1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Examens 2007: geslaagd of gezakt??

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door JeePee, 7 mei 2007.

1. Jingga

Jingga Hand in Hand

Leuk Bevonden:
    139
    politiek en milieu op vwo is wel saai:+

heb het opgegeven, geen zin meer om te lerne en heeft toch geen nut. Heel het jaar voor elke toets 1 keer doorgelezen, dus moet nu ook wel lukken. Het is toch alleen maar toepassen.

2. Cookie

Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    528
    Wij hebben een PTA gehad aan het begin van het jaar en daar staat ook in dat het CSE van Ak vooral draait om toepassen, vaak met behulp van een Atlas. Dat je dus geen vragen kreeg die diep op de stof in gaan was wel redelijk zeker.

3. VooDoo300

VooDoo300 010

Leuk Bevonden:
    6
    Laatst bewerkt: 30 mei 2007
  4. Meneer Stefan

Meneer Stefan Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik had niet geleerd voor AK HAVO vandaag, en dat was maar goed ook, alleen maar bronnen en atlas vragen lol, volgens mij heb ik em redelijk gemaakt.

5. Mickster

Mickster Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Actieve Aarde is zooooooo kudt!!!

6. Gryphon

Gryphon FritsmaN

Leuk Bevonden:
    1
    Erg kudt ja, maar best interessant. De andere twee boeken zijn makkelijk, maar saai.

7. Mickster

Mickster Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Interessant:')

Die andere twee zijn makkelijk én interessant. Actieve Aarde is slechts tergend.

8. Vigil

Vigil Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    Actieve aarde is toch juist niet zo vreselijk? Vulkanisme is minder droge stof dan het politieke geblaat in Politiek en Ruimte. Verkeer en Inrichting vind ik ook wel aardig interessant, maar volgens mij heeft echt stampen geen zin. Zoals eerder gezegd is het veel toepassen/inzichtsvragen. In ieder geval aan allen met AK morgen en allen zonder AK morgen; Succes!

9. Jingga

Jingga Hand in Hand

Leuk Bevonden:
    139
    haha vind ik ook, dat politieke geblaat is het saaiste wat er is :+ Actieve aarde daarentegen vond ik het boeiendste onderwerp van 6 jaar AK

10. Mickster

Mickster Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Actieve Aarde moet je wel degelijk kennen, wil je die 13 vragen een beetje fatsoenlijk doorkomen. Dit in tegenstelling tot de twee andere onderwerpen waar het voornamelijk op inzicht gericht is.

11. Tediz

Tediz pendejo

Leuk Bevonden:
    0
    Actieve Aarde vind ik echt duf. Dat politieke geblaat vond ik altijd wel aardig, maar misschien dat het er ook een beetje aan ligt hoe je leraar het brengt.

AA is het enige onderwerp dat ik echt geleerd heb, want die andere twee zijn voornamelijk inzicht. Ik denk dat het morgen wel goed gaat komen. Ik moet minstens een 4.9 halen om voldoende te blijven staan, en dat moet zeker gaan lukken. Succes iedereen. :b:

12. gompy

gompy Tropilatakroba

Leuk Bevonden:
    0
    Jippie morgen laatste examen! Frans! Achterlijke taal. Heb de laatste 2 jaar niks gedaan in de lessen en moet nu opeens een examen gaan maken, wil eigenlijk al niet weten hoe dat zich uit gaat pakken...

13. Tediz

Tediz pendejo

Leuk Bevonden:
    0
    Zo, aardrijkskunde zit erop. Het ging naar mijn gevoel wel goed. Vooral de eerste twee delen gingen erg lekker. Actieve Aarde vond ik lastiger. Ik heb alle vragen wel gemaakt, maar ik wist soms echt niet of ik het bij het goede eind had. Ik ga zo wel even nakijken, maar die 4.9 die ik minimaal moest halen heb ik er denk ik wel uitgesleept.

14. Gryphon

Gryphon FritsmaN

Leuk Bevonden:
    1
    Op een gegeven moment moest je kiezen tussen een station van de Zuiderzeelijn in Emmeloord of in Drachten. In de vraagstelling stond "volgens jou"....

Ik woon dus in Emmeloord en ik ga studeren in Groningen. Ik ga daar waarschijnlijk ook wonen, maar in het weekend ga ik terug naar Emmeloord. Waar zou ik dat station dus willen hebben.... dat heb ik daar dus ook neergezet. Ze kunnen het niet fout rekenen omdat het een goed argument is. :thumbs: :D :)

15. Tediz

Tediz pendejo

Leuk Bevonden:
    0
    Net even nagekeken, en ik zit tussen de 5.2 en 7.2. Ik weet alleen niet of ik het een beetje goed geteld heb. Ik moet een 4.9 halen dus ik denk dat het wel goed zit. Toch vond ik het dat er soms bijzonder magische antwoorden tussen stonden in het antwoordenmodel.

Weet iemand toevallig hoe de normering meestal valt bij aardrijkskunde?

16. Vigil

Vigil Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    Ogh ogh, volgens mij heb ik hem zwaar verneukt :confused:.

17. Weggooi32

Weggooi32 Active Member

Leuk Bevonden:
    60
    Rofl, ben benieuwd wat ze ervan zeggen :9. Vond 'm wel behoorlijke pittig, vooral actieve aarde. Nomering zal niet zo zwaar zijn denk ik, aangezien iedereen 'm supermoeilijk vond

18. Mickster

Mickster Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    LOL! Da's het enige wat ik over dit examen te zeggen heb.

Sloeg werkelijk nergens op; de eerste twee onderwerpen waren wel te doen, maar toen kwam ik aan bij Actieve Aarde. Nouja!

Heb tussen de 28 en 35 punten ongeveer en moet een 4.9 hebben. Lekker dan!

19. EmJee

EmJee Aiight

Leuk Bevonden:
    0
    Actieve aarde was inderdaad erg pittig maar wel te doen. Ik heb 45 punten dus tussen de 5,5 en 7,5 :D
    Mocht een 3,6 halen dus dat zit wel goed!!

Laatst bewerkt: 31 mei 2007
  20. Gryphon

Gryphon FritsmaN

Leuk Bevonden:
    1
    Dat met die zoete en zoute water gedoe wist ik wel. Daar had ik nog een keer een programma over gezien op National Geographic. Ik had wel verwacht dat erzoiets in kwam, want dat gedoe is helemaal hot tegenwoordig. Het laatste gedeelte met die platen vond ik wel lastig.

Edit: ik moet trouwens ook een 4.9 hebben minimaal, dat zit er vast wel in.

Laatst bewerkt: 31 mei 2007

Deel Deze Pagina