1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Examens 2007: geslaagd of gezakt??

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door JeePee, 7 mei 2007.

1. Jingga

Jingga Hand in Hand

Leuk Bevonden:
    139
    na nagekeken, ik tel 41 punten, de twijfelaars niet getelt, en dat is tussen 6,5 en 8,5. Ervan uitgaande dat ze je nog best kunnen naaien ga ik zelf maar uit van 38 punten, tussen 6 en 8. Vind het allebei prima, zolang ik maar een 7 op mijn diploma blijf staan (6 nodig). Heb een hekel aan zessen, een aangezien ik er nou net een paar heb weggewerkt :+

2. king-steven

king-steven Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    economie ook gehad...
    ik weet het ook inderdaad niet, ben het nu aan het nakijken..

kom je bij vraag elf (economie 1) zie je daar een manier van berekenen die je nog nooit van je leven bent tegen gekomen...
    Heerlijk omdat zo pas na je centraal te zien, dat het altijd gewoon veel makkelijker kon

heel die vraag over de zuurstofmaskers, op de 1e en laastste na was trouwens gaar...
    economische verklaring voor verschil in prijselastischhitijd :{:{
    welke voorwaarden moert het prijsbeleid voldoen =(

edit:
    en het is nog slechter dan waar ik bang voor was:
    33 vd 60 punten, en dan de twijfel gevallen fout gerekend...

Laatst bewerkt: 25 mei 2007
  3. Weggooi32

Weggooi32 Active Member

Leuk Bevonden:
    60
    Nja economie 1,2 gehad, had een 5,7 nodig en zal d'rom hangen. Teveel twijfel gevallen om wat te zeggen. Vraagje, stel je hebt een beredenering goed, maar door te snel kijken heb je het antwoord fout :+ kan je dan nog 1 punt krijgen ofzo?

4. king-steven

king-steven Active Member

Leuk Bevonden:
    0

ja dan krijg je meestal 1 punt minder dan het max. aantal punten

5. killaz

killaz Active Member

Leuk Bevonden:
    43
    hmm ging toch niet echt soepel

met streng nakijken en voor het gemak betoog meegerekend als 8 volle punten kwam ik op 25 puntjes....ik moest een 4 halen......niet echt leuk vooruitzicht....

6. Vigil

Vigil Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    Zelfde verhaal hier, streng gerekend geeft me rond de 25 punten. Volgens een bepaalde site (volgens mij examen.nl) ligt m'n cijfer dan tussen de 3,9 en 5,6. Laat ik nou exact een 3,9 nodig hebben voor voldoende, beter pakt het goed uit, kan dan gewoon AK goed gaan leren en voor wiskunde mikken op minimaal 2,3 voor een 4 op de eindlijst (2,3 halen, naam opschrijven is al een punt, dan moet die overige 1,3 ook wel lukken; schrijf m'n naam gewoon nog een keer op :+).

7. Cookie

Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    528
    Moet je voor het examen wiskunde alleen het boek van havo 5 leren?
    (aangezien wij ook de andere 2 boeken hebben gekregen :x)

8. Elgee

Elgee Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Als dat tot de CE stof hoort wel natuurlijk. Moet je even op http://examen.kennisnet.nl/havo/examenonderwerpen kijken wat je moet weten voor je CE.

9. JeePee

JeePee Guest

Bij B1,2 moeten wij alle boeken van H4 en H5 leren (Getal en Ruimte)

10. Wooffa

Wooffa Deus Ex Machina

Leuk Bevonden:
    3
    Bij ons (vwo) was het zo dat je bij de methode Getal & Ruimte eigenlijk ook iets van 3 boeken moest kennen ofzo. Lijkt me dat dat bij jullie ook zo is. Alleen in het laatste hoofdstuk van het derde boek werd zowat alles herhaald. Misschien is dat bij havo ook zo. Dan hoef je alleen dat hoofdstuk vooral goed te leren, en kun je de andere boeken even doorlezen. Kijken of er misschien nog ergens een formule instaat die handig kan zijn.

Ik ben er in ieder geval van overtuigd dat ik een voldoende heb en daarvoor heb ik vooral één of twee hoofdstukken geleerd in totaal + mijn formulekaart goed gebruikt. :9

11. Gdzr

Gdzr Hmmm?

Leuk Bevonden:
    62
    de belangrijkste formules staan voor in je opgave boekje (H)(H)

12. Darkon 83

Darkon 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hej, weet iemand of je de bosatlas 51e/52e editie online kan bekijken? Want dan kan ik ff oefenen voor AK.

13. Jingga

Jingga Hand in Hand

Leuk Bevonden:
    139
    In het AD kreeg de Economie 1,2 toets 4 sterren van de 5 (1 makkelijk, 5 moeilijk), dus misschien nog een vrij soepele normering ook.

14. Boogiemaster

Boogiemaster Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    geldt dat voor Havo of VWO of beidde?

15. Gryphon

Gryphon FritsmaN

Leuk Bevonden:
    1
    Een docent zei dat ze er niet raar van zou opkijken als er een normering van 2 uit zou rollen, bij economie 12 (vwo) dan. Ik vond m niet eens zo heel moeilijk.

Laatst bewerkt: 26 mei 2007
  16. Jingga

Jingga Hand in Hand

Leuk Bevonden:
    139
    ik heb het over vwo:) AD heeft namelijk elke dag een pagina over de examens, met ervaringen, moeilijkheidsgraad e.d.

edit: vond hem ook niet moeilijk nee, maar een normering van 1,5 zou relax zijn, dan haal ik waarschijnlijk nog een 8 ook, en sta ik een 8 op mijn diploma :D Mijn docent zei trouwens juist dat hij hem wel erg simpel vond.

17. Wooffa

Wooffa Deus Ex Machina

Leuk Bevonden:
    3
    Hij was ook niet heel moeilijk. Vooral niet met een vraag als 'leg uit waarom geluidsoverlast een negatief extern effect is voor een luchthaven'. :emo: Té makkelijk, maar dat vind ik niet erg. O-)

Waarschijnlijk wordt het zo 'moeilijk' gevonden omdat ze het vergelijken met vorig jaar. Toen was hij schijnbaar echt héél makkelijk.

Edit: Oh, wacht. Je hebt het over havo, of niet? Ik had het net als Jingga over VWO.

18. Gryphon

Gryphon FritsmaN

Leuk Bevonden:
    1
    Ik heb het ook over vwo hoor, staat zelfs in mn post.

19. Ruttyx

Ruttyx Oh inverted world

Leuk Bevonden:
    5
    Heb het streng gerekend en hoop dat ik zo rond de 30 punten zit, wat tussen 5-5,5 zit. Ik moest een 4,3 halen, dus dat zit wel goed dan :)

20. Wooffa

Wooffa Deus Ex Machina

Leuk Bevonden:
    3
    Oja. Ik was schijnbaar even in de war. :confused: Waarschijnlijk door de post van Jingga die voor de helft waarschijnlijk bedoeld was voor Boogiemaster. Nouja, nevermind.

Deel Deze Pagina