beschrijven?

please inform me about this matter :)

9. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.764
    halfvergelijkingen opstellen is vrijgesteld

10. Maqua

Maqua Groen

Leuk Bevonden:
    0
    Okeee ik heb ook morgen sk12 maar wat is een danielcel?? O-)

11. Modder-Eter

Leuk Bevonden:
    8.764
    soort batterij van redoxreacties ;)

12. Maqua

Maqua Groen

Leuk Bevonden:
    0
    Dat zullen we dan wel niet hoeven te weten :) Want dat heb ik (volgens mij :eek:) niet gehad!
    Iets met batterijen wel tough.. Ik ga ook maar eens gauw aan het leren. Ben blij dat we het morgenmiddag pas hebben, kan ik morgen ook nog een hoop doen!

13. Modder-Eter

Leuk Bevonden:
    8.764
    Ik zou nog een oefenexamen doen, maar scheikunde is zo saai dat ik in slaap was gevallen 8) 8)

14. Mtthz

Leuk Bevonden:
    38
    Ik dacht dat bij die vragen 2 punten steeds te verdienen valt. Heb je een goed antwoord dan krijg je het eerste punt. Blijf je binnen de 20 woorden, dan krijg je het tweede punt. Met die procenten is dacht ik alleen van toepassing bij de samenvatting.

15. NL Eagle

NL Eagle Californication

Leuk Bevonden:
    0
    de 10% regel geldt alleen voor de samenvatting (dus een samenvatting van 200 woorden mag je overschrijden tot 220 woorden).
    alle andere vragen moeten binnen het gevraagd aantal woorden worden beantwoord.

en over scheikunde: je hebt de danielcel dat is met 2 oplossingen en twee bakjes (in elk bakje een oplossing) die met een zoutbrug in verbinding staan en je hebt ook nog de elektrolyt-oplossing dat is een oplossing die in één bak zit en reageerd door 2 (koper)staafjes met snoertjes die op een batterij zijn aangesloten.
    de laatste heeft dacht ik niets met redox te maken terwijl de danielcel gewoon een (iets ingewikkeldere)redoxreactie is:)

16. Modder-Eter

Leuk Bevonden:
    8.764
    Dus als je in principe nonsens in vult en onder het aantal woorden blijft krijg je al 1 punt? :D

anyway, voor de mensen met scheikunde nog wel een handige site (beetje laat, ik weet het. Voor de mensen met HAVO dan :D )

http://proto2.thinkquest.nl/~llc258/inleiding.php?res=1024

17. MasterApu

MasterApu De klassieker

Leuk Bevonden:
    0
    Ja ik denk ook van: Nu ga ik even leren, maar na een halfuurtje dan heb ik al weer iets van ow ik kan wel even een uurtje gamen of tv kijken ofzo. En dit loopt natuurlijk weer uit de hand:+ . Concentreren tijdens het examen zelf gaat wel redelijk maar wordt ook moeilijker. Misschien toch handig als je regelmatig iets voor school doet, zodat je hier geen last van hebt. Maar ja zeg nu zelf: TV, Gamen vs School.

18. BuLLeTTiMe 88

BuLLeTTiMe 88 .

Leuk Bevonden:
    0
    Nee je krijgt dat 2de punt pas als je een goed antwoord hebt én binnen de 20 woorden zit. Dus heb je 21 woorden maar het antwoord goed dan heb je maar 1 punt. Meeste openvragen kan je zo uit de tekst overschrijven maar soms zitten er wel lastige vragen bij.

School natuurlijk :thumbs: :)

19. FFWD

FFWD XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Morgen voor het eerst aan de bak. GS moet wel gaan lukken denk:)

Ben weer beetje beter godzijdank _O_

20. Mtthz

Leuk Bevonden:
    38
    Nee, eerste voorwaarde is natuurlijk dat je de vraag goed heb. De tweede punt is zeg maar een bonuspunt8)

Deel Deze Pagina