1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Examens 2007: geslaagd of gezakt??

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door JeePee, 7 mei 2007.

1. Mickster

Mickster Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    FINALLY! Wiskunde is gelukt, heb sowieso 40 punten en dat is tussen de 4.3 en 6.3 dus die 4.4 die ik moest hebben, is gehaald!

2. killaz

killaz Active Member

Leuk Bevonden:
    43
    lol die laatste vraag van wiskunde dacht ik dat ik maar wat lulde.....heb ik echt exact dat antwoord opgeschreven 8)

verder jammer van die bijensom....had hem in princiepe goed...maar maakte een foutje, deed 2,5 + 1 ipv 2,5 - 1

ach ja...hopen op een 5 ofzo 8)

3. Vigil

Vigil Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    Yeah! M'n cijfer (streng gekeken) tussen de 3,nogwat en 5.2, dus mijn 2,3 is binnen! Mijn aardrijkskunde is op het randje, als ik die goed genoeg heb (4,4 minimaal) ben ik geslaagd. Nu chillen allemaal, eventuele herkansers; alvast succes!

4. Jingga

Jingga Hand in Hand

Leuk Bevonden:
    139
    probably tussen de 5,3 en 7,3, ga voor de voorzichtigheid maar uit van 4,8 en 6,8:+ iig hoger als de noodzakelijke 3,8, misschien te weinig voor een 7 blijven op mijn diploma=(

5. Mickster

Mickster Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Zometeen naar Salou en na terugkomst hopen op een goed resultaat!

6. Vigil

Vigil Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    Fijne vakantie kerel! Gewoon die shit uit je hoofd zetten, de uitslag komt hoe dan ook, niks meer aan te veranderen. Zeker als je een goed gevoel hebt; gewoon laten hangen ;).

7. Mickster

Mickster Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Mja, daar heb je wel gelijk en: meer dan je best kun je niet doen. Dus ach, ik merk het wel!

Die vakantie zal vast wel fijn worden;):D

8. Ruttyx

Ruttyx Oh inverted world

Leuk Bevonden:
    5
    Nou je het zegt, zelfde fout hier denk ik :p. Maar ja, ik had dat antwoord door veel proberen gevonden dus had er toch amper punten. Maar heb er wel een goed gevoel over, ging voor de rest best lekker. Sowieso heb ik niet echt is verknald met de examens, alleen economie was (zoals verwacht) moeilijk.

9. Gryphon

Gryphon FritsmaN

Leuk Bevonden:
    1
    Wiskunde A12 ging niet echt lekker, ik had gewoon iets beter moeten leren. Ik was dingen over binomcdf en normalcdf tijdens het examen vergeten, naarmate het examen vorderde kwam het meeste wel weer terug. Het is iig wel genoeg voor een 6 op mijn eindlijst, hopelijk ook wel genoeg voor een 7.

Ik ga er wel van uit dat ik geslaagd ben, met alleen een 5 op frans 1 (was geen centraal examen). :thumbs:

Laatst bewerkt: 1 jun 2007
  10. Midas-vb

Midas-vb Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik verbaas me echt dat veel mensen de examens zo moeilijk vonden en dergelijke lage punten halen.
    Ik heb echt amper geleerd (hooguit 1 oefenexamen maken) en ik vond ze rete handig. (NT profiel 5 Havo) :p

11. Jingga

Jingga Hand in Hand

Leuk Bevonden:
    139
    same here, heb volgens mij nog nooit zo weinig geleerd als met mijn examens.. En toch een aantal cijfers opgehaald

12. Gryphon

Gryphon FritsmaN

Leuk Bevonden:
    1
    Ik heb denk ik over het algemeen gezien wel iets meer tijd besteed aan leren voor het ce dan voor het se.

13. Joene90

Joene90 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Rekenen, ik bedoel Wiskunde A1 was zo makkelijk :emo:. Er was 1 opdracht waar je echt wat voor uit je boek moest weten, dus die heb ik fout. Verder nog wel wat slordigheidsfoutjes, maar het komt wel goed (had bij streng nakijken al 59/79 punten -> 6.7 minimaal -> 7 op m'n diploma \o/

Voorbeeld van een vraag:
    Je berekent de kiesdeler door a door b te delen.
    Bereken de kiesdeler

En daar kreeg je dan 3 punten voor 8)

14. ryan23

ryan23 Spartan23R

Leuk Bevonden:
    1
    de antwoord word zowat gegeven in die vraag 8)
    mja ik zit nu in Havo 4 dus volgend jaar pas examen, en ik heb Wiskunde B1&2, dus zal niet zó makkelijk wordee .. :mad:

15. Joene90

Joene90 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Nee, Wiskunde B schijnt kut geweest te zijn, en ook A12 was volgens wat klasgenoten niet heel makkelijk.. A1 leerlingen worden gewoon onderschat :+. Dit examen had ik in de brugklas ook kunnen maken.. dan had ik waarschijnlijk een 5 gehaald, maar meer had ik ook niet nodig :b:

16. THRM

THRM Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Wiskunde B1,2 VWO was heel goed te doen.. Scheikunde 1,2 daarentegen totaal niet.
    Ik heb 1 onvoldoende teveel en ga hopelijk slagen dmv het Herexamen.

17. Joene90

Joene90 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Een vriend van mij had ook Wi B1,2, maar hij had een black out ofzo.. hij moest een 2.6 halen, en twijfelt of hij dat heeft :eek:. Op de weg terug naar huis wist 'ie opeens weer hoe hij alles had moeten doen |:-

Ik denk dat ik wel geslaagd ben. Alles wat ik heb nagekeken zorgde voor een voldoende. De enige manier waarop ik nog kan zakken is als ik voor zowel economie als geschiedenis lager dan een 2.8 heb gehaald 8). Als ik 1 van die 2 hoger heb ben ik geslaagd *)

18. Flix

Flix Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    jezus wat was wiskunde op vmbo glt kut zeg...
    bijna iedereen die ik tot nu toe gesproken heb vond dat ook.. benieuwd wat daarmee gebeuren gaat.

ps joene, check onderschrift in GM;)

19. Tediz

Tediz pendejo

Leuk Bevonden:
    0
    Ja, dat vond ik ook een beetje raar. Het irritante was, dat sommige dingen zo makkelijk gingen dat ik af en toe dacht dat ik iets verkeerd deed en te simpel dacht. Ik wist dus na het examen ook niet echt hoe ik het gemaakt had. Thuis heb ik best streng nagekeken, en 54/79 punten gehaald. :D

20. Cookie

Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    528
    nog 2 dagen en ik begin hem nu toch wel aardig te knijpen...:x

Deel Deze Pagina