Examens 2006

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door mr. E, 18 apr 2006.

1. Orcrist

Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8
    Ai, dat zuigt. :'-( Wanneer is trouwens iedereen klaar met de examens? Na deze vrijdag?

2. FFWD

FFWD XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Ik na morgen 16:30 :)

3. the only ego

the only ego linux hippie

Leuk Bevonden:
    0
    ik na vandaag :) heb engels.. Dus dat zal een half uurtje zijn maximaal ?

4. MasterApu

MasterApu De klassieker

Leuk Bevonden:
    0
    Ik donderdag na 16:30 en dan diezelfde nacht vertrek ik met het vliegtuig naar Portugal\o/ .

5. mr. E

mr. E Giraffe XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    0
    filo was niet zo tof.. :mad:
    wel te doen, als je goed geleerd had :+

6. pobo

pobo Ganja User

Leuk Bevonden:
    0
    wow wat was Engelsh makelijk zeg 8)

7. XiroKe

XiroKe <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    26
    Economie 1,2 was goed te doen. Lekker veel theorie en de paar berekeningen die gemaakt moesten worden waren vrij eenvoudig. De enige vraag waar ik niet uit kwam was die van die Afrikaanse francen en de wisselkoers daarvan. Ik kwam maar niet op 50%.. Maar goed, heb er toch een goed gevoel over.

Morgen alleen nog Engels maken met twee vingers in m'n neus en dan maar afwachten. :)

8. SplinterX

SplinterX ^Chief^

Leuk Bevonden:
    1
    Havo economie1 was eitje, zaten wel veel van die naaivragen bij over begrippen enzo, maar voor derest was goed te doen, nagekeken en tussen de 6,9 en 8,9 en stond een 7,3, dus pass mij die 7,7 maar. Verder gister Na12 was moeilijk gek, echt lastig, nagekeken en tussen 4 en 6, morgen engels en dan kan ik bier gaan drinken:D

9. Q-BasiX

Q-BasiX Back 2 BasiX

Leuk Bevonden:
    0
    economie 1,2 was geen eitje:mad:

Heel veel dingen moeten opgraven, uiteindelijk wel alles ingevuld. Als ik maar niet lager dan een 5 heb :'-(

10. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.764
    joepie! Natuurkunde 1,2 verkloot! Op naar dat herexamen! (of SK 1,2 moet nog goed uitvallen) \o/

11. Volkoren

Volkoren Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Theorie sucks. :+

Ze vroegen juist niet de dingen die ik wist, dit is niet leuk meer. Maarja toch 36 punten wat uitkomt rond de 6.2. Ik moest een 4.8 dus is wel gelukt waarschijnlijk.

Morgen even Engels fixen. :)

12. Furies

Furies XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    6
    KLAAR! DONE!.. FINISHED.. \o/

Engels ging super. Heb bij het 1e onderdeel 27 punten van de 29 vragen 8)..

De brief is ook perfect voor mijn gevoel. Alles stond tenslotte achter in m'n woordenboek. (Opbouw en alles)

:cool:

Geschiedenis was wel moeilijk. En ook het brandalarm dat 20 minuten lang afging hielp een handje mee :{...

13. Orcrist

Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8
    Ook klaar. :cool:

Natuurkunde 1 was pittiger dan verwacht, heb het wel gehaald denk ik. Geen idee wat er is met de examens van het jaar, maar ze lijken stukken langer dan vorig jaar. Ieder examen wat ik heb gehad zat ook iedereen de volle tijd uit. :eek:

14. Traxx

Traxx Dutch Racing Crew

Leuk Bevonden:
    0
    Damn wat heb ik Natuurkunde verkloot zeg. Ben maar zeker van 30/81 puntjes, maar laat er 5 nog bij komen...:'-( :'-( Ik hoop echt op een hoge normering, want ik wil een 4.6, dan heb ik voldoende gemiddeld.

En dadelijk ook nog wiskunde en latijn gaan leren:mad:

15. Q-BasiX

Q-BasiX Back 2 BasiX

Leuk Bevonden:
    0
    Die was easy. Je moest eerst kijken hoeveel franse franc 1 afrikaanse franc was. 0,07 en daarna hoeveel franse franc zoveel euro was. 0,15. dus toename van bijna 50% (uitgelegd in een notendop)

16. Darkzell

Darkzell XBW Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben ook klaar. Natuurkunde 1 vandaag ging wel redelijk en dat heb ik wel gehaald dus is het afwachten hoe wiskunde, biologie en scheikunde uiteindelijk uitpakken. Ik kijk nu al op tegen 15 juni als je opgebeld kunt worden.

17. Cybeln

Cybeln jeej

Leuk Bevonden:
    0
    Eco 1.2 ik dacht dattie goed ging. Totdat ik ging nakijken viel me echt vies tegen. :confused: Dit was echt overduidelijk de K*tste Se die erbij zat:confused:

18. Mtthz

Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Economie...tja. Best lastig maar ik zou best wel eens een 5.9 kunnen hebben gehaald.

Morgen de laatste \o/

19. BuLLeTTiMe 88

BuLLeTTiMe 88 .

Leuk Bevonden:
    0
    pff dan heb je zeker geen natuurkunde gehad ;). Valt me wel op dat veel examens(biologie, natuurkunde, wiskunde) wel wat moeilijker waren dan die van vorig jaar. Tenminste dat vind ik dan. Zal wel een beetje met de stress te maken hebben maar toch raar.

20. XiroKe

XiroKe <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    26
    Ja, op die 0,15 was ik ook gekomen, maar verder kwam ik er om de een of andere reden niet uit. Hij was inderdaad simpel, maar het zal aan de vermoeidheid hebben gelegen na dit en al die andere examens.

Deel Deze Pagina