1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Examens 2007: geslaagd of gezakt??

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door JeePee, 7 mei 2007.

1. Joene90

Joene90 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Als je de SD hebt van bijvoorbeeld 1,5 per product, en je wil de SD weten voor 10 producten dan doe je Wortel10 *1,5 = 4,75.

Je mag SD dus niet, zoals het gemiddelde, gewoon vermenigvuldigen met het aantal.

2. Mickster

Mickster Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Kan iemand even neerpennen welke functies je hebt en hoe je de functies opstelt. Ik snap dat nog niet zo goed:$ Bij voorbaat heel veel dank!

3. Jingga

Jingga Hand in Hand

Leuk Bevonden:
    139
    inderdaad 19 hoofstukken, maar wij hebben alleen de laatste 2 boeken :+ (H16 tm 19 ofzo?). Gelukkig heb ik Samengevat voor wiskunde. Mag een 3,8 halen gelukkig, maar die moet ik ook wle halen voor mijn vervolgopleiding.. beetje zonde als ik er niet naar toe zou kunnen terwijl ik al aangenomen ben:x

AK was lekker vaag, maar denk dat ik hem wel redelijk gemaakt heb. Heb geen zin om na te kijken, heeft toch geen nut met zo'n vage toets.

4. Gryphon

Gryphon FritsmaN

Leuk Bevonden:
    1
    Raar dat veel mensen zitten te zeiken dat het examen van AK zo vaag was. Jullie zouden onze Schoolexamens eens moeten zien, dat was pas vaag. Ik vond het examen van AK zo duidelijk als...wat dan ook.

Ik heb trouwens helemaal geen zin om Wiskunde te leren en ik denk dat dat ook niet gaat gebeuren. Volgens mij wordt het examen wiskunde A12 een stuk makkelijker dan al die toetsen van de afgelopen jaren. Ik mag iig een 4.2 halen. Ach ik zie wel, ik hoop dat ik weer verstandig kan zijn net zoals de andere keren en dus wel wat leren. :)

Laatst bewerkt: 31 mei 2007
  5. Cookie

Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    528
    Wiskunde Havo was best te doen. Heb 13 van de 22 antwoorden goed en 5 van de 22 voor de helft. Heb er maar 4 totaal fout dus een voldoende moet er inzitten :) Heb wel steeds P#(...) gedaan i.p.v. P(....) :confused:

6. Phoenix NL

Phoenix NL ...

Leuk Bevonden:
    1
    Wiskunde was inderdaad goed te doen. Heb waarschijnlijk tussen de 55 en 60 punten. :)

7. king-steven

king-steven Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Zo net natuurkunde gehad,
    en vondt het best makkelijk...

zeker wel tevreden, tijd om eens na te gaan kijken

mmm valt toch nog best tegen... 59 vd 77 punten
    wel een mooie voldoende, maar had toch op beter gehoopt

8. Weggooi32

Weggooi32 Active Member

Leuk Bevonden:
    60
    Okee... serieus the fuck?

Begon net met hypothese stellen, maar de eerste opgave kom ik al niet uit :confused: . Ik snap hoe je de hypothese opstelt, maar niet hoe je de uitkomst berekend? Dat binomcdf gebeuren snapte ik eerst wel, maar hier niet. Iemand die een goeie samenvatting of een voorbeeldopgave kan geven? *samengevat boekje zuigt ook over dit onderwerp

9. VooDoo300

VooDoo300 010

Leuk Bevonden:
    6
    wiskunde heb ik ook goed gedaan, tussen de 55 ende 60 punten ook, alleen wel een paar hele stomme fouten gemaakt door verkeerd te lezen (dyslectie) zo heb ik bij die ene vraag met die hokjes 8 punten laten liggen ofzo, want ik heb in plaats van 25 NCR 10 , 15 NCR 10 gedaan, en bij die volgende vraag heb ik ook in plaats van 2^25, 2^15 wel zonde, maarja heb iig ruim boven wat ik moest halen.

10. Matrix

Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.471
    Natuurkunde 1 of 2? Er zat bij Natuurkunde1,2 een vraag bij over een man die van Dover naar Calais over het kanaal wilde vliegen met een glider op zijn rug. :x Wat zaten bij dat onderwerp enkele klote vragen. Verder was het goed te doen, ik ben nu aan het tellen.

11. Wooffa

Wooffa Deus Ex Machina

Leuk Bevonden:
    3
    Heb je ook Compex gehad? Bij ons op school dus wel (enkel voor N1,2 mensen dus) en dat lijkt me echt verschrikkelijk kut. Heb het een paar keer mogen doen als oefening, maar ben later overgestapt naar N&G waardoor ik er gelukkig geen examen in hoefde te doen. De leraren wisten niet eens goed hoe het werkte. :{

Voordeel van altijd Natuurkunde 1,2 te hebben gedaan is dat het Natuurkunde 1 examen echt heel makkelijk was. Vraag 1 t/m 14 denk ik sowieso al goed te hebben, want die waren echt té simpel.

12. Matrix

Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.471
    Ik heb geen compex gehad. Ik zou compex krijgen in Natuurkunde en Biologie, maar beide vakken hebben daarvan af gezien. :)

Je hebt wel gelijk. Ik vind het verschil tussen Natuurkunde 1 en 2 verschrikkelijk groot. Als je dat vergelijkt met Scheikunde 1 en 2, dan is die stap toch een heel stuk groter.

Ik kom toch rond de 60 punten uit. \o/

13. gompy

gompy Tropilatakroba

Leuk Bevonden:
    0
    Jippie helemaal klaar met mijn VMBO examen. Hopen dat ik nu 13 juni word gebeld met de mededeling dat ik geslaagd ben :)

Vandaag achterlijk Frans gehad en ging wel aardig zoiezo.

Zijn er eigenlijk meer mensen hier die examen VMBO hebben gedaan, zie overal maar HAVO of VWO staan. Ben ik de enigste domme op het forum?

14. Mickster

Mickster Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Je mag 10 keer gooien met een munt.. hoeveel mogelijkheden heb je met 8 keer kop en 2 munt.

Wat is dan het antwoord?

15. Wooffa

Wooffa Deus Ex Machina

Leuk Bevonden:
    3
    Het verschil bij Scheikunde is wel een beetje te klein denk ik, vooral toen ik de examens deze week ging vergelijken. Kan verder ook wel een beetje aan de leraren op onze school liggen, want mijn leraar van Scheikunde 1 geeft altijd graag extra stof die we niet hoeven te kennen. :{ Wiskunde is trouwens een vak waar ik het verschil tussen B1 en B1,2 wel goed vind.

16. Doelie

Doelie Ballin'

Leuk Bevonden:
    31
    zeg jij het maar

17. Sjarrl NL

Sjarrl NL De Sjarrl

Leuk Bevonden:
    1
    Morgen laatste examen MO HAVO, superkut volges mij ;p heb wel vanalles in mn rekenmachine gezet dus moet opzich wel lukken, alleen soms lees k de vraag net niet goed en bereken ik wat anders dan je moet doen;p

Iemand nog dingen die je MOET weten?

18. Mickster

Mickster Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vraag het niet voor niets:confused:

Maar ik denk: (8/10).(2/10).(10ncr2)

Of moet ik dan toch kansberekening nog eens doornemen.o..

19. JeePee

JeePee Guest

Kop kop kop kop kop kop kop kop munt munt
    Kop kop kop kop kop kop kop munt kop munt
    Kop kop kop kop kop kop munt kop kop munt
    Kop kop kop kop kop munt kop kop kop munt
    Kop kop kop kop munt kop kop kop kop munt
    Kop kop kop munt kop kop kop kop kop munt
    Kop kop munt kop kop kop kop kop kop munt
    Kop munt kop kop kop kop kop kop kop munt
    munt Kop kop kop kop kop kop kop kop munt
    Kop kop kop kop kop kop kop munt munt kop
    Kop kop kop kop kop kop munt munt kop kop
    Kop kop kop kop kop munt munt kop kop kop

enz enz enz. Zal vast wel een methode voor zijn, alleen beheers ik die niet. Maar zo heb je misschien wel een beeld van wat er met die vraag bedoeld wordt.

20. Wooffa

Wooffa Deus Ex Machina

Leuk Bevonden:
    3
    Manier door logisch te denken: 9+8+7+6+5+4+3+2+1 = 45
    Manier door een beetje te leren: 10 nCr 2 = 45

Deel Deze Pagina