1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Examens 2007: geslaagd of gezakt??

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door JeePee, 7 mei 2007.

1. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    Volgens mij heb je iets te snel gelezen ;) Kijk nog maar eens terug.

Of je wiskunde is echt bagger :+

2. Vigil

Vigil Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    Zo, morgen geschiedenis en engels dus. Engels heb ik eerlijk gezegd vrijwel niks aan gedaan, maar verwacht dat die wel goedkomt. Geschiedenis maak ik me verre van zorgen om, dat omdat ik er gewoon erg lekker voor sta. Vind dat hele Indo verhaal 'te ver van huis'. Aan het begin vind ik het wel redelijk boeiend, maar wanneer de hjele Soekarno-troep begint komt het mij de keel uit.

3. GameHero NL

GameHero NL Guest

Ja ik zag dat ook al, ik dacht wat zegt hij nou:p. Morgen biologie, niet te geloven hoeveel je daarvoor moet leren TERING

4. the only ego

the only ego linux hippie

Leuk Bevonden:
    0
    zelfde hier :9 Indonesiƫ is eitje.. Die schoolwetten is echt drama... maargoed maak me nog steeds niet echt druk :+ met wat redeneren moet je er wel uitkomen denk ik. Zelf ben ik hele vage vraagstelling gewend van mijn leraar het is zelden concreet wat hij wil weten dus het kan lijkt me alleen maar beter

5. Weggooi32

Weggooi32 Active Member

Leuk Bevonden:
    60
    Niemand met een M&O knobbel?

6. Vigil

Vigil Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    Ik vind die schoolwetten juist wel simpel te leren? Wel saai maar beter vatbaar dan die Indotroep 8).

7. Joene90

Joene90 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    |:-
    Hopen dat ik morgen beter lees :+

8. the only ego

the only ego linux hippie

Leuk Bevonden:
    0
    veel te veel feitelijke crap imo :+. Niet moeilijk, maar het koste me 1.5 uur om me door een 18 pagina lange samenvatting te worstelen... 30 minuten voor indo :+

9. Cookie

Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    528
    Geschiedenis wint, egt te erg gewoon =( Kind tot burger ken ik wel redelijk dus we zullen zien.

10. Tediz

Tediz pendejo

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb twee hele ruime samenvattingen doorgespit, nog wat uit die boekjes geleerd, en altijd goed opgelet in de les. Ik sta bovendien iets van een 7.7, dus het moet gaan lukken. Dan heb ik nog Engels. Sta ik ook iets van een 7.5 voor, en bovendien is teksten maken gewoon simpel, imo. Althans, voor Engels dan.

11. Borix

Borix Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    ik sta een 5.5 voor geschidenis :eek: , dit word dus waarschijnlijk 1 van mijn onvoldoendes...

12. Intraxz

Intraxz Ja!

Leuk Bevonden:
    0
    ik sta een 5. niet zeuren 8)

13. auke

auke Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik stond een 5.6 maar die heb ik met een herkansing opgehaald naar een 6.5 zonder geleerd te hebben.

14. Jingga

Jingga Hand in Hand

Leuk Bevonden:
    139
    het antwoord klopt gewoon, 291.250 dus. verhouding tv/vv heeft als uitkomst 1,6, dus verhouding is 1:0,625. VV = 0,625 x 1.890.000 = 1.181.250, 1.181.250 - (650.000 + 240.000) = 291.250

verder heb ik hem niet echt goed gemaakt, door hele, hele stomme fouten (verkeerd lezen enzo). Heb tussen de 4.9 en 6.9....

15. Weggooi32

Weggooi32 Active Member

Leuk Bevonden:
    60
    Okee, let op :9, wat ik dus gedaan heb.

Die hele 250.000 (de investering) komt helemaal niet terug in de vraagstelling. De enige vraag is wat ze maximaal kunnen lenen bij de bank (met 160% solv). DUs wat ik heb gedaan:

Y1: (1640 + X )/(840 + X) = 1.6 en daar komt 360 uit :confused:... ik ben overigens niet de enige die het zo heeft gedaan. Zodra je leent veranderen toch zowel de noemer als de teller....

16. Vallandu

Vallandu ***

Leuk Bevonden:
    0
    kan iemand me nog even snel uitleggen wat de lombok expeditite precies inhoud?:eek:

17. Darkon 83

Darkon 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Tussen de vorsten op het eiland Lombok heerste al vele jaren strijd. In 1894 werd het Nederlands gezag om steun gevraagd. Het KNIL werd ingezet en wist na een zware strijd Lombok onder rechtstreeks Nederlands gezag te brengen.

De Lombokexpeditie markeert de overgang van onthoudingspolitiek naar een meer imperialistische politiek.

:)

18. SneakySpidy

SneakySpidy Supra

Leuk Bevonden:
    0
    En ben al weer klaar met Engels examen, was volgens mij het snelste van iedereen, kan niet goed zijn, ofwel ?? :{

19. Midas-vb

Midas-vb Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Wie heeft er nog meer Scheikunde vanmiddag?

20. Kimi

Kimi Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb zometeen sk

Deel Deze Pagina