1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Examens 2006

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door mr. E, 18 apr 2006.

1. XiroKe

XiroKe <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    26
    Vorig jaar stond ik enorm slecht omdat het me toen juist niet kon schelen aangezien het toch niet mee telde.

AK kijk ik ook niet naar uit. Probeer te leren maar het is inderdaad zo saai. Van wat ik uit de oude examens heb gezien kan het ook nog eens best lastig worden, in elk geval het natuur en milieu gedeelte.

2. Volkoren

Volkoren Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Ja echt hea, te saai.
    Ik zit al 8 uur met een samenvatting naast me.. en ik ben nu bij bladzijde 2 :'-(

3. SjoerdV NL

SjoerdV NL Hardcore Poster?

Leuk Bevonden:
    2
    Zo tot gisteren gingen de examens goed voor mij. Geschiedenis, Nederlands en Duits, punten die tussen de 6,5 tot 9,5 vallen ofzo. Tekenen ging echter heel wat kutter, niet nagekeken maar denk niet dat ik de benodigde 5,5 aantik.
    Morgen Eco 12, ben nu alles maar eens aan het doorlezen. Engels wordt idd een mooie afsluiter.

Succes iedereen!

4. MasterApu

MasterApu De klassieker

Leuk Bevonden:
    0
    Donderdag nog Wiskunde A1,2 en diezelfde nacht zit ik in het vliegtuig naar Portugal:cool: .

5. KevskiVD

KevskiVD Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Net Aardrijkskunde gehad. Zaten echt een paar vragen tussen waar ik dus echt niet wist waar ze het over hadden of welke kaarten ik nou moest gebruiken.
    Daar ben ik zo slecht in, zelf de kaarten opzoeken, terwijl het iets heel simpels moet zijn lijkt me. Maar ik kan dus echt nooit de juiste vinden.
    Maar over t algemeen vond ik hem wel te doen.

Nah, nog 2 te gaan: Economie en Engels

/
    Antwoorden van Ak. net bekeken. Die is toch wel best goed gegaan.
    Alleen gebruik ik 6x zoveel woorden dan het antwoordmodel :+

Laatst bewerkt: 30 mei 2006
  6. XiroKe

Leuk Bevonden:
    26
    Aardrijkskunde ging voor mij (gevoelsmatig) ook goed. Viel me mee wat er aan vragen werd gesteld over het milieu gedeelte.

7. *Xink*

*Xink* Spartan U13

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb nu Nask en Nederlands gehad, dalijk wiskunde doen en morge Het ubermakkelijke engels.
    Ik heb 0 geleert maar vind het metogmakkelijk afgaan, best makkelijk eigenlijk.
    Doe dan ook maar VMBO Kader maar tog :9

8. rikkel

rikkel Umm Kulthum

Leuk Bevonden:
    1
    Ik vond bij havo Aardrijkskunde de vragen over remote sensing te moelijk, ik snapte er helemaal niks van :+

9. Volkoren

Leuk Bevonden:
    3
    Dat vond ik juist wel makkelijk. Volgens mij heb ik wel voldoende gehaald. :)

Ik snapte juist niks over vraag 21. Waarom erosie kon bijdragen aan iets... vaag.

Morgen economie, moet niet zo moeilijk worden. :)

10. Mtthz

Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    AK was zeker te doen. Iedereen in mijn klas vond hem teringmoeilijk. Vreemd.

Ik zie anders wel een beetje op tegen Economie moet ik zeggen. Maarja moet er een 5.9 op halen, en mijn laatste SE-cijfer was ook niet echt dendert. (3.4, en een 3.7 op mijn herkansing)

11. vagegast_112

vagegast_112 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    2500 klachten al :|
    ik vond hem wel aardig moeilijk

12. Volkoren

Leuk Bevonden:
    3
  13. rikkel

rikkel Umm Kulthum

Leuk Bevonden:
    1
    Zeer blij gebeuren. Ik zou echt boos zijn!

14. MasterApu

MasterApu De klassieker

Leuk Bevonden:
    0
    Nou ja bij ons zeggen ze ook vantevoren dat je je mobiel moet inleveren anders krijg je een 1. Een mobiel is gewoon een makkelijke manier om te spieken.

15. Mtthz

Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Ik hou mijn mobiel gewoon in mijn broek op stil. Heeft niemand last van:cool:

Gister was er in de examenzaal een mobiel afgegaan volgens de examenleider, terwijl de desbetreffende persoon net klaar was.

Tweede tijdvak_0/

16. XiroKe

Leuk Bevonden:
    26
    Jij hebt het normale (niet comp) examen AK gemaakt?

17. Cybeln

Cybeln jeej

Leuk Bevonden:
    0
    Wow wth. BIj ons zijn er ook al 3 mobieltjes afgegaan. Maar bij een boze blik van de leraar blijft het bij. Verder worden er naar me gevoel iedere zitting door iedereen minstens 3 blikjes opegemaakt. Volgens mij hadden ze bij ons gezegt dat dat niet mocht. Mrjah leraren reageren er niet eens op.

Voor die 5 mensen met mobieltjes flink flink flink genaaid.

Ik ook en die vragen gingen nergens over:mad:

Ak: 5230 klachten hmmmm chill is een 4de van alle klachten van Havo nice! Er wordt hier een record gebroken: exame is 5+uur afgelope
    16:45 uur: 5230 klachten
    16:50 uur: 5297 klachten

Laatst bewerkt: 30 mei 2006
  18. Iris

Iris psn: Irisistible

Leuk Bevonden:
    56
    Je mag als docent toch geen leerlingen fouilleren? Ik bedoel, je mag dat als leerling toch echt weigeren? Desnoods bel je een advocaat maar volgens mij is het niet het recht van een docent om dat te doen? Je mag natuurlijk wel vrijwillig meewerken. Maar als je niet wilt dan stopt het toch?

19. Megramons

Megramons Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik las het net, (dacht aan de naam al dat jij het was.

Hopelijk slacht het LAKS het bestuur van je school af:eek:
    kan niet zomaar

Enne FortMinor :thumbs:

20. Nexi

Nexi forumspiekert

Leuk Bevonden:
    0
    Natuurkunde was :'-(
    En nu nog leren voor economie-1 morgenochtend! :mad:

Deel Deze Pagina