1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Examens 2007: geslaagd of gezakt??

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door JeePee, 7 mei 2007.

1. PoPgamer

PoPgamer Registered User

Leuk Bevonden:
    1
    in de exameninstucties staat dat je moet blijven zitten totdat de tijd om is.. dus bij nederlands gewoon tot de 3u om zijn..
    volges mij kan ik die 3uur toch ook wel goed gebruiken:{

2. halo_operator

halo_operator H2O Huntedkiller

Leuk Bevonden:
    0
    je hoeft niet de volle 3 uur te blijven zitten, ze raden het wel aan voor controleren etc. je mag na 1 uur na aanvang en tot een kwartier voor het einde weg.

3. Vallandu

Vallandu ***

Leuk Bevonden:
    0
    inderdaad, iedereen is verplicht te blijven zitten tot het einde

4. Sjarrl NL

Sjarrl NL De Sjarrl

Leuk Bevonden:
    1
    Is dat bij de samenvatting? Dus je moet telkens wel iets veranderen in een zin? xD

5. Cookie

Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    528
    Jupz bij de samenvatting, je mag niet letterlijk zinnen uit de tekst nemen dus gewoon een beetje die zin aanpassen.

6. Borix

Borix Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    je had al een 7,2 als je de samenvatting niet had gemaakt of bedoel je dat niet, ik had een 4,8 zonder de samenvatting te maken en daar was ik al best tevreden mee :eek:

('t was toch die tekst over hoe erg gezinnen zuigen?)

7. Tediz

Tediz pendejo

Leuk Bevonden:
    0
    Weet je het zeker? In het correctievoorschrift staat nergens dat het niet mag, en ik heb zelf ook nog nooit gehoord dat het niet zou mogen.

8. Ruttyx

Ruttyx Oh inverted world

Leuk Bevonden:
    5
    Hoe meer je letterlijk overneemt, hoe beter, want je blijft dichterbij de tekst. Bovendien maak je minder kans op spelfouten. Zie ook pagina 5 van dit topic.

9. THRM

THRM Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Morgen Wiskunde B1,2 en Nederlands (Gymnasium), ik heb er zin in :p

10. Jingga

Jingga Hand in Hand

Leuk Bevonden:
    139
    Nee, had een 7,2 voor tekstverklaring afzonderlijk. Cijfer wordt bepaald door tekstverklaring deel en samenvattingdeel, op die manier bedoel ik het;)

Ik had een 4,5 met alleen tekstverklaring gemaakt;)

11. Tediz

Tediz pendejo

Leuk Bevonden:
    0
    http://forum.xboxworld.nl/showpost.php?p=2332800&postcount=70

Dus uit punt 7 mag ik opmaken dat het helemaal niet is verboden om letterlijk dingen over te nemen? Ik ben door de vorige posts namelijk nogal in verwarring gebracht over wat ik nou precies moet doen. Ik heb zelf in ieder geval nog nooit gehoord dat dat niet mocht.

12. Ruttyx

Ruttyx Oh inverted world

Leuk Bevonden:
    5
    Wat je zegt klopt, zo hebben wij het iig altijd geleerd.

13. Vallandu

Vallandu ***

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb het altijd geleerd dat je het letterlijk moet overnemen maar wel OF en woord veranderen en/of de zinsopbouw vervormen :)

14. Matrix

Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.471
    Iedereen, succes hè! :cool:

Morgen staat voor mij Nederlands en Wiskunde op de planning. Bij NL ga ik mijn 8 echt never nooit behouden, ik haat dat vak.
    Wiskunde moet een eitje zijn. :) Zo veel examens in de les geoefend, ik heb vandaag heerlijk een vrije dag gehad. :+

Ach wat ben ik nu aan het bazelen, ik was gewoon te lui om examens te oefenen.

15. Metal Mark

Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    454
    Jongens/vrouwen, succes morgen ^^

16. Tediz

Tediz pendejo

Leuk Bevonden:
    0
    Was op de HAVO, en als ik het me goed herinner was ik binnen 5 kwartier klaar. Ik was de allereerste die de examenzaal uitliep, en de geschiedenisleraar die surveilleerde keek me verbijsterd aan.

Toen vond Pascal het wel grappig om over MSN te vragen hoe ik de derde tekst had gemaakt, terwijl er maar twee waren. Ik helemaal in de stress natuurlijk. :mad:

Maar ik had iets van een 7.2, dus het was wel goed.

17. Intraxz

Intraxz Ja!

Leuk Bevonden:
    0
    _O_ :lol:

18. Phoenix NL

Phoenix NL ...

Leuk Bevonden:
    1
    MORGEN IS HET ZOVEEEER. 8) Succes iedereen. :thumbs:

Doe zelf Havo E&M profiel. Morgen alleen Nederlands, gaat me best lukken... hoop ik.

19. Joene90

Joene90 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Iedereen heel veel succes!

Ik heb morgen ook alleen maar Nederlands, moet wel lukken al heb ik er niet bar veel voor gedaan. Ach, die 7 ga ik niet weggooien :thumbs:

20. schijterwt

schijterwt *-*

Leuk Bevonden:
    617
    telt bij de samenvatting de (verplichte?) titel+schrijver mee bij het aantal gebruikte woorden?

Deel Deze Pagina