1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Examens 2006

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door mr. E, 18 apr 2006.

1. NL Eagle

NL Eagle Californication

Leuk Bevonden:
    0
    ik weet geeneens wanneer en hoe ze het bij ons doen...dat zegt denk ik ook meteen genoeg over mijn slagingskansen ;)

2. de bengel

de bengel Holy Fuck-nuts!

Leuk Bevonden:
    0
    ik krijg het ook donderdag te horen, ik wordt eerst gebeld en dan kan ik mijn cijferlijst om 4 uur op school ophalen

3. the only ego

the only ego linux hippie

Leuk Bevonden:
    0
    Dat vind ik wel erg vmbo`erig hoor

4. rikkel

rikkel Umm Kulthum

Leuk Bevonden:
    1
    Tjah hij behoort zo slim te zijn dat hij het wel haalt :emo:

5. NL Eagle

NL Eagle Californication

Leuk Bevonden:
    0
    ik had gewoon geluk met de examens, om de een of andere reden wist ik bijna elke vraag moeiteloos te beantwoorden in tegenstelling tot de schooltoetsen...misschien de druk dat het bij de examens echt ergens om ging ofzo...

6. MasterApu

MasterApu De klassieker

Leuk Bevonden:
    0
    Tussen 13:30 en 15:00 worden de niet-geslaagde kandidaten gebeld. Vanaf 16:00 wordt je op school verwacht dan kun je je cijfers bekijken. En van 18:30-19:30 is er een spreekuur voor de niet-geslaagde kandidaten met de mentor.

Wat gaan jullie doen als jullie het nieuws binnen hebben. Als ik zak dan ga ik iig niet na school, ik koop dan gewoon 2 kratten bier voor mezelf in:lol: .

7. DesertFox

DesertFox XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8
    Nou succes met de telefoontjes morgen (donderdag dus ;) ) hopen dat iedereen een LEUK telefoontje krijgt :+

8. being-xboxed

being-xboxed Peace here!

Leuk Bevonden:
    85
    @masterapu: Zo gaat dat niet bij iedereen hoor. Ik kan vandaag gebeld worden (weet niet hoelaat) en als ik niet ben geslaagd komen ze langs. Rond 2 uur worden de cijfers ook op internet gezet.

Helaas moet ik vanmiddag werken en moet ik dus in mijn pauze naar huis om even op internet te kijken :)

9. MORPHEUS

MORPHEUS SNAKE

Leuk Bevonden:
    0
    "Komen ze langs"

wie moet er langskomen van je school? Beetje lomp om bij de niet-geslaagden aan deur te verschijnen toch?

10. the only ego

Leuk Bevonden:
    0
    Pff om 1 uur de bus in.. 2 uur hoor ik de uitslag.. de spanning begint nu te komen al is de kans dat ik niet geslaagt ben heel klein (dan zou ik een 3 moeten hebben voor mijn wiskunde , wat me toch heel stug lijkt)

11. n.e.r.d

n.e.r.d pharrel williams

Leuk Bevonden:
    1
    bij ons is het juist als je tussen 10 uur en 11 uur NIET word gebeld dan ben je geslaagd. dus ik hoop morgen niet wakker gebeld te worde

12. being-xboxed

being-xboxed Peace here!

Leuk Bevonden:
    85
    Ze komen langs om bij de niet geslaagden te overleggen wat ze volgend jaar moeten doen of wat de kansen van een her zijn. Ik vind het ook nutteloos.

Mijn mentor en nog iemand komt langs.

13. the only ego

Leuk Bevonden:
    0
    over minder dan een uur de bus in.. de spanning begint nu toch echt te komen.. Niet lekker 8) veel succes iedereen iig.

14. Mezzla

Mezzla Times Like These

Leuk Bevonden:
    0
    Bij ons wordt iedereen, geslaagd of gezakt, morgen na 3u gebeld. Ik zelf mag dan lekker om 4u gaan werken -.- Maar 's avonds natuurlijk flink vieren o_O

15. meteorwings

meteorwings Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    mijn school is ook raar denk ik, je wordt zowiezo gebeld, is niet gezegd heolaat, als ik niet gebeld wordt, ga ik kwart voor 3 weg naar m'n school, en dan zie ik wel op school, moet beetje haasten, want 10 voor half 5 moet ik ook weer onderweg naar m'n werk zijn, want kweet zelf niet wat ze nog doen en hoe het gaat lopen...

16. bulleta

bulleta Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    MOEHAHAHAHAHAHAHAHAHHA

ik zijde geslaagt éh

het zou tijd voor bier en bitterballen moeten zijn maar ik voel me kut dus dat feestje gaat niet door

17. Furies

Furies XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    6
    IK TREK HET NIET MEER X_X

Tussen 14:30 en 15:30 kan ik gebeld worden als ik niet geslaagd ben..

18. VanGoghNL

VanGoghNL Xbox 4 life

Leuk Bevonden:
    0
    Yes net gebeld en geslaagd praktijk examen een 7 en 4x een 8 en 1x9

19. Mtthz

Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Gefeliciteerd die het al weten_0/

Mag morgen lekker stressen....

20. Cygnum

Cygnum XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    0
    Ook ik ben morgen 'de lul'. Tussen 5 en halfzeven wordt iedereen gebeld. Lekkere klotetijd trouwens. In ieder geval is vanavond al het eindexamengala, dat duurt tot drie uur. Daarna lekker lang uitslapen dus, zodat je niet zo lang meer in spanning hoeft te zitten.

Oh en Iris, dat is inderdaad geen slecht idee. Potje spelen morgen?

Deel Deze Pagina