1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Examens 2007: geslaagd of gezakt??

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door JeePee, 7 mei 2007.

1. killaz

killaz Active Member

Leuk Bevonden:
    43
    maandag M&O, mensen daar al voor geleerd?

ik lees beetje samengevat door en hoop op het beste.....

dinsdag GS, daar heb ik een hekel aan. Die stof is gewoonweg klote....
    Engels wordt een eitje...

2. Cookie

Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    528
    Engels mag ik een 3 voor halen ofzow. Geschiedenis is idd lastig...:'-( sta er maar een 6.0 voor.... (vorige examen moest je 50 van de 77 punten ofzow halen voor een 6...)

3. EmJee

EmJee Aiight

Leuk Bevonden:
    0
    Ja ik heb al wel wat geleerd voor m&o, maar ik zie er erg tegenop, snap helemaal niets van dat vak :D

Maar geschiedenis lijkt mij wel te doen, heb ik nooit zo moeilijk gevonden, zelfde geldt voor engels.

4. killaz

killaz Active Member

Leuk Bevonden:
    43
    ik wil trouwens wel eens een samenvatting van het CITO zien met alle argumenten in een goed lopend verhaal van maximaal 220 woorden, ook zonder die 10 %.....

5. Uriel

Uriel Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Die krijg je in examenbundel volgend jaar te zien, al weet ik niet of die van CITO zelf is dan

6. Vigil

Vigil Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    Zo, mijn stand van zaken tot nu toe (VWO, Economie/Maatschappij)

-Geschiedenis voor de helft goed doorgenomen, moet nog herhalen alvorens goed te gaan leren.
    -Engels; voorbereiden vanwege tijdnoot niet tot nauwelijks, maar moet te doen zijn
    -Economie; nog helemaal te leren/lezen, voordeel is dat het herhaling is van alles ditjaar, ga met een 7,1 examen in, hoop erop dat er nog wat is blivjen hangen van de SE's van dit jaar.
    -Aardrijkskunde; alles 1x goed doorgenomen, nog tijd genoeg om te leren.
    -Wiskunde; 1 woord; HEL! Hoe goed ik dit jaar ook leerde, mijn leraar maakte de SE's zo dat niks, maar dan ook niks leek op de soort vraagstelling uit de methode (getal en ruimte). Danzij deze lieve man ga ik en vrijwel mijn hele klas met een kutcijfer het examen in, sta nog net een 4,7 dus zou een 2,3 mogen halen en dan nog overgaan (mits de rest voldoende is). Moet het nog helemaal leren in een paar dagen tijd, ik ga dus voor de 2,3.

7. Cookie

Leuk Bevonden:
    528
    Je mag tog alleen maar één 5 hebben in je profiel?

8. ArtificialFaith

ArtificialFaith Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.540
    2.3 haal je wel ;) succes iig!

9. Vigil

Vigil Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    Ja precies, ik hoop ook op 2,3, anders gewoon herkansen ;). (dank mxs :+)

Cookie X: Hm ik dacht één 4 (binnen/buiten profiel) mits alles 6 of hoger. En dan twee 5'en waarvan max. 1 in profiel zit. Zal het even opzoeken, anders ben ik flink het zaadje :+.

/EDIT;

Thank statan :).

Laatst bewerkt: 17 mei 2007
  10. Cookie

Leuk Bevonden:
    528
    Volgens mij kan stap c egt wel makkelijker worden uitgelegd 8)

4 is goed nieuws voor als geschiedenis raar gaat doen...

11. Weggooi32

Weggooi32 Active Member

Leuk Bevonden:
    60
    m.a.w. je mag een 4 en een 5 halen waarvan één in je profiel :)

12. Cookie

Leuk Bevonden:
    528
    Idd, wrm zette ze dat niet gewoon neer :9

13. Uriel

Uriel Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik weet niet hoe de situatie bij je is maar als je hele jaar goed hebt geleerd, dan zou je nog met een 6,3 voldoende staan, moet mogelijk zijn toch?

Ik heb mijn Wiskunde B1,2 examen gemaakt zonder echt alles door te nemen vanwege het bijhouden door het jaar heen, en vrij goed examen gemaakt nog

14. Matrix

Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.471
    Ja op onze school hebben we 3 PTA's gehad dit jaar en ze hebben alle examenstof verdeeld over die proefwerken. Zo had ik ook alles al een keer goed bekeken. :)

15. Vigil

Vigil Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    Nja kijk. Ik ben ook zeer zwak in wiskunde, dat weet ik van mezelf ook wel ;). Het hele jaar heb ik me doodgeleerd en ben er met een 4,7 tot nu toe uitgekomen. <Leerde 1,5 week gewoon hard voor elke SE wiskunde, (per SE zo'n 4/5 hoofdstukken)>. Hiervan uitgaande denk ik dus niet dat ik in drie dagen 5 vrijwel hele boeken kan leren er er met een 6,3 uitkomen. Maar ik heb vrede met het mimimum van het minimum met wiskunde, wanneer ik een 2,3 haal sta ik exact een 3,5, wat afgerond een 3 wordt en dus een diplomo betekent ;).

16. Cookie

Leuk Bevonden:
    528
    4 bedoel je :eek::)

Maja ik speel het niet zo, zorg gewoon dat ik overal goed voor haal :)

17. Uriel

Uriel Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ja dan kan ik het wel goed begrijpen, ik wil eigenlijk wel voor elk vak voldoende staan, maar alleen voor latijn kan ik wel met een 5 leven, sta daar nu 5.6 voor maar ik heb geen vertrouwen in een voldoende voor het examen :mad:

18. Vigil

Vigil Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    Jup sorry, 4 bedoel ik inderdaad. Ach, ik zou het ook net als jij spelen, maar met wiskunde is dat totaal niet te doen. Ben verder ook niet van plan een studie te kiezen waar inloting bij nodig is.

19. Lexiuz

Lexiuz ...---...

Leuk Bevonden:
    0
    Ja, da heb ik ook bij wiskunde sta nu een 4,8 zou dus een 6,2 moeten halen voor een 6.
    Maar dat is voor mij vrijwel onmogelijk heb in de laatste 2/3 jaar bij toetsen niet hoger als een 5.8 gehaald en dan moet ik nu opeens een dikke 6 gaan halen dat is nogal moeilijk.

Heb iig net mn Nederlands nagekekn op examens.nl daar staat dat ik tussen de 5 en een 7 heb en ik moest een 5,3 halen dus dat komt wss wel goed.

20. Intraxz

Intraxz Ja!

Leuk Bevonden:
    0
    heeft er iemand nog tips met het leren van geschiedenis?

Deel Deze Pagina