1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.
  1. ProXi

ProXi Watch Out!! Vroemmmm

Leuk Bevonden:
    0
    Coolz Man wist niet dat er hier zoveel andere ventjes aan het lijden waren.
    De laatste examentoetsweek heb ik echt goed gedaan. Ik heb maar 1 onvoldoende gehaald voor Wiskunde een 4,5. Voor mij een record wat tot nu toe had ik altijd 3 onvoldoendes per week :). Wel niet altijd zelfde vakken gelukkig.
    Ik sta der zelf matig/redelijk voor maar ik heb veel te weinig kennis denk ik want heb tot nu toe alle jaren weinig gedaan eigenlijk
    Hoe gaan jullie alles voorbereiden. Kep zelf nog niets gedaan maar kep geen idee hoe ik zoveel moet leren. Leren is al niet mijn sterkste vak maar dit is echt ziekies gewoon zoveel. Hoe pakken jullie dat aan?

Laatst bewerkt: 23 apr 2003
  2. Joeri71

Joeri71 Keep an open mind...

Leuk Bevonden:
    1
    Nou ik heb nog niet echt een plan moet ik zeggen, ik heb echt het gevoel dat ik helemaal geen zin heb in leren... Heb morgen ook nog een pw SCheikunde (welliswaar een inhaal toets maar toch) en daar heb ik ook echt niet meer voor geleerd vandaag, had er echt geen zin in...dat kwam ook omdat ik een 3.1 (!!) terug had gekregen voor natuurkunde, mooi kut...

Maar als er iemand nog tips heeft, dan hoor ik die heel graag... en niet van die stoeren van ik doe geen ene flikker en haal het toch wel, want ik heb net als Proxi al zei waarschijnlijk niet zo veel kennis over wat ik allemaal gehad heb...

3. Maas

Maas besjoh!

Leuk Bevonden:
    1
    ik heb ook geen idee ik het moet aanpakken. school onderzoeken heb ik altijd 1 dag van te voren zitten leren8), lijkt me niet slim om dat ook voor de examens te doen. ik denk gewoon veel oude examensoefenen en de daarbij behorende stof uit het boek opzoeken en leren. en de boekjes samengevat zijn ook hele goede beknopte boekjes waar alles overzichtelijk in staat. ik heb die voor economie en voor aardrijkskunde aangeschaft omdat die vakken de meeste lappen tekst hebben.

verder zou ik het ook niet weten, nederlands en engels kan je sowieso niet leren, alleen oefenen. ik weet alleen dat wiskunde b12 een probleem kan worden (waarom heb ik dat vak ooit in mn vrije deel gekozen8)).

4. ProXi

ProXi Watch Out!! Vroemmmm

Leuk Bevonden:
    0
    Whaha
    Dat doe ik dus ook
    ALtijd 1 dag van te voren leren
    Moest dit keer alleen 7 hoofdstukken wiskunde leren en aangezien ik daarvan 3 nog nooit gemaakt had of beetje had gezien was dat dus niet gelukt. Vandaar die 4,5:) Vond ik zelf nog hoog haha maar laten we het daar maar niet over hebben. Maar door mijn manier van leren heb ik denk dus niet die kennis wel klote want heel veel mensen kennen al die regeltjes en stof nog van 3 jaar geleden maar ik dus echt niet:confused:

5. balleknieper

balleknieper .

Leuk Bevonden:
    4
    Ik heb lekker ook examen :D dikke zin erin whaha :+
    maar ik hoef bijna niets te doen (vmbo tl) dus dat is wel relax en ik leer ook pa de dag van te voren dat ik een pw heb :)

6. Lars

Lars StarFucker!®

Leuk Bevonden:
    1
    maah heb ook examen VMBO kl
    word echt easy, examens worden elluk jaar weer gehouden dus zo speciaal is het niet :p

7. da -Z-

da -Z- mijn knijn = fijn

Leuk Bevonden:
    27
    Dan wordt het T-box, BSc of T-box, MSc

8. T-box

T-box XBW donkergroentje

Leuk Bevonden:
    0
    Master of Science is het nu idd.
    Dus Master T-box for you. muhaha8)

9. Joeri71

Leuk Bevonden:
    1
    mmm waarom is mijn thread gekopieerd??

10. Tom Clancy

Tom Clancy Karpatenlonghond

Leuk Bevonden:
    1
    Het is heel gevaarlijk om naast je schoenen te gaan lopen en te zeggen dat je het allemaal gaat halen want des te harder is de klap en het leedvermaak als je faalt. Be warned!

11. Joeri71

Leuk Bevonden:
    1
    Maar anyway ik moet nu dus maandag beginnen en begin het nu tog wel af en toe de spanning te voelen... Maar ja ik heb me aardig voor bereid en ik heb nog een 4tal dagen...
    Iemand trwns een idee hoe het nu precies zit met het gebruiken van je GR (grafsche rekenmachientje)??

12. Maas

Maas besjoh!

Leuk Bevonden:
    1
    ja ik heb ook die spanningen af en toe, ik moet en zal slagen:mad:

maar de GR mag je toch alleen met wiskunde gebruiken. en van mijn wiskundedocent mochten wij er wat regeltjes in opslaan die niet op de formulekaart staan en toch erg belangrijk zijn. vriend van me heeft nu een heel programma gemaakt met menuutjes om zo heel makkelijk die regeltjes op te vragen*). alles staat op onderwerp, bijvoorbeeld goniometrie, meetkunde, kansrekening. heel erg handig dus.

ik ga nu verder met leren, of eigenlijk oefenen met examens van wiskunde (kutvak:{)

13. Spartan117

Spartan117 New Member

Leuk Bevonden:
    0
    Maandag begin ik, met Nederlands, wat opzich niet zo ernstig is, aangezien je er maar weinig voor kan leren. Beetje oefenen met oude examens en dat was het wel. De rest van de week echter nog Wiskunde, Scheikunde en Biologie. En die maandag erop nog Natuurkunde. :'-( Sta al twee onvoldoendes buiten me profiel en momenteel 4 in m'n profiel. Twee maal een 5,4 (wat op te halen is) en één 4 voor wiskunde...wat niet op te halen is. Ahh well, doe het jaar wel gezellig over, met de andere helft van het VWO dat ook blijft zitten. (2e fase geen succes op Stanislas College Delft)

14. balleknieper

balleknieper .

Leuk Bevonden:
    4
    jij zit met de gebakken peren :eek:
    probeer er dan toch nog wat van te maken! je weet maar nooit.. als je dan goede punten haalt weet je in ieder geval voor je zelf dat je het wel kunt.. het is maar wat je zelf wilt maar zo denk ik erover

15. SagarAmarjit

SagarAmarjit Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb HAVO examens, ik heb nu maar 2 zessen (naar beneden afgerond) dus ik moet voor die vakken een 5 halen, en de rest zijn allemaal zevens (naar beneden afgerond) dus daar kan ik allemaal een 4 voor halen. Maar ik wil toch wel met mooie cijfers slagen, maar heb nog steeds niet veel gedaan(dom!)

16. SjonKanon

SjonKanon Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    ik moet vwo examen doen N&G + eco1,2 + latijn......en het enigste waar ik onv voor sta is latijn |:- tip voor alle mensen die nog kunnen kiezen...... neem nooooit latijn!!! ik was nog jong en onwetend en ging naar een gymnasium only school....dus ik had geen keus. behalve grieks dan maja 8). t leren gaat dus echt zwaar slecht bijna niks gedaan afgelopen week 8) dat wordt een langgggg weekend :'-(

17. Spartan117

Spartan117 New Member

Leuk Bevonden:
    0
    Lijkt me niks...haal dus bijna het Atheneum al niet! En dan te bedenken dat ze me Gymnasium aanbevolen! :eek: Ook nog eens het foute profiel gekozen, iedereen ging N&G doen...dus ik gezellig mee...bleek dat het me helemaal niet lag, plus dat later toch iedereen in andere klassen terecht kwam. Dus mijn tip: doe wat je leuk vindt en waar je zelf goed in bent. Het kost je een hoop zoals in mijn geval...een jaartje. :'-(

18. Mike

Mike Curaçao

Leuk Bevonden:
    3
    Ik begin behoorlijk zenuwachtig te worden, ik moet nog veel te veel leren, maar ben te snel afgeleid... :eek:

19. So1aris

So1aris Headshooter

Leuk Bevonden:
    0
    @ SjonKanon

Latijn is best te doen als je er de tijd voor neemt. Ik doe eindexamen vwo N&G met Latijn. Als je gewoon iedere dag een paar teksten uit je hoofd leert, zodat je precies weet wat erin staat en waar ergens in de tekst, is het examen best te maken. En als je gewoon de twee hoofdlijnen van het verhaal in de gaten houdt, van Flaminius en de Griekse vrijheid en Perseus vs. Demetrius, kan de cultuurhistorie ook niet fout gaan.

20. SjonKanon

SjonKanon Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    hehe ja dat is het makkelijkste deel ja.....maar dan nog de proefvertaling 8)

Deel Deze Pagina