1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Examens 2006

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door mr. E, 18 apr 2006.

1. Mezzla

Mezzla Times Like These

Leuk Bevonden:
    0
    Same here. Maar alsnog gok ik op een onvoldoende voor aardrijkskunde..

Dalek economie, moet lukken aye :cool:

2. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.764
    Economie is voor een heel groot deel eigenlijk simpel en gezond nadenken over de vraagstelling. Met gezond verstand kan je een groot deel van de vragen al zeker in de goede richting zitten.

3. Darkzell

Darkzell XBW Member

Leuk Bevonden:
    0
    Economie 1 net gehad was niet echt moeilijk en zal ook wel een voldoende zijn. Dadelijk eens even nakijken op internet :D

4. MasterApu

MasterApu De klassieker

Leuk Bevonden:
    0
    Net economie 1,2 gehad. Ging wel redelijk volgens mij. En je hebt gelijk dat je met gezond verstand ver komt. Maar je moet zeker ook de stof behandeld hebben anders is je verstand niet zo groot\o/ .

5. Mezzla

Mezzla Times Like These

Leuk Bevonden:
    0
    Economie was easy :+

6. Modder-Eter

Leuk Bevonden:
    8.764
    Economie 1 maar tussen de 4,9 en 6,9. Ik had gedacht dat ik toch wel 1 punt beter had gescoord, maar het mocht niet baten. Waarschijnlijk doe ik dat toch nog wel, omdat sommige mogelijkheden niet op het correctievoorschrift stonden, er stond bijvoorbeeld maar 1 voorbeeld.

Ik moest een 4,8 halen, dus dat zit wel goed :p

7. the only ego

the only ego linux hippie

Leuk Bevonden:
    0
    Bio ging lekker vandaag 44 punten van de 56 is imo geen klagen. Kan m`n cijfer alleen nog niet berekenen "De lengte van het examen is niet bekend. Het is (nu) niet mogelijk om een cijfer uit te rekenen"

8. Modder-Eter

Leuk Bevonden:
    8.764
    tussen de 7.1 en de 9 ;)

9. tha messenger

tha messenger limited

Leuk Bevonden:
    2
    eco ging wel redelijk, tussen de 5.7 en 7.7

10. Unrealist

Unrealist A Real Unreal Fan

Leuk Bevonden:
    0
    Oke , wie wil me komen doodschieten!?

Ik ben de laatste 6 opgaven VERGETEN van scheikunde :x
    Vraag niet hoe, maar het blaadje was ergens onder geschoven ofzo.

In ieder geval was dit ook nog juist het vak waar ik onvoldoende voor sta argh!
    Nou ja , heel misschien heb ik nog een voldoende...
    5 jaar lang let ik altijd op of het de laatste vraag is, en nu vergeet ik dat gewoon op het belangrijktse moment!

11. BuLLeTTiMe 88

BuLLeTTiMe 88 .

Leuk Bevonden:
    0
    Ah dat is wel het ergste wat je kan overkomen hoor :mad:. Ik let er ook altijd speciaal op of ik alles wel inlever en of ik wel alle vragen heb gemaakt. Maar het is echt kut dat jou dat is overkomen. Bij de laatste 6 vragen heb ik volgens mij juist de meeste punten binnen gehaald. Maar ja ik hoop voor je dat je nog een voldoende hebt. Anders kan je altijd nog een herexamen doen mocht je 1 onvoldoende teveel hebben.

12. TheProf82

TheProf82 Geen pr0, geen 25 8)

Leuk Bevonden:
    0
    Zo ben ik eens bijna blijven zitten. Had een 1 voor nederlands omdat ik een opdracht verkeerd had begrepen en helemaal verkeerd had, en omdat ik ook al ene andere 5 stond :p, maarja, is toen toch goed gekomen.

Vandaag had ik Economie 1,2(VWO). Ik heb altijd moeite met economie, zo ook nu. Heb 27-32 punten van de 57, en ik sta een 6...

Verder sta ik al een5 voor letterkunde, nederlands heb ik wel gehaald, AK en GS weet ik niet...

Maarja dan nog, engels volgende week ga k zeker halen en wiskunde ook. Dus als ik van GS+ECO+AK eentje gemiddelde voldoende afsluit, kan ik 1 vijf staan, en eentje herkansen...en het zou ook kunnen dat ik van 2 daarvan een voldoende sta en dat ik dus(mits ik wiskunde(6.8) en engels(7.8) niet verkloot) al geslaagd ben:b:

13. MasterApu

MasterApu De klassieker

Leuk Bevonden:
    0
    Dit is heel jammer. Altijd het aantal vragen op de kaft bekijken, en kijken of er einde staat onder de laatste opgave:). Ik ken ook iemand die was vergeten met het SE de achterkant te maken.

14. Greate Pier

Greate Pier euuhm

Leuk Bevonden:
    0
    Pfff economie waarschijnlijk goed gemaakt, maar waar checken jullie wat voor cijfer je krijgt als je het aantal punten weet?
    Gelukkig nou zo'n beetje alle rotvakken gehad, op wiskunde mag ik een 4 komen te staan, maatschappijleer is easy, en Engels helemaal. :)

@ unrealist: was je niet veel eerder klaar dan de rest dan? wel kut iig!

Laatst bewerkt: 24 mei 2006
  15. Megramons

Megramons Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik kijk altijd hier en dan bij lengte het aantal punten invullen.

Economie1,2 ging wel redelijk, alleen ik had geen idee wat allocatie ook alweer was|:-

16. Maqua

Maqua Groen

Leuk Bevonden:
    0
    Ja dat dacht ik dus ook.. Het waren *&%^! bijna alléén maar feitjes vragen?!
    Vooral die vragen over internationale handel vond ik trouwens onbegrijpelijk :mad: Ik heb bij veel vragen opgeschreven: Indien met deze vraag dít bedoeld wordt is mijn antwoord .. , indien met deze vraag dát bedoeld wordt is mijn antwoord ..
    Die vragen over de wisselkoers en de werkgelegenheid in Nederland vond ik trouwens ook raar. Dan leer je uit het boek helemaal dat als de munt meer waard wordt, dat slecht is voor de werkgelegenheid.. Vragen ze waarom het góed is voor de werkgelegenheid!!!!!!!! |:-
    Tja.. geen idee

verder ging mn examen wel goed hoor :b:
    @unrealist :mad: wat een pech zeg! ik hoop niet dat je moet herkansen om te slagen!

17. Modder-Eter

Leuk Bevonden:
    8.764
    mn eco leraar vond dat ze teveel bij wisselkoers en inflatie bleven hangen qua vragen. Heeft ie wel gelijk in.

18. NL Eagle

NL Eagle Californication

Leuk Bevonden:
    0
    scheikunde was echt veels te lang!!!:mad:
    daardoor was ik om half 5 pas met de laatste vraag bezig en kon ik het niet meer overkijken en heb nu dus ontzettend veel slordigheidsfouten:mad:
    toch nog ongeveer 50 punten van de 80, maar dat hadden er als hij iets minder lang was geweest minstens 5 punten meer moeten zijn...
    nu: tussen de 5,7 en de 7,7. hopen op een nomering van 1.3 of hoger!

19. Greate Pier

Greate Pier euuhm

Leuk Bevonden:
    0
    Heb nooit geweten wat allocatie is :confused: :)

Eco was nooit m'n sterkste vak...

Laatst bewerkt: 24 mei 2006
  20. FFWD

FFWD XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Verdeling van productiefactoren over de productiecapaciteit;)

Weet je het nu:+

Deel Deze Pagina