1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Examens 2006

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door mr. E, 18 apr 2006.

1. NL Eagle

NL Eagle Californication

Leuk Bevonden:
    0
    biologie was ook wel goed te doen, niet te lang en ook niet te moeilijk:)

2. FFWD

FFWD XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Ik vond engels best pittig in begin maar werd later beter. Heb +-28 punten van 51 en heb 4,8 nodig dus das net gelukt

3. Nexi

Nexi forumspiekert

Leuk Bevonden:
    0
    Jah, was niet heel moeilijk. Vond alleen die computer vragen veel te veel gedoe, verander dit verander dat, schrijf weet-ik-hoe-veel getallen op je blaadje. Echt nutteloos.

4. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.764
    engels maar tussen de 6,9 en 8,9 :mad: nouja... het wordt toch wel een N van zeker 0,3 of 0,4 dus heb ik toch nog een 8 op mn eindlijst.

5. Drone

Drone Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    'k Heb 42 punten, da's tussen de 7,4 en 9,2.

6. tha messenger

tha messenger limited

Leuk Bevonden:
    2
    37 punten op z'n minst, valt toch een beetje tegen, maar toch een mooi cijfer

7. Greate Pier

Greate Pier euuhm

Leuk Bevonden:
    0
    40 punten bij Engels.. tussen de 7.7 en 9.3. Zo hoog haal ik anders nooit :D examens rulen! haha.

@ Drone: waar heb je dat nagekeken dan?

8. Maqua

Maqua Groen

Leuk Bevonden:
    0
    Engels was inderdaad niet moeilijk :)

Toch klagen heh voor de gunstige norm !! ;)

9. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.764
    De norm wordt gemaakt doormiddel van de eerste 5 examens van elke school te bekijken ;) (en een paar andere factoren)

10. Maqua

Maqua Groen

Leuk Bevonden:
    0
    Ik weet het :) Ik moet altijd zo lachen om dat soort reacties (zoals degene die ik net gaf) dat je veel moet klagen voor een gunstige norm.

:+

11. Arie_Bombarie

Arie_Bombarie Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Morgen Natuurkunde 1,2 , ik kan er een 3,7 voor halen voor een voldoende, dat moet dus te doen zijn :cool:.

Zijn er nog meer mensen morgen met Natuurkunde 1,2?
    Heb een aantal examens gemaakt en in sommige zitten hele rare dingen en sommige zijn weer vrij makkelijk vind ik.

Ook dat met dat systeembordje, bij sommige examens gaat er zo'n 1 vraag over en moet je 1 & Poort ergens zetten een andere x moet je allemaal lijnen en dingen tekenen 8).

12. MasterApu

MasterApu De klassieker

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb 33 punten gehaald bij Engels. Dat is tussen een 5,8 en een 7,8. Ben ik wel tevreden mee:) .

13. XiroKe

XiroKe <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    26
    Ik heb zin in het examen Engels donderdag. Laatste examen en nog wel de makkelijkste van het stel ook (sta 9,4 voor EN). Wellicht dat ik hem nog iets kan opkrikken. :cool:

14. Volkoren

Volkoren Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Ik sta een 5.7....

Terwijl ik vorig jaar een 7.1 stond :+

Ik was nog wel lui met die kut so'tjes zeg maar.

Maar morgen AK = suckage... Wat boeien mij die landschappen nou :{

15. MasterApu

MasterApu De klassieker

Leuk Bevonden:
    0
    so'tjes? Wij kregen alleen schoolexamens?

16. mr. E

mr. E Giraffe XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    0
    se'tjes so'tjes, wat maakt het uit? 8)

17. MasterApu

MasterApu De klassieker

Leuk Bevonden:
    0
    Uiteindelijk helemaal niks. Ik vind het schoolsysteem sowieso slecht. Je moet 1 dag vantevoren ff er alles instampen dan ff een goed (school)examen maken. Een mooie puntenlijst krijgen. En een paar dagen erna ben je het alweer kwijt. Er zit helemaal geen herhaling in.

18. Traxx

Traxx Dutch Racing Crew

Leuk Bevonden:
    0
    Net redelijk streng nagekeken voor engels.. 40/51 punten. Ik moet een 8.4 voor een 9 (8.5) gemiddeld halen, dus ben bang dat ik net een paar punten te kort kom=( Maar ik moet niet zeiken, een 8 is ook een mooi cijfer\o/ .

*Gaat weer verder met Natuurkunde, Latijn en Wiskunde leren*_0/

19. mr. E

mr. E Giraffe XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    0
    als het goed is heb je de hele opleidingsduur gebruikt om hiertoe te komen. geef toe, als je in de brugklas al deze zooi had moeten weten voor je eindexamen en het er had ingestampt, dan had je het waarschijnlijk niet gered.

20. Volkoren

Volkoren Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Wij kregen elke week een so'tje van Engels waarin je een stuk of 50 woordjes moest leren... ik kan me nogal slecht concentreren... dus die so'tjes schoten ooit op. :{

Ik had ook zeg maar een periode voor de so'tjes gemiddeld een 3.. maar ik had voor mijn luistertoets een 9.3, wat mij gemiddeld op een 6.5 liet staan ofzo. :+

Deel Deze Pagina