1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Examens 2007: geslaagd of gezakt??

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door JeePee, 7 mei 2007.

1. Gryphon

Gryphon FritsmaN

Leuk Bevonden:
    1
    Ik heb mijn punten al gezien. Ze staan op internet, op accounts van leraren. Iemand uit mijn klas kan daar ook kijken, vraag me niet hoe. Er staat alleen wiskunde A12 en Aardrijkskunde nog niet op. Het ziet er bij mij iig goed genoeg uit. Alleen maar zessen en zevens op mijn eindlijst, op Frans 1 na dan.

2. the only ego

the only ego linux hippie

Leuk Bevonden:
    0
    ik begin hem ook te knijpen :+. Ik moet de hele dag werken though, dus ze zullen me moeten bellen (Ze willen liever dat je komt ). Dat wordt dus of een kut dag , of een goeie dag. Laten we hopen op die laatste :9

3. Roerbakmie

Roerbakmie .....

Leuk Bevonden:
    0
    Ja was inderdaad zwaar klote!
    Heb dan ook wel geen seconde mijn boek open gehad maar normaal is dat ook nooit nodig8)
    Allemaal klote vragen waren het vooral die over dat wandtapijt ofzo!
    Aah joh ben toch wel geslaagd;)

Edit: Weet trouwens iemand hoe je hoort of je bent geslaagd of niet? Of ligt dit per school verschillend?

Laatst bewerkt: 12 jun 2007
  4. the only ego

the only ego linux hippie

Leuk Bevonden:
    0
    At geeft je school als het goed is gewoon van te voren aan.

5. NAC Breda fan

NAC Breda fan Hoogeveense RAT

Leuk Bevonden:
    1
    Bij mij op school wordt je gebeld als je niet geslaagd bent, dit is volgens mij op de meeste scholen zo.

6. Gryphon

Gryphon FritsmaN

Leuk Bevonden:
    1
    Bij ons ook, donderdag tussen 17.00 en 18.00.

7. Darkon 83

Darkon 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik word hoe dan ook gebeld.

8. Matrix

Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.471
    Waarom zo laat? Bij ons toch al rond 12.00, 's middags moeten we zelf de eindlijst komen ophalen.

9. Wooffa

Wooffa Deus Ex Machina

Leuk Bevonden:
    3
    Heb ik ff geluk dat ze de tijd bij ons dit jaar voor het eerst verkort hebben. Hoef maar een half uurtje in spanning te blijven wachten, tussen 15:00 en 15:30. Daarna naar school cijferlijsten ophalen en dan de dag erop weer terug om ze in te leveren. :confused: Fijn, twee keer 13 km fietsen als je het in één keer kunt doen. En ja, ik ben inderdaad lui.

10. Elgee

Elgee Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Bij ons is het lekker vaag. Tot 15:00u kunnen ze je bellen. Geldt voor alle klassen.
    15:30u cijferlijst ophalen met een pilsje erbij. :b: (of cola voor degene die dat niet drinken :9)

11. Danger

Danger XBW Groentje

Leuk Bevonden:
    0
    Ben ik blij dat ik gewoon wordt gebeld of ik gezakt of geslaagd ben. Lijkt me gigantisch stressen, die regels je "wordt alleen gebeld als je gezakt ben".

12. WinterBase

WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    654
    Donderdag wordt ik gebeld tussen 13.30 en 14.00 als ik NIET geslaagd ben.

Ik ging het examen in met alleen maar voldoendes. Wiskunde stond ik het laagst voor namelijk een 5.8. Dat vak heb ik denk ik ook nog verneukt op het examen omdat het examen zo moeilijk was. Trouwens, ik doe VMBO Kader.

De rest heb ik wel genoeg punten voor gehaald om te slagen. Ik heb ook nog van Maatschapijleer (vorig jaar een jaar gehad) een 8 staan, daar heb ik het mee afgesloten. Dit kan je gebruiken als compensatie dus ik hoop dat ik het kan gebruiken voor mijn wiskunde.

Verder heb ik voor CSPE vak ( Elektrotechniek) op het examen een 7.6 gescoord. Daar komt dan de 6.6 bij waar ik het examen mee in ging, kom ik rond de 7 uit. Die 7 telt dan weer twee keer mee en die kan je ook gebruiken als compensatie.

Zal wel goedkomen..heb wel stress dat ik het niet haal:'-(

13. Weggooi32

Weggooi32 Active Member

Leuk Bevonden:
    60
    Volgens mij valt er niets te compenseren.... je mag een 4 en een 5 en of je nou voor de rest 6en staat of 10en boeit niet.

14. WinterBase

WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    654
    Volgens mij hadden een soort regeltje daarvoor. Voor 1x een 4 moesten of twee keer een 7 staan of 1x een 8..

15. Weggooi32

Weggooi32 Active Member

Leuk Bevonden:
    60
    Laatst bewerkt: 12 jun 2007
  16. mortalexe_29

mortalexe_29 fun !

Leuk Bevonden:
    0
    Raar dat elke school een andere regeling heeft om de cijfers bekend te maken. Bij ons wordt iedereen gebeld (ongeacht je geslaagd bent of niet) rond 5 uur. Je mag pas om 7uur je cijferlijst ophalen...

17. Wooffa

Wooffa Deus Ex Machina

Leuk Bevonden:
    3
    Sprak pasgeleden nog met iemand van een andere school. Bleek dat ze het daar op een nog lulligere manier hadden geregeld. Iedereen moet daar naar school komen en dan worden de mensen die het niet gehaald hebben naar voren geroepen. Verder krijgt dan iedereen zijn/haar cijferlijst. Dan zou ik me wel heel erg kut voelen als je dan voor de halve school daar omgeroepen wordt.

18. Intraxz

Intraxz Ja!

Leuk Bevonden:
    0
    wij krijgen vrijdag pas bericht...

19. Ruttyx

Ruttyx Oh inverted world

Leuk Bevonden:
    5
    Same here, tussen 11 en 12 als je NIET geslaagd bent.

20. Vigil

Vigil Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    Hier rond 14.00 hoe dan ook gebeld. Wil het nu toch echt wel weten, 90% hier is of zeker dat ze geslaagd zijn, of zeker dat ze herkansing nodig hebben/gezakt zijn. Laat ik nou net op de grens van beide balanceren :+.

Deel Deze Pagina